Sonunda Nasa Ay" I Bombaladı
-
hiç bişey olmaz ..
bu füze dünyaya attıklarının 500 000 000 da birine denk gelmez.
yörüngeden çıkmazda uzaylılar " aha bize saldırıya başladılar "diye haber yaparlarsa kötü olur :)
-
ay"la güneşle oyun olmaz..
*öte giren şemsiye açılmaz..
kaşınıo bnlar..
-
video is teruk
-
azzz kaldı azzz uzaydan bızede bısı gelır
-
su bahane ya gövde gösterisi yapıyolar ayı bile bombalarız bla bla bla..
-
ne gosterısı hocam soguk savas adam bombasını denıyo :D dunyada nereye atıcak tam atarken tuh a.q benzın bıttı iranamı dustu dıcek tabıkı ayı bombalıcak : )
-
Ayı da Yalan Ederlerse Şaşmam .
-
Türkiye de daha ermenistan, yunanistanla başa çıkmaya çalışsın.
Farkında değiller ki Türkiye nin bu gün aya bir uydu göndermesi hem ermenistanı hemde yunanistanı hemde diğer düşmanları korkutacak 3.5 attıracaktır
Göndermez miyiz ? Tübitak ve mke kesinlikle yapabilir.
-
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
mobydick64 bunu yazdı:
-----------------------------
bu adamlar dünyanın sonunu getirmeyemi çalışıyorlar.. hayır arkadaş sen burdaki temiz suları kirlet sonra ayda 2 gram su bulacağım diye uğraş..
-----------------------------
Orada koloni kurabilmek için su ihtiyacını aydan nasıl karşılayacaklarını bulmaya çalışıyolar.Umarım işe yaramış ve su buharı bulabilmişlerdir...
-----------------------------
aynen tamamen kolonilesme... aya hukmeden dunyaya hukmeder!
-
ay yarılmadıkca kıyamet kopmyacaktır....
işte ay'ı da sonunda yardık kıyametın kopmaması ıcın hıc bır neden yok ... :)
Toplam Hit: 4376 Toplam Mesaj: 29
