Soğuk Füzyon

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Geleceğin en büyük ihtiyacı enerji, ve bu enerji ihtiyacı her geçen gün artmaktadır. Temiz ucuz sınırsız bir enerji. Eğer bir gün diğer yıldızlara gidilecek gemiler inşa edilecekse bu ancak soğuk füzyon sayesinde olabilir. Enerji işine çok fazla önem veriyorum ve kesinlikle enerji geleceğin en önemli iş kollarından birisi o yüzden bu konulara yatırım yapmak için arayış ve araştırmalar içerisindeyim, soğuk füzyon hakkında ve gelecekte kullanılacak enerji türleri sizce neler olabilir arkadaşlar, bu video da soğuk füzyon enerjisini elaman çok güzel açıklamış paylaşmak istedim sizlerle,

    http://www.youtube.com/watch?v=lJlnaNUzs4w&list=PL6F5A5CA09359223A&index=1&feature=plcp

     


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    12 kb internetle vidyoyu izleyemiyorum.

    Liseden kalma bilgimle sormak istiyorum bu füzyon bildiğim kadarıyla birleşme idi ama hangi elementler birleşiyor bilgim yok. Yalnız bu birleşmede o kadar çok ısı çıkıyordu ki kontrol altında tutulmadığı için enerjisini kullanabilmek mümkün değildi. O yüzden soğuk halde olursa enerjisini kullanabilebiliriz. Bu soğuk füzyon bu oluyor değil mi?


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    yok dostum, füzyonun soğuğu olmaz. termodinamiğe aykırı bi durum.

    şöyle anlatayım, en "soğuk" füzyon gerçekleşmek için bir fisyon'a ihtiyaç duyuyor. Ki bu bildiğimiz(!) atom bombasının kendisi.

    önce atom bombası patlayacak ki yeterli miktarda ısı ortaya çıksın. Aman diyim böyle şeyler deme fizikçilere, kimyacılara. Çok fena gülerler.

    Enerjiye yatırım yapacaksan beni işe al güneş paneli üretelim. (Fizikçiyim)


    yardırmak bizim işimiz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    erdoganb bunu yazdı

    yok dostum, füzyonun soğuğu olmaz. termodinamiğe aykırı bi durum.

    şöyle anlatayım, en "soğuk" füzyon gerçekleşmek için bir fisyon'a ihtiyaç duyuyor. Ki bu bildiğimiz(!) atom bombasının kendisi.

    önce atom bombası patlayacak ki yeterli miktarda ısı ortaya çıksın. Aman diyim böyle şeyler deme fizikçilere, kimyacılara. Çok fena gülerler.

    Enerjiye yatırım yapacaksan beni işe al güneş paneli üretelim. (Fizikçiyim)

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    bende eleman başka birşeyin mesajını vermeye çalışmış ama neyse :|


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek

    Bir kimyacı olarak, konu güzel ilgili olman güzel video komedi.Soğuk fizyon denilen şeyi boşver hoca en iyisi.


    طדṮ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    theagartaman
    theagartaman's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    ATMOSFER DIŞI GÜNEŞ PANELİ

    nicola tesla zamanında atmosferin dışına kurulacak güneş panelleriyle 2055li yıllarda tüm dünyanın enerjisini karşılıcanı düşünüyordu. o bulduğu kablasuz elektrik iletmeyi geleceğin teknorojisinin temelleri olarak görüyordu. ama ölümünden sonra bütün projeleri rafa kalktı.

    bence mantıklı adam 200 km ötedeki ampulü kablosuz şekilde yakdı.
    hem atmosfer güneş ışınlarını süzüyor ve tam verimde kullanılması engelleniyor.


    OKYANUS AKINTILARI

    müthiş potansiyele sahip bir enerji kaynağı derelere kurulan barajlardan insanlara yeterli derecede enerji üretiliyor. peki dev gemileri batıran bir güce sahip okyanusdan ne kadar enerji üretilir düşünsenize...

    VOLKANLAR VE MAGMA

    dünyada şuan binlerce santralde kömür ve petrolü ısıya dönüştürüp enerji üretiliyor.
    zaten lavlar en az 5bin derece sıcaklıkta ve cok büyük bi güç insanlık şuan olmasa bile belki gelecekte bu büyùk gucu zapt edebilir ve petrol önemini yitirir.ve hatta dahada abartıp volkanları olmayan ülkeler magmaya kadar kazabilir¡¡¡¡¿¿¿

    manyetik kuvvet

    düşünemiceniz kadar ağır olan dünyayı atrafında döndüren ve dahada derine inersek samanyolunun ortasındaki karadelik tüm samanyolu galasisini etrafında döndürüyor hayal bile edemiceniz bir enerji bu konu hakkında çok az bilgi var onlarında doğru deilmi onu bile bilmiyoruz ama baya uzun bir zaman sonra bu enerjiyide kontrol edebiliriz.


    bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Geleceğin en büyük ihtiyacı enerji, ve bu enerji ihtiyacı her geçen gün artmaktadır. Temiz ucuz sınırsız bir enerji. Eğer bir gün diğer yıldızlara gidilecek gemiler inşa edilecekse bu ancak soğuk füzyon sayesinde olabilir. Enerji işine çok fazla önem veriyorum ve kesinlikle enerji geleceğin en önemli iş kollarından birisi o yüzden bu konulara yatırım yapmak için arayış ve araştırmalar içerisindeyim, soğuk füzyon hakkında ve gelecekte kullanılacak enerji türleri sizce neler olabilir arkadaşlar, bu video da soğuk füzyon enerjisini elaman çok güzel açıklamış paylaşmak istedim sizlerle,

    http://www.youtube.com/watch?v=lJlnaNUzs4w&list=PL6F5A5CA09359223A&index=1&feature=plcp

     

    çok sakıncalı tanrıyı oynamak yada oynamaya çalışmak.

    bunu başaran ırkın(milliyetin) polyana gibi kullanmayacağı aşikardır !

    hworm tarafından 08/Şub/13 00:12 tarihinde düzenlenmiştir

    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    theagartaman bunu yazdı
    ATMOSFER DIŞI GÜNEŞ PANELİ

    nicola tesla zamanında atmosferin dışına kurulacak güneş panelleriyle 2055li yıllarda tüm dünyanın enerjisini karşılıcanı düşünüyordu. o bulduğu kablasuz elektrik iletmeyi geleceğin teknorojisinin temelleri olarak görüyordu. ama ölümünden sonra bütün projeleri rafa kalktı.

    bence mantıklı adam 200 km ötedeki ampulü kablosuz şekilde yakdı.
    hem atmosfer güneş ışınlarını süzüyor ve tam verimde kullanılması engelleniyor.


    OKYANUS AKINTILARI

    müthiş potansiyele sahip bir enerji kaynağı derelere kurulan barajlardan insanlara yeterli derecede enerji üretiliyor. peki dev gemileri batıran bir güce sahip okyanusdan ne kadar enerji üretilir düşünsenize...

    VOLKANLAR VE MAGMA

    dünyada şuan binlerce santralde kömür ve petrolü ısıya dönüştürüp enerji üretiliyor.
    zaten lavlar en az 5bin derece sıcaklıkta ve cok büyük bi güç insanlık şuan olmasa bile belki gelecekte bu büyùk gucu zapt edebilir ve petrol önemini yitirir.ve hatta dahada abartıp volkanları olmayan ülkeler magmaya kadar kazabilir¡¡¡¡¿¿¿

    manyetik kuvvet

    düşünemiceniz kadar ağır olan dünyayı atrafında döndüren ve dahada derine inersek samanyolunun ortasındaki karadelik tüm samanyolu galasisini etrafında döndürüyor hayal bile edemiceniz bir enerji bu konu hakkında çok az bilgi var onlarında doğru deilmi onu bile bilmiyoruz ama baya uzun bir zaman sonra bu enerjiyide kontrol edebiliriz.

    Doğal kaynaklar stabil olmadığı için yada stabil hale getirmek verimi çok düşürdüğü için okyanus volkan olmaz.Manyetik kuvvet ayrı bi dünya burdan bişeyler çıkabilir işte.


    طדṮ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Hocam gerçekten enerji çok önemli birşey bu önümüzdeki 50 yıl içinde çözülecek bir sorun (bence) sonsuz ve temiz enerji üretimi bulunacak

    tabi bunu ilk kim hangi firma bulacak bu önemli , birde şu var sadece elektrikten ve doğalgazdan oluşan gezegenler varmış (uzakta) onlara

    ulaşabilmek mümkün olacaktır illaki hammadde olarak dünyadan sonra gezegenleri sömüreceğimizi düşünüyorum , google ortaklıgında bir firma

    göktaşlarından maden çıkartacaktı , geleceğe umutla bakıyorum kimyasal bir savaş çıkmazsa eğer.

     

    Değişim ve teknoloji durmayacak şeyler.

    PanxeR tarafından 08/Şub/13 00:14 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    theagartaman bunu yazdı


    manyetik kuvvet

    düşünemiceniz kadar ağır olan dünyayı atrafında döndüren ve dahada derine inersek samanyolunun ortasındaki karadelik tüm samanyolu galasisini etrafında döndürüyor hayal bile edemiceniz bir enerji bu konu hakkında çok az bilgi var onlarında doğru deilmi onu bile bilmiyoruz ama baya uzun bir zaman sonra bu enerjiyide kontrol edebiliriz.

     

    manyetik kuvvet hakkındaki bütün bilgileri vereyim ben sana:

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 4287 Toplam Mesaj: 26