folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Skyrim Hakkında Soru



Skyrim Hakkında Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Selamlar arkadaşlar , bu ara skyrime sardım çokta güzel gidiyo oyun. dün arkadaşımla konuşurken bi yerde oyunu bitirceksin dedi korktum çünkü arkadaşım 45lvl daha birçok görevi duruyo ben daha 22lvlım ve yanlışlıkla ulfric'in tarafına geçmişim zaten :D imparatorluk taraftarı olcaktım her neyse ulfric baltayı verdi whiterun a gönderdi baltayı dayıya verdim kabul etmedi yani imparatorlukla kuzeyliler arasında savaş çıkıcak savaş çıkınca oyun bitiyo mu? çünkü yan görevler ve main görevlerin çoğu daha duruyo sanırım ben ana plan üzerinden çok gitmişim bilgi verebilcek olan var mı? hemen bitsin istemiyorum finaller öncesi arasında zaman öldürmek için çok iyi geliyo :|


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    hayır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Okurken soluk soluğa kaldım ama bi b*k anlamadım.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Ana görevler daphne mi ney kadın var onun üzerinden gidiyor asıl görevler onlar :D


    O değilde bende sen gibi oyunu oynarken hiç görev yapmadım paso tabanway bütün haritayı gezdim güzel oluyor :D devlere tek atıyom :D kolay kolay görevler bitmiyor hocam eğer oyun orjinalse bug felanda olmazsa dadından yenmez oyun :D 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    holederma
    holederma's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2014
    Erkek

    hocam alduin öldüğünde ana görevin bitiyo olması lazım yan görevler kalıyo bütün harita ulfric in yada imparatorluğun olması lazım sonra bişey kalmıyo yan görevler ama emin değilim 


    İtten korkmam kemiksizim , s.kten korkmam deliksizim...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    Alludin ana senaryo diğerleri yan görev. Keşke hiç görev yapmasaydım çok pişmanım :(


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Civil War görevleri ana görev değil oynayabilirsin, bayağı da uzundur zaten.Sadece ana görevi belli bi yerde etkiliyor oda pek önemli değil zaten sonuç değişmiyor 


    طדṮ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    Bi aralar oynadım 30 lvl felandim herhalde, en sonda bi ejderhayi öldürdum  bi dahada gorev cikmadi, oyun bitti herhalde dedim sildim gitti.ama fena sariyor. Onnlinesi de çıkmış 


    vueeey ula hava patliiy ula gök delinuiii
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Eğer güçlü bir bilgisayarın varsa bu paketi öneririm.

    http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4199304

    Birçok kaliteli mod ve tüm dlc lerin toplandığı bir pakettir.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    Skyrim Hakkında Soru

     

    bu başlık bana başka şeyleri çağrıştırdı :D


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    YasamaK bunu yazdı

    Skyrim Hakkında Soru

     

    bu başlık bana başka şeyleri çağrıştırdı :D

    hocam senin içinde birazcık fesatlık var :W 

    o zaman rahatladım ya zaten baltayı ulfrice vermiycem beklesin biraz sarayında takılsın yan görevleri yapayım ben biraz zevkini çıkarıyım oyunun 

    skyrim topraklarında avare avare gezerken ejderha gözüme takıldı ilerde aha dedim bi büyü daha açıcaz gittim yanına baktım alludin bi çemberden ejder summonluyo ilk başta korktum vurmaya ama ben gidene kadar delikten ejderi çıkarmıştı zaten 2 ok attım kaçtı iplemedi bile beni çıkan ejderi kestim geçtim :W 

    malesef pcden yüksek performans alamıyorum laptop çok ısınıyo temizletmem lazım ama uğraşamıyorum bu ara, zaten download ederken hd paketi (bu dlc si galiba pek hakim değilim konuya) ve rusya dil paketinden tik'i kaldırdım hiç elleşmedim hızlıcada indirdim şuana kadar bi sıkıntı çıkmadı görevlerde 


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 2071 Toplam Mesaj: 17