folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Şok ! Feysbuk Ücretli Oluyor :|



Şok ! Feysbuk Ücretli Oluyor :|

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnTiSoZeL
    AnTiSoZeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    www.fecikaka.com a da bekleriz :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Facebook paralı olmayacak

    Ünlü teknoloji blogu Techcrunch’ın yazarlarından Michael Arrington’un yaptığı “Facebook zor durumda” yorumları kullanıcıların yanlış yönlendirilmesine yol açıyor.



    TechCrunch‘ın yazarlarından Michael Arrington‘un yıl sonu değerlendirmesi olarak yayınladığı “Facebook tahmin edilenden hızlı büyüyor gibi görünüyor, bu durum sermaye piyasasına düşmesine neden olabilir” başlıklı yazısından hareketle yapılan haberler, gerçeği yansıtmıyor.

    Michael Arrington’un 2008 yılı içerisinde kullanıcıların katkısıyla farklı dillere çevirilmesi sayesinde beklenenden çok hızlı bir şekilde büyüdüğünü belirttiği yazıda yürüttüğü tahminler, birçok internet günlüğünde çığ gibi büyüyünce, fısıltı gazetesi Facebook’un paralı olacağını duyurdu.

    Silikon vadisinin en çok kazanan şirketlerinden biri olan Facebook, halka açılmamış, özel bir şirket olduğundan; Google, Microsoft vb. halka açık şirketlerin yaptığı gibi finansal bilgisini açıklamak zorunda değil. Olmayan bilgi üzerinden yapılan tahminlerle şirketin finansal krizden etkilendiği, Facebook’un kurucu ortağı Mark Zuckerberg’in daha önce bu konuda sorulan sorulara verdiği “hiçbir problemimiz yok, iyi yolda ilerliyoruz ve büyümeye devam edeceğiz” cevaplarına rağmen ortaya sürülen ücretli üyelik sistemi kurulacağı gibi tahminler gerçeği yansıtmıyor. İnternet dünyasının içinde olan herkes, şimdiye kadar ücretsiz olarak kullanılan bir servisin ücretli hale getirilmesi durumunda kullanıcı kaybından başka hiçbir şeyle ödüllendirilmesi mümkün olmadığını biliyor.

    Bilinen gerçek ise, kullanıcıların başından beri ücretsiz olarak kullandığı ICQ, Windows Live Messenger, Google Talk, MySpace vb. sosyal paylaşım uygulamaları hakkında sürekli çıkarılan “paralı olacak” söylentilerinin, dönem dönem ortaya çıktığı ancak yıllar geçtiği halde bu servislerin ücretsiz kullanım politikalarının değişmediği.

    4 Şubat 2004 yılında Harvard öğrencileri Mark Zuckerberg ve oda arkadaşı Dustin Moskowitz tarafından kurulan Facebook, yalnızca Harvard öğrencilerine hizmet etmek için çıktığı yola, 4. ayında 30 Üniversiteyi daha bünyesine katarak devam etti. Aradan geçen süre boyunca sürekli popülerleşen Facebook, Ekim 2007’de Microsoft’tan aldığı 240 milyon dolarlık yatırımla büyük patlamasını yaşadı.

    2007 yılında haftada 1 milyondan fazla kullanıcının kayıt olduğu site, 2008 yılının son çeyreğinde 140 milyondan fazla kullanıcıya hizmet veriyordu. Kullanıcılarının %11’i 35 yaşından büyük olan sitede ortalama bir kullanıcı günde en az 19 dakika zaman geçiriyor. Amerika’nın en değerli 5. internet firması olan Facebook’un 2008 yılında ivmelendirdiği reklam faaliyetlerinden elde ettiği gelir 140 milyon dolar. Şirkette 750 çalışan bulunuyor.

    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aero
    aero's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2008
    Erkek

    kapansın facebooklar açılsın birhaneler :)

    nefret ediyorum faceBOK tan iyi olmus  


    'Sana sevmeyi öğretecek değilim. Doğuştan bir yetenektir bu. Tabii birde severek doğurmalı annen seni, yalnızca sevişerek değil...!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    yemişim facebook'u..

    komple ücretli olsun da millet vaktini burada harcamasın...harcanmasın

    http://kocaer.me
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yemişim facebook'u..

    komple ücretli olsun da millet vaktini burada harcamasın...harcanmasın
    -----------------------------

    Cidden harcanmasın ama interneti kökten kesmek daha mantıklı hojam ?:D


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    Ya olmayacagını biliyorum ama kesek paralı olsa da hayatımızdan bi sitttir olup gitse

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yemişim facebook'u..

    komple ücretli olsun da millet vaktini burada harcamasın...harcanmasın
    -----------------------------

    Cidden harcanmasın ama interneti kökten kesmek daha mantıklı hojam ?:D


    -----------------------------

    yok hocam o kadar değil heheh :D

    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yemişim facebook'u..

    komple ücretli olsun da millet vaktini burada harcamasın...harcanmasın
    -----------------------------

    Cidden harcanmasın ama interneti kökten kesmek daha mantıklı hojam ?:D


    -----------------------------

    yok hocam o kadar değil heheh :D

    -----------------------------

     

    Kes gitsin ya face e giriyo porno izliyo arkadaşlık sitlerinde geziyo çıkıyo:D vermicen böle adamlara

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Imba bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yemişim facebook'u..

    komple ücretli olsun da millet vaktini burada harcamasın...harcanmasın
    -----------------------------

    Cidden harcanmasın ama interneti kökten kesmek daha mantıklı hojam ?:D


    -----------------------------

    yok hocam o kadar değil heheh :D

    -----------------------------

     

    Kes gitsin ya face e giriyo porno izliyo arkadaşlık sitlerinde geziyo çıkıyo:D vermicen böle adamlara

    -----------------------------

    tahribatımız var diyim bi yağ çekiyim :D

    http://kocaer.me
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek

    yonja'dan ne farkı kaldı facebok'un ?

    kapansın amk

    facebok'un amk  :D


    bunch of idiots around me, yes everywhere.
Toplam Hit: 5558 Toplam Mesaj: 33