Smile Adsl
-
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
daha önceden arıza kaydı falan yaptırdıysan santral hızını limitlemiştir,uzaklık falan hikaye bu gavatlar bunu hep yapıyo alışın artık.
-----------------------------İptal etmek istersem ne kadar ücret öderim 2 yıllık sözleşme için ?
-
SweeneyTodd bunu yazdı:
-----------------------------
JohnD bunu yazdı:
-----------------------------
daha önceden arıza kaydı falan yaptırdıysan santral hızını limitlemiştir,uzaklık falan hikaye bu gavatlar bunu hep yapıyo alışın artık.
-----------------------------İptal etmek istersem ne kadar ücret öderim 2 yıllık sözleşme için ?
-----------------------------aldığında modem falanda verdilerse yanında onun parasınıda alırlar,ortalama 100-200 arası alırlar tahminen(sadece tahmin)
