Sizce Ne Yapmalıyım ?
-
hocam 4 yıllık üniyi kısmetse bu sene bitirecem. Tek tavsiyem gündemki mesleklere (bana göre pc ağırlıklı) ve bildiğin işe yönel. Yaşın daha genç, şimdiden geleceğinin üzerine adımlar atabilirsin.Ben web programlama(php, asp.net, asp) öğrenmeni tavsiye ederim.Tabi herşey maddi olanaklar doğrultusunda gelişiyor o ayrı
Toplam Hit: 1646 Toplam Mesaj: 12
