Sizce Ne Yapmalıyım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    subasici
    subasici's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2012
    Erkek

    hocam 4 yıllık üniyi kısmetse bu sene bitirecem. Tek tavsiyem gündemki mesleklere (bana göre pc ağırlıklı) ve bildiğin işe yönel. Yaşın daha genç, şimdiden geleceğinin üzerine adımlar atabilirsin.Ben web programlama(php, asp.net, asp) öğrenmeni tavsiye ederim.Tabi herşey maddi olanaklar doğrultusunda gelişiyor o ayrı


    Hadi sen git işine de herkes kendi çişine.
Toplam Hit: 1646 Toplam Mesaj: 12