Sonunda Tecil Ettirdim
-
suKo bunu yazdı:
-----------------------------
1.5 hafta uğraştım bende
amman dikkat kilonuzu orantılı söyleyin (şubede tartmıyorlar zaten sen kendin söylüyorsun) sevk derdinden kurtulun.
-----------------------------benim tutmadıda fazla yazdılar tecil ettircem diye uğraşmıyim diye :| askeri hastaneye sevk ediyolar 5 sene tutmazsa oran çürük raporu
-
Hadi bakalım hayırlı olsun. Darısı Cosmicin başına.
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
suKo bunu yazdı:
-----------------------------
1.5 hafta uğraştım bende
amman dikkat kilonuzu orantılı söyleyin (şubede tartmıyorlar zaten sen kendin söylüyorsun) sevk derdinden kurtulun.
-----------------------------benim tutmadıda fazla yazdılar tecil ettircem diye uğraşmıyim diye :| askeri hastaneye sevk ediyolar 5 sene tutmazsa oran çürük raporu
-----------------------------örnek şahan gökbakar kilodan kurtarıo x)
-
kapil bunu yazdı:
-----------------------------
hayırlı olsun kurtulmuşsun :))
ben 4 yıldır gitmedim muayene filan kimsede çağırmadı üniv bitsin bakacaz artık.
-----------------------------
