Sonunda Nasa Ay" I Bombaladı
-
blackhammer bunu yazdı:
-----------------------------
HolySeclorum bunu yazdı:
-----------------------------
mobydick64 bunu yazdı:
-----------------------------
bu adamlar dünyanın sonunu getirmeyemi çalışıyorlar.. hayır arkadaş sen burdaki temiz suları kirlet sonra ayda 2 gram su bulacağım diye uğraş..
-----------------------------
Orada koloni kurabilmek için su ihtiyacını aydan nasıl karşılayacaklarını bulmaya çalışıyolar.Umarım işe yaramış ve su buharı bulabilmişlerdir...
-----------------------------
aynen tamamen kolonilesme... aya hukmeden dunyaya hukmeder!
-----------------------------Bombalasın dursun.Bişi olcağı yok.Ay'da su vardıda biz içmedik sanki.xD "Ay-Su Damacana 5ytl.."
-
birgün ahmedi Nejat amcam o bombaları teker teker nasa ya sokacak ama ne zaman :]
ahmedinejat Rulz:W
-
m.k ay dan ne istiyorlar Ay ın ne gunahı var :S
-
desenize mehtaplı geceler dönecek karanlık gecelere.. :D
-
-
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=eG0APKeWjIA&feature=popular
buda videosu
-----------------------------:)saolasın hocam merak ediyordum
-
aya ayak basma yalanı gibi olmasın buda.
-
şerefsiz bunlar ya vuracak bişi bulamadılar ay dedeye saldırıolar ne yapcaklarını şaşırdılar ipneler
