Skyrim Hakkında Soru
-
Selamlar arkadaşlar , bu ara skyrime sardım çokta güzel gidiyo oyun. dün arkadaşımla konuşurken bi yerde oyunu bitirceksin dedi korktum çünkü arkadaşım 45lvl daha birçok görevi duruyo ben daha 22lvlım ve yanlışlıkla ulfric'in tarafına geçmişim zaten :D imparatorluk taraftarı olcaktım her neyse ulfric baltayı verdi whiterun a gönderdi baltayı dayıya verdim kabul etmedi yani imparatorlukla kuzeyliler arasında savaş çıkıcak savaş çıkınca oyun bitiyo mu? çünkü yan görevler ve main görevlerin çoğu daha duruyo sanırım ben ana plan üzerinden çok gitmişim bilgi verebilcek olan var mı? hemen bitsin istemiyorum finaller öncesi arasında zaman öldürmek için çok iyi geliyo :|
-
hayır
-
Okurken soluk soluğa kaldım ama bi b*k anlamadım.
-
Ana görevler daphne mi ney kadın var onun üzerinden gidiyor asıl görevler onlar :D
O değilde bende sen gibi oyunu oynarken hiç görev yapmadım paso tabanway bütün haritayı gezdim güzel oluyor :D devlere tek atıyom :D kolay kolay görevler bitmiyor hocam eğer oyun orjinalse bug felanda olmazsa dadından yenmez oyun :D -
hocam alduin öldüğünde ana görevin bitiyo olması lazım yan görevler kalıyo bütün harita ulfric in yada imparatorluğun olması lazım sonra bişey kalmıyo yan görevler ama emin değilim
-
Alludin ana senaryo diğerleri yan görev. Keşke hiç görev yapmasaydım çok pişmanım :(
-
Civil War görevleri ana görev değil oynayabilirsin, bayağı da uzundur zaten.Sadece ana görevi belli bi yerde etkiliyor oda pek önemli değil zaten sonuç değişmiyor
-
Bi aralar oynadım 30 lvl felandim herhalde, en sonda bi ejderhayi öldürdum bi dahada gorev cikmadi, oyun bitti herhalde dedim sildim gitti.ama fena sariyor. Onnlinesi de çıkmış
-
Eğer güçlü bir bilgisayarın varsa bu paketi öneririm.
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4199304
Birçok kaliteli mod ve tüm dlc lerin toplandığı bir pakettir.
-
Skyrim Hakkında Soru
bu başlık bana başka şeyleri çağrıştırdı :D
-
YasamaK bunu yazdı
Skyrim Hakkında Soru
bu başlık bana başka şeyleri çağrıştırdı :D
hocam senin içinde birazcık fesatlık var :W
o zaman rahatladım ya zaten baltayı ulfrice vermiycem beklesin biraz sarayında takılsın yan görevleri yapayım ben biraz zevkini çıkarıyım oyunun
skyrim topraklarında avare avare gezerken ejderha gözüme takıldı ilerde aha dedim bi büyü daha açıcaz gittim yanına baktım alludin bi çemberden ejder summonluyo ilk başta korktum vurmaya ama ben gidene kadar delikten ejderi çıkarmıştı zaten 2 ok attım kaçtı iplemedi bile beni çıkan ejderi kestim geçtim :W
malesef pcden yüksek performans alamıyorum laptop çok ısınıyo temizletmem lazım ama uğraşamıyorum bu ara, zaten download ederken hd paketi (bu dlc si galiba pek hakim değilim konuya) ve rusya dil paketinden tik'i kaldırdım hiç elleşmedim hızlıcada indirdim şuana kadar bi sıkıntı çıkmadı görevlerde
