Şok! Red Bull"Da Kokain Çıktı
-
0.0000003 gram coke ne vezir yapar ne rezil yapar. heycan yapmayın.
-
knuckleduster bunu yazdı:
-----------------------------
0.0000003 gram coke ne vezir yapar ne rezil yapar. heycan yapmayın.
-----------------------------tüm hiddetim ve şiddetimle katılıyorum. Ayrıca kokain var, kokain var. Çok da pahalı değil bazen.
-
EntelKoylu bunu yazdı:
-----------------------------ben redbulu vodkayla içiyorum onun dışında içmem artık redbul yerine börn koyarız
-----------------------------Muhtemelen aynı bokun lacivertidir. Onda da çıkabilir.
-
inanmamak lazım....
ama vodka redbull dansa rakı için miss gibi
-
bence absinth içelim karda kışta üşümeye birebir:D
kömür parasıyla absinth alın tasarruf edin ;)
-
fireball için hem türk malı hemde içinde
touraine yok yani içki ile alındığında bir zararı olmaz ve günde istediğinz kadar içebilirsiniz
ayrıca fiyat 1ytl.. vodka fireball bi başlayın bir daha bırakamıycaksınız
-
ohaaa , hemen eve giderken birer koli alıyoruz
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------xz bunu yazdı:
-----------------------------
ohaaa , hemen eve giderken birer koli alıyoruz
-----------------------------bağımlılık yapmış desene :)=
-----------------------------daha başlamadım hj , hayırlısyla bugünden itibaren :)
-
geyik biyana , reklamın iyisi kötüsü olmaz tabi millet sırf meraktan alır artık bunu, iki tane içincede bişiler oluyor sanır.
Öncelikle kokainin gramı kaça bilion mu sen gerçi bende bilmiom ama çok pahalı olduğunu biliyorum öteyandan redbulun kutusu 3 tl sadece, hadi aletin hiç maliyeti yok 3 tl ya kaç molekül kokain olur hesaplamak lazım, eser miktarda olduktan sonra sezarın son nefesinden partikül bile vardır içtiğin her lokma su da emin ol.
