folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sizce Türkiye Bağımsız Bir Ülkemi



Sizce Türkiye Bağımsız Bir Ülkemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLueShaDow
    BLueShaDow's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    Evet arkadaslar benim bu konuda canım cok sıkıyor. Bizim ulkemizi baskaları yonetiyor baskalarından izinsiz bir bok yapamıyoruz. En kısa ornek o.c apoyu olduremiyoruz. Sonra ulkemizdeki yabancı iş adamlarından bazı vergiler alınmıyor. Baya bi buyuk miktar bu. Ulkemiz yer altıkaynakları bakımından cok iyi bir ulke, ve bu kaynakları cıkartan insanların cogu yabancı. Türk iş adamları niye yapamıyor. CUNKU ULKEMİZİ BASKALARI YONETİYOR. Benim düşüncelerim bu

    Oynama Babayla Baba Yorgun....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    decameron
    decameron's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Bilgi/Destek Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    ne gibi vergiler alınmıyor yabancı işadamlarından

    Etinden korkanın kemiğini sikeyim!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    bence apo en iyisi simdi sen apoyu öldürsen adam tarih olur ama kendi eceli ile ölse fazla olay olmaz :)

    türkiye ne kadar bagımsız bilmiyorum ama atam zamanındaki türkiye ile simdi cok fark var.

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaKoRa
    SaKoRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    sen cvb'ını vermişin zaten :) söv:on

    Kendinin tutulmuş olduğu aynı hastalığa tutulmuş başka bir hastayı iyileştirmeye uğraşan doktor..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLueShaDow
    BLueShaDow's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    Ülkemizde fabrika kurdugu için ve turk işçileri çalıstırdıgı için %12 bi vergisi var tam olarak bilmiyorum ismini alınmıyor !

    Oynama Babayla Baba Yorgun....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    başımızdaki eger bizim başımızda olsaydı olurdu başkaları tarafıdan yönlerdirilen biri olunca bagımsız olamıyoruz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hangi Turkiye'den bahsediyoruz ?
    10Kasim 1938 sabahi kaybettigimiz ilerici,demokratik,TAM BAGIMSIZ Turkiye'den soz etmiyoruz sanirim :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cicuta-douglasii
    Cicuta-douglasii's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek
    Türkiye iç ve dış işlerinde tamamen bağımsız bir ülke ama senin dış borcun bilmem kaç milyar$ olmuşsa bağımsız hareket edemiyosun sadece borç da değil ekonomimiz küçük olduğu için hiç bi alanda söz sahibi olamıyoruz ya da karar veremiyoruz..abd nin 1 trilyon$ dışticaret açığı war ama sorun değil türkiyenin 50milyar$ dışticaret açığı bizim için çok büyük bi sorun..yer altı kaynaklarımızıda teknoloji üretemediğimiz için kullanamıyoruz..amerikalı petrol şirketleri izin alarak türkiyede petrol arıyo kuyular açtırıyo burda petrol yok diyip tekrar kapattırıyolar..ilerde amerika ya lazım olucak çünkü..kendi teknolojimiz olsa biz bulurduk..yabancı iş adamlarından vergi alınmıyor dediğin dış yatırımcıyı ülkeye çekmek için orda bi sorun yok..öcalan pezevengine bence hiç girmeyelim insan haklarından bahseden abd ve ab ırakta yüzbinlerce kişiyi öldürürken sorun yok ama bizim öle bi hakkımız yok işte..bunlara sebeb olan tek şey ekonomimizin güçsüz olması ve teknoloji üretememiz..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLueShaDow
    BLueShaDow's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    com. tam üstüne bastın canım dun gece uyuku girmedi gozume ulkeninin sorunları yuzunden . asgari ucret 410 kusur bişeyler ev kiraları 300+ ytl insanlar nasıl kotu yoldan para kazanmasın

    Oynama Babayla Baba Yorgun....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    lem ben siyasal bilimleri kazanırsam hepiniz kurtulcanız , başpakan olucam hepiniz kurtulcanız :)

    önce bor madenni kullancam
    sonra imf ye karşı ödeme planı yapacam , borç almıycam
    tabiki borç vermiycem

    rusya ile ittifak yapcam vs.vs. bu bitmez siz beni seçin hayatınız kurtulsun :D

    2 seçim sonra adayım bende :D

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLueShaDow
    BLueShaDow's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    fox len cem uzandan beter soylarsın adamları :D

    Oynama Babayla Baba Yorgun....
Toplam Hit: 4172 Toplam Mesaj: 30