Smile Adsl
-
Öncelikle uyarıyorum sakın ama sakın ne olursa olsun Smile Adsl'i seçmeyin hayatnızın hatasını yapmış olursunuz !! Arıyorum kaç dk bekliyorum karşıma çıkan adam binbir türlü bahaneyle sorunun bende olduğunu anlatıyor iptal etmek istiyorum 2 senelik sözleşmem var bıktım artık sayelerinde internetten nefret ediyorum ne bilgisayarı açasım geliyor ne internete girmek. Uzak durun gerçekten uzak durun bunlardan !
Bu arada sorun da şu : 8 Mbit'e kadar olan tarifeyi seçtim 512 - 1 mbit arasında gidip geliyorum neymiş bina hattı santrale uzaklı falan filan benim bina hattım kötüyse , santrale uzaksam , üst kat komşum nasıl 7 mbit'le giriyor internete bunu söylüyorum lütfen bekleyiniz izninizle bir dakika bakıyorum sorun modeminizde , modemi değiştiriyorum , tekrar bekleme modemi değiştirdiğinizden eminmisiniz evet diyorurm tekrar bekleme nedir bu ya ptesi günü en yakın bayiliğe gidip iptal edicem bu böyle olmaz. Her ay faturamı geciktirmeden yatırıyorum , ama hizmet 0 !
-
Valla hocam bende smile adsl kullanıtırum interneti aldıktan sonra 3 gün internek gelmedi sonra adamları aradım sorun böyle devam edecekse aboneliğimi iptal ettirme istiyorum dedim.. adamlar bi yusuf yusuf oldu bi ilgilendiler benle sanki ben kralım.. ayda bir arıyorlar beni internetinizde bir hiz sorunu yaşıyormuşunuz.. bi probleminiz varmi diyee..
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
Valla hocam bende smile adsl kullanıtırum interneti aldıktan sonra 3 gün internek gelmedi sonra adamları aradım sorun böyle devam edecekse aboneliğimi iptal ettirme istiyorum dedim.. adamlar bi yusuf yusuf oldu bi ingilendiler benle sanki ben kralım.. ayda bir arıyorlar beni internetinizde bir hiz sorunu yaşıyormuşunuz.. bi probleminiz varmi diyee..
-----------------------------Ya aradım aynısını söyledim bana sorun hala sizde diyor ya şaka gibi
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
Valla hocam bende smile adsl kullanıtırum interneti aldıktan sonra 3 gün internek gelmedi sonra adamları aradım sorun böyle devam edecekse aboneliğimi iptal ettirme istiyorum dedim.. adamlar bi yusuf yusuf oldu bi ingilendiler benle sanki ben kralım.. ayda bir arıyorlar beni internetinizde bir hiz sorunu yaşıyormuşunuz.. bi probleminiz varmi diyee..
-----------------------------Ya aradım aynısını söyledim bana sorun hala sizde diyor ya şaka gibi
-----------------------------hangi modemi kullanıyorsun hocam bi yazıver modem ayarlarındanda kaynaklanabilir..
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
Valla hocam bende smile adsl kullanıtırum interneti aldıktan sonra 3 gün internek gelmedi sonra adamları aradım sorun böyle devam edecekse aboneliğimi iptal ettirme istiyorum dedim.. adamlar bi yusuf yusuf oldu bi ingilendiler benle sanki ben kralım.. ayda bir arıyorlar beni internetinizde bir hiz sorunu yaşıyormuşunuz.. bi probleminiz varmi diyee..
-----------------------------Ya aradım aynısını söyledim bana sorun hala sizde diyor ya şaka gibi
-----------------------------hangi modemi kullanıyorsun hocam bi yazıver modem ayarlarındanda kaynaklanabilir..
-----------------------------Pikatel combo max
-
Sonuçta ttnet'in altyapısı
Smile'dan nereye geçicen ttnet'e onda da aynı şey olucak
Bende smile kullanıyorum kesilmeler beni deli ediyor.
Tarifem 1mb sınırsz iken hayatta kesilmezdi sonra 8mb'e kadara geçtim paso kesiliyor ama download da iyidir yani :)
-
mperk bunu yazdı:
-----------------------------
Sonuçta ttnet'in altyapısı
Smile'dan nereye geçicen ttnet'e onda da aynı şey olucak
Bende smile kullanıyorum kesilmeler beni deli ediyor.
Tarifem 1mb sınırsz iken hayatta kesilmezdi sonra 8mb'e kadara geçtim paso kesiliyor ama download da iyidir yani :)
-----------------------------Kesilmiyor download en fazla 195 hocam yanımdaki adam en düşük 900 ile indirirken benim bu durumum koyuyo baya
-
smile adslım bende 1 mb kulanıyorum 2 mb yapcatım sınırsız adama dıom gecıs yapmak ıstıyorum . nedeni 2 yıllık sozlesmem varmıs. kapatmıyacam yukseltecem dıyorum yok yıne olmaz hacı fazladan ganı vercem adamlar yıne yok dıyor coksacma hadı dusercem desem nese ama yukseltecem dıom adama yok dıo :D
-
smile adsl ile nete bağlanmaktansa netsiz yaşarım daha iyi.
-
smile mmile falan bilmem, TTnet var bende; ama zaten smile ve türevleri de TTnet altyapısını kullanır. 3-5 az vericem diye yaygın olarak kullanılandan (ttnet) vazgeçip , türevlerine yönelmemek gerek diye düşünüyorum.
konuyla ilgili söyleyebileceğim şey, benim de aynı sizin hız değerlerinizde sık sık kopmalar yaşıyordum. Belki bir 15 kez TTnet le konuştuktan sonra eleman birgün bana "elektrik toprak hatlı mı? Eğer değilse modemi etkileyebilir ve siz farketmesinzde bağlantı anlık olarak kopar falan" dedi. bende hayır, bina eski olduğu için toprak hat yok dedim. Sonradan öğrendim ki, tüm dairelerin sadece salonlarında toprak hat oluyormuş, işte tv, buzdolabı, fırın koyarlar diye.. Benim odadan bi 10-15 metrelik uzatma kablosuyla salona çektim adaptörleri ve 6 aydır her saat yaşadığım kopmalar sona erdi, 5 gündür 1 defa kesilmedi.
Bunu da göz önünde bulundurun derim. Çok basit birşeyden bile 6 ay sıkıntı çektim.
-
daha önceden arıza kaydı falan yaptırdıysan santral hızını limitlemiştir,uzaklık falan hikaye bu gavatlar bunu hep yapıyo alışın artık.
