Smile Adsl

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha önceden arıza kaydı falan yaptırdıysan santral hızını limitlemiştir,uzaklık falan hikaye bu gavatlar bunu hep yapıyo alışın artık.


    -----------------------------

    İptal etmek istersem ne kadar ücret öderim 2 yıllık sözleşme için ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha önceden arıza kaydı falan yaptırdıysan santral hızını limitlemiştir,uzaklık falan hikaye bu gavatlar bunu hep yapıyo alışın artık.


    -----------------------------

     

    İptal etmek istersem ne kadar ücret öderim 2 yıllık sözleşme için ?


    -----------------------------

    aldığında modem falanda verdilerse yanında onun parasınıda alırlar,ortalama 100-200 arası alırlar tahminen(sadece tahmin)


    DOM..
Toplam Hit: 1927 Toplam Mesaj: 13