Soğuk Füzyon
-
Allura bunu yazdı
einstein genel görelilik kuramı kitabini bi okuyun manyetizma füzyon sicim ne kadar havalı isimli şey varsa okudugunuz çeviriye göre isterseniz basit matematiktikte ( hoch ) isterseniz basic lang olarak bulabilirsiniz
okulun kütüphanesinde vardı 200 sayfalık basit tercümeyi okumusutm anlamıştım sonra göreliligin ders ktiabını okuyunca 1. sayfadan sonra anlamamıştım zira bi quarkı anlatırken 20 sayfa denklem vermesi pricelessss
Tübitak Yayınlarının ''Evrenin Zarafeti'' kitabı basit olarak bu konular üzerinde duruyor güzel kitap alın okuyun ;)
-
Mıknatıslardan Enerji üretebilmiş bir Emekli Komiser vardı... İcadı Tüm Çevrelerce kabul görmüştü ne oldu o sesi soluğu kesildi adamın...?
@Robinson_Crusoe Adamım benim, Geniş ufuklu olmak budur işte.. Dünyada henüz Doğru düzgün Ucuz ve Bol Enerjiyi bulamadık ama Uzayda yolculukta kullanılabilecek Enerjininde şimdiden peşine düşmüşsün..
Yadırgamıyorum Sakın yanlış anlamayasın, Taşlama değil Sözlerim. İşte Bilimsel bakış açısı budur... İmkansızın peşine düşmektir. Diğerleri zaten bulundu bulunacak yada yaygınlaştı yaygınlaşacak...
ShockMan tarafından 08/Şub/13 12:41 tarihinde düzenlenmiştir -
wert bunu yazdıtheagartaman bunu yazdı
manyetik kuvvet
düşünemiceniz kadar ağır olan dünyayı atrafında döndüren ve dahada derine inersek samanyolunun ortasındaki karadelik tüm samanyolu galasisini etrafında döndürüyor hayal bile edemiceniz bir enerji bu konu hakkında çok az bilgi var onlarında doğru deilmi onu bile bilmiyoruz ama baya uzun bir zaman sonra bu enerjiyide kontrol edebiliriz.manyetik kuvvet hakkındaki bütün bilgileri vereyim ben sana:

... and there was light. J. C. Maxwell (Bow down to the king)
-
ShockMan bunu yazdı
Mıknatıslardan Enerji üretebilmiş bir Emekli Komiser vardı... İcadı Tüm Çevrelerce kabul görmüştü ne oldu o sesi soluğu kesildi adamın...?
@Robinson_Crusoe Adamım benim, Geniş ufuklu olmak budur işte.. Dünyada henüz Doğru düzgün Ucuz ve Bol Enerjiyi bulamadık ama Uzayda yolculukta kullanılabilecek Enerjininde şimdiden peşine düşmüşsün..
Yadırgamıyorum Sakın yanlış anlamayasın, Taşlama değil Sözlerim. İşte Bilimsel bakış açısı budur... İmkansızın peşine düşmektir. Diğerleri zaten bulundu bulunacak yada yaygınlaştı yaygınlaşacak...
indüksiyon bobinleri + mıknatıslar ile enerji elde etmiştik biz de 4. sınıfta. Bilinmeyen bi yanı yok dostum, hes, termik, nükleer enerji santrallerinde core bu zaten.
-
@ ShockMan,
Teşekkürler üstat,
