folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Sonunda Kişisel Sitemi Yayınladım



Sonunda Kişisel Sitemi Yayınladım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Daha once bir adamda gormustum. Elimdeki elektronik cihazlarin tam listesini ve ne zaman nelerini degistirdim tutmak istiyorum. Yillarin datasi vardi adamda iste su saati aldim. su haricimle su bilgisayari birlestirip server yaptim gibisinden. Bende burda basladim onerileriniz varsa ekleyeyim.

     

    http://yigitdemirag.com/yigitlog.html

     


    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Sadelik konusunda ciddilermiş. :) Biraz daha siyahımsı çizgiler olsa fena olmaz ama bu da güzel. Ayrıca ingilizce yazmanı tkadir ettim. Uzun zamandır Türk sitelerinde böyle yazıları göremiyordum, paslandık valla. Güzel site. Güncellikten ödün verme üstad.


    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    palakan229 bunu yazdı

    Sadelik konusunda ciddilermiş. :) Biraz daha siyahımsı çizgiler olsa fena olmaz ama bu da güzel. Ayrıca ingilizce yazmanı tkadir ettim. Uzun zamandır Türk sitelerinde böyle yazıları göremiyordum, paslandık valla. Güzel site. Güncellikten ödün verme üstad.

    Hocam Turkce de Ingilizce de yaziyorum; biraz konuya bagli. Bir de her turlu, yazmak iyi birsey. Ingilizce olmasinin temeli hem kendini zamanla daha iyi ifade edebiliyorsun hem de daha genel bir cevreye hitap etmek daha dogru bence.


    http://yigitdemirag.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    anasayfa'nın başlığını da koysaydın eyiydi..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    Hocam herkes belirtmiş bir de ben söyleyeyim, biraz renklendirip ve görsel şeyler eklemeni tavsiye ediyorum. Böyle notepad'le açılan *.nfo kıvamında olmuş.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocalar merhaba,

    Daha once kisisel websitemi yayinladigim postu up ediyorum, cunku tamamen yeni bir temayla geldim. Yine minimalist bir blog oldu, goruslerinizi merak ediyorum. Ozellikle su konularda ne dusunuyorsunuz : 

     

    - Sitede zoom in/zoom out yaptikca yukaridaki header fotonun gorunen kismi degisiyor. Bu hosuma gitmiyor pek..

    - Sitede blog'a sadece index'teki  You can read my blog here'dan ulasilabiliyor. Yukari bir navigasyon bari eklesem mi ?

    - Daha farkli ne ekleyip, duzenleyebilirim? 

    Simdiden gorusleriniz icin sagolun.


    http://yigitdemirag.com
Toplam Hit: 4444 Toplam Mesaj: 37