folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Skyrim Hakkında Soru



Skyrim Hakkında Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam bende sardıydım skyrime, en son evlat edinmiştim 2 tane çocuğu, biri kaybolduktan sonra üzüldüm yeniden oyun açtım. Tabi çoğu senaryoyu okumadığım için (türkçesini yüklemediğimden) biraz barzolama oynadım oyunu. Yazıktır lan ejderha geldi riverwood taki demirciyle karısını öldürdü çocukları yetim kaldı :-| 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

    17 levelde oyunu bitirmiştim şimdi 60 felan oldum hala zevk alıyorum.


    Converse giyen uzaylı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    banneduser
    banneduser's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2013
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Okurken soluk soluğa kaldım ama bi b*k anlamadım.

     


    ride or die..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    oyunu bi anlatın da oynayak :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek
    The_Cure bunu yazdı

    oyunu bi anlatın da oynayak :D

    hocam daha önce kapsamlı bi mmo-rpg oynadın mı yani meslekleri olan,hikayesi,kullandığın silaha göre bi skill ağacı olan?

    oynadıysan sıkıntı çekmezsin pek karakterine yön verme açısından ama oynamadıysan ve ingilizcen yeterli seviye değilse türkçe yamayla güzel şekilde yine bişeyler yapabilirsin

    hikaye olarak dragonborn denen kanında ejder kanı olan gençler ejderha öldüğünde ruhunu emiyolar. he bu ruh emme ne işe yarıyo dersen ejderha kanı bedeninde olanlar ejder nidaları atıyolar (ki bu eski sözcüklerdir değişik değişik özellikler barındırır farzı misal biri 30sn etrafınıza fear verir , biri 30 sn etrafta ki natural elemanları rage e getirip sağa sola saldırır, ağzınızdan ateş püskürtürsünüz gibi gibi bende hepsini açamadım daha :W ). yaklaşık 1asır dır ortada ne ejder nede dragonborn varmış. oyuna başladığınız da bi at arabası arkasında ulfric siz ve 1-2 köylüyle idama doğru gidiyosunuz tam idamınızın sırasında bir ejderha kaleye saldırıya geçiyo ve kurtuluyosunuz. o kaleden 1 elemanla kaçıyosunuz sizi bi kasabaya götürüyo. bu kasabadan sonra artık kendi başınasınız yani oyun artık başlıyo. kasabada napcam lan ben diyenler için gördüğünüz herkesle konuşun. ve " j " ye basın (bu görev listeniz) haritada " m " bastığınızda görevin yapılma yerini görmek için  görev listesi açıkken görevin üstüne gelin " e " ye veya mausla üstüne bi tık atmanız görevi trackler yani haritada gösterir 

    Ulfric dediğimiz adam kuzeyli delikanlıların kralı diyebilceğimiz bi dayı. Ve işte imparatorluğa başkaldırcak cengaver. politik olarak kuzeyliler ve imparatorluk arasında görevleriniz oluyo. birde ejder ve bilgelik konusunda görevleriniz var. 2 asır önce ki savaşta kaybolan ejderhaların nereye gittiğiyle ilgili. (bunu anlatmıyorum çünkü güzel bir hikayesi var spoiler vermek istemiyorum.) velhasıl kelam kurtulduktan sonra görev zincirlerini yapmak tamamen size kalmış. kendi kaderinizi kendiniz yazıyosunuz ne tarafta yer alcağınız ne tarafta ne yapcağınız size kalmış.  

    okuduğunu anlamayan arkadaşlar için ; sizin dragonborn olduğunuzu anladığınız dönemde kuzeylilerin yiğit delikanlıları imparatorluğun yaptığı icraatlardan dolayı elflerle anlaşma yapma vs gibi içine sinmiyo bu sebeple bi savaş olucak ve bu savaş benim elimde ki balta yüzünden olucak ne zaman ulfrice geri verirsem oyun bitmesin diye vermesem mi diye sormuştum 


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    hocalar selam 

    oyunun en büyük fan boy yapım modu çıkmış videosunu felan izledim içimde kaldı ama nexusmodda para istiyor üyelik için dl edemedim. nasıl yaparız indiririz bu modu?

     

    https://www.youtube.com/watch?v=3G5RucTQkHY

     

     


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 2069 Toplam Mesaj: 17