folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sosyal Sorumluluk Projesi (Evlat Edinme)



Sosyal Sorumluluk Projesi (Evlat Edinme)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek
    The-ExTaCy bunu yazdı

    Vakıfla işin çözüleceğini sanmıyorum ama bilinçlendirme adına bi proje yapılabilir.

    Çocuğuna işkence eden iyi bi hayat sunmayanları ihbar etme gibisinden.

    Öyle bi ihbarda çocuk direk devlet tarafından alınır ama o çocuk nasıl büyütülür bilmiyorum.


    Hocam ilk post ta bahsettim, cocuk ne kadar devlet korumasinda olsada asla bir aile ortami saglanamaz, ayrica Turkiye'de cocuklar 18 yasina girdigin gun kapinin onune koyuyorlar.

    Ne sosyal yardim var, ne psikolojik destek var hicbirsey yok. Ondan sonra cocuk gidip tinerci oluyor, mafya ya katiliyor, yankesici oluyor.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı
    ShockMan bunu yazdı

    Valla Benim Ağzım Sütten yandı bi kere;

    Bi Tanesini Evlat Ediniyim dedim, Beni Dolandırdı Kaçtı.. Bir Laptop ile Bir Miktar Para İle Ve Cep Telefonuma Mal Oldu Olay. Yinede Ucuz Atlattım Sayıyorum kendimi. :)

    geçmiş olsun hacı.

    ama güzel proje destekliyorum ben...sniper hocam sen japonyada yaşıyorsun değil mi.?

    Teşekkürler Hocam;

    Proje Tabiki Güzel.. Bende Desteklerim. Kesinlikle İnsan Olan Yürek Taşıyan Her kesin Katılımı Gerekmektedir. İnsani Duyarlılıktır bu.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek
    ShockMan bunu yazdı

    Teşekkürler Hocam;

    Proje Tabiki Güzel.. Bende Desteklerim. Kesinlikle İnsan Olan Yürek Taşıyan Her kesin Katılımı Gerekmektedir. İnsani Duyarlılıktır bu.

    Guzel yorumun icin tesekkur ederim ustad.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kakaO
    kakaO's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2011
    Erkek

    iyi fikir hoca fena değil 


    zafer yakındır!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

     bir arkadaşım var hanımı yaşlı  üstelik yabancı uyruklu , çocuk sahibi olamadıklarından evlat edinmek istediler., eleman naletttt olsun dedi vazgeçti evlat edinmekten çünkü ülkemizde bürokrasi çok zor işliyor + ülkemizde evlat edinmek o kadar basit değil binbir türlü şey istiyorlar sanki çocuğu vermemek için elinden geleni yapıyor devlet. elemanın kazancı aylık 10.000 euro bu arada. buna rağmen uğraştırdılar aylarca bir evlat edinmek için çok uğraştı sonunda pes etti bıraktı.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı

    merhaba hacı..

    çocuk burda yaşayacak ama dinini tam olarak nasıl yaşayacak onu anlamadım.

    ayrıca şintoizm bildiğim kadarı ile resmi din değil..

    resmi din nasıl oluyor ? kanıt mu sunuyor da resmi oluyor sjfdsl


    "
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blmrt
    blmrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    bu sadece bi hayal hocam .boşuna hayal kurma . resmi devlet kurumları haricinde şahıslar bu işleri yapamaz.kaldıkı bi evlat edinmek ne kadar zor biliyormusun. yanı bu işler devlet kontrolu altında .bunu sahislar hayır olarak yada ticari yapamaz.


    İnsanlar çok değişti, dikkat etmek lazım. Biriyle el sıkıştıktan sonra beşi de yerindemi diye parmaklarını saymak zorundasın
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    Evlatlık edinme İslamiyete göre caiz değil.

    Evlatlık edinmeden ziyade kaliteli, bilgili ve Allah korkusu barındıran öğretmenlerin bulunduğu yetiştirme yurtları daha doğru.


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuwelAsK
    HuwelAsK's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    Gğzel bir şey yapacağım diye dine imana sövmenin manası nedir yani.Müslüman adam attığı her adımı İslamla değerlendirmek zorunda.Çünkü dini bunu emrediyor.Sen müslümanlığı evirip çevirimişsen veya değilsen sağa sola hakaret etmene gerek yok,söylersin fikrini,alırsın cevabını;konu açan adam kendini ülke kurmuş diktatör yazanları da halkı sanıyor ya


    Wordpressten tiksiniyorum
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Not 2: Muslumanlik, islamiyet ile baslayan ahmakca cevaplarda yazmayin. diye not dustum yine geldiler.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
Toplam Hit: 2694 Toplam Mesaj: 24