folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Şok! Red Bull"Da Kokain Çıktı



Şok! Red Bull"Da Kokain Çıktı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knuckleduster
    knuckleduster's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2008
    Erkek
    0.0000003 gram coke ne vezir yapar ne rezil yapar. heycan yapmayın.

    yüzyıllık "knuckleduster" teriminin, türkiye`de "muşta" olarak adlandırılarak piç edilmesine dur diyenlerin sesiyim. ayrıca elleri 7/24 terleyen şahısların, efsanevi fakat malesef paslanmaz çelikten yapılmamış "knuckleduster" cisimlerini 7/24 ellerinde taşıyarak adeta "58 yıllık, tamamı gümüş renginden ve paslanmaz çelikten oluşan bir seiko saate 7/24 bok kokan(çünkü boktan) uyduruk deri kayış takılması" ifadesindeki betimleme imgesine uygun bir faaliyet içinde olmaları da hoşuma gidiyor değil.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    knuckleduster bunu yazdı:
    -----------------------------
    0.0000003 gram coke ne vezir yapar ne rezil yapar. heycan yapmayın.
    -----------------------------

    tüm hiddetim ve şiddetimle katılıyorum. Ayrıca kokain var, kokain var. Çok da pahalı değil bazen.


    kendinize ayığ olunuz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    EntelKoylu bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben redbulu vodkayla içiyorum onun dışında içmem artık redbul yerine börn koyarız


    -----------------------------

    Muhtemelen aynı bokun lacivertidir. Onda da çıkabilir.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GebesH
    GebesH's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2008
    Erkek

    inanmamak lazım....

     

    ama vodka redbull dansa rakı için miss gibi


    Keep Going !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    bence absinth içelim karda kışta üşümeye birebir:D

    kömür parasıyla absinth alın tasarruf edin ;)


    NEDEN? (soru olarak)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    fireball için hem türk malı hemde içinde

    touraine yok yani içki ile alındığında bir zararı olmaz ve günde istediğinz kadar içebilirsiniz

    ayrıca fiyat 1ytl.. vodka fireball bi başlayın bir daha bırakamıycaksınız 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    ohaaa , hemen eve giderken birer koli alıyoruz

    herşeyin bir şeyi vardır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    xz bunu yazdı:
    -----------------------------
    ohaaa , hemen eve giderken birer koli alıyoruz
    -----------------------------

    bağımlılık yapmış desene :)=


    -----------------------------

     

    daha başlamadım hj , hayırlısyla bugünden itibaren :)


    herşeyin bir şeyi vardır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    geyik biyana , reklamın iyisi kötüsü olmaz tabi millet sırf meraktan alır artık bunu, iki tane içincede bişiler oluyor  sanır. 

    Öncelikle kokainin gramı kaça bilion mu sen gerçi bende bilmiom ama çok pahalı olduğunu biliyorum öteyandan redbulun kutusu 3 tl sadece, hadi aletin hiç maliyeti yok 3 tl ya kaç molekül kokain olur hesaplamak lazım,  eser miktarda olduktan sonra sezarın son nefesinden partikül bile vardır içtiğin her lokma su da emin ol.

     

     


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 6539 Toplam Mesaj: 40