Skyrim Hakkında Soru
-
hocam bende sardıydım skyrime, en son evlat edinmiştim 2 tane çocuğu, biri kaybolduktan sonra üzüldüm yeniden oyun açtım. Tabi çoğu senaryoyu okumadığım için (türkçesini yüklemediğimden) biraz barzolama oynadım oyunu. Yazıktır lan ejderha geldi riverwood taki demirciyle karısını öldürdü çocukları yetim kaldı :-|
-
17 levelde oyunu bitirmiştim şimdi 60 felan oldum hala zevk alıyorum.
-
HoLyCat bunu yazdı
Okurken soluk soluğa kaldım ama bi b*k anlamadım.
-
oyunu bi anlatın da oynayak :D
-
The_Cure bunu yazdı
oyunu bi anlatın da oynayak :D
hocam daha önce kapsamlı bi mmo-rpg oynadın mı yani meslekleri olan,hikayesi,kullandığın silaha göre bi skill ağacı olan?
oynadıysan sıkıntı çekmezsin pek karakterine yön verme açısından ama oynamadıysan ve ingilizcen yeterli seviye değilse türkçe yamayla güzel şekilde yine bişeyler yapabilirsin
hikaye olarak dragonborn denen kanında ejder kanı olan gençler ejderha öldüğünde ruhunu emiyolar. he bu ruh emme ne işe yarıyo dersen ejderha kanı bedeninde olanlar ejder nidaları atıyolar (ki bu eski sözcüklerdir değişik değişik özellikler barındırır farzı misal biri 30sn etrafınıza fear verir , biri 30 sn etrafta ki natural elemanları rage e getirip sağa sola saldırır, ağzınızdan ateş püskürtürsünüz gibi gibi bende hepsini açamadım daha :W ). yaklaşık 1asır dır ortada ne ejder nede dragonborn varmış. oyuna başladığınız da bi at arabası arkasında ulfric siz ve 1-2 köylüyle idama doğru gidiyosunuz tam idamınızın sırasında bir ejderha kaleye saldırıya geçiyo ve kurtuluyosunuz. o kaleden 1 elemanla kaçıyosunuz sizi bi kasabaya götürüyo. bu kasabadan sonra artık kendi başınasınız yani oyun artık başlıyo. kasabada napcam lan ben diyenler için gördüğünüz herkesle konuşun. ve " j " ye basın (bu görev listeniz) haritada " m " bastığınızda görevin yapılma yerini görmek için görev listesi açıkken görevin üstüne gelin " e " ye veya mausla üstüne bi tık atmanız görevi trackler yani haritada gösterir
Ulfric dediğimiz adam kuzeyli delikanlıların kralı diyebilceğimiz bi dayı. Ve işte imparatorluğa başkaldırcak cengaver. politik olarak kuzeyliler ve imparatorluk arasında görevleriniz oluyo. birde ejder ve bilgelik konusunda görevleriniz var. 2 asır önce ki savaşta kaybolan ejderhaların nereye gittiğiyle ilgili. (bunu anlatmıyorum çünkü güzel bir hikayesi var spoiler vermek istemiyorum.) velhasıl kelam kurtulduktan sonra görev zincirlerini yapmak tamamen size kalmış. kendi kaderinizi kendiniz yazıyosunuz ne tarafta yer alcağınız ne tarafta ne yapcağınız size kalmış.
okuduğunu anlamayan arkadaşlar için ; sizin dragonborn olduğunuzu anladığınız dönemde kuzeylilerin yiğit delikanlıları imparatorluğun yaptığı icraatlardan dolayı elflerle anlaşma yapma vs gibi içine sinmiyo bu sebeple bi savaş olucak ve bu savaş benim elimde ki balta yüzünden olucak ne zaman ulfrice geri verirsem oyun bitmesin diye vermesem mi diye sormuştum
-
hocalar selam
oyunun en büyük fan boy yapım modu çıkmış videosunu felan izledim içimde kaldı ama nexusmodda para istiyor üyelik için dl edemedim. nasıl yaparız indiririz bu modu?
https://www.youtube.com/watch?v=3G5RucTQkHY
