Şöyle Bir Kod Sistemi Varmı Yada Script
-
peki win serverla torrent yapabilirmiyim?
olmadı torrent sitesi açam a.q :D
-
up
alper enyisi win vps yi Radyo icin kullan :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
up
alper enyisi win vps yi Radyo icin kullan :)
-----------------------------oda olmuyo ses kartı yok
-
php hostun ipsi sabitse iis de erişimi o ip ile kısıtlayabilirsin kanımca vpsde.sonra scriptle php hosta çekip isteyene indirttirirsin ama boşver arada bi daha gelgit olucak hızın düşücek falan.
olay şöyle olsun.php hosttan kullanıcı istesin php her kullanıcıya benzersiz bi id versin id si ile birlikte win makinaya yönlendirsin.win makinada idye baksın güzelse hoşsa dosyayı versin.adam direk linki bulsa bile windeki script indiremesin. down.aspx?filepath=xxx/zzz/aaa.part1.zip&key=3123127371892371892 gibi bişi işte anladın sen onu.olay hoşuma gitti canımda sıkılıyo 1 hafta içinde böyle bişey yazarım ben ama java olur benim yazıcağım ... -
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
php hostun ipsi sabitse iis de erişimi o ip ile kısıtlayabilirsin kanımca vpsde.sonra scriptle php hosta çekip isteyene indirttirirsin ama boşver arada bi daha gelgit olucak hızın düşücek falan.
olay şöyle olsun.php hosttan kullanıcı istesin php her kullanıcıya benzersiz bi id versin id si ile birlikte win makinaya yönlendirsin.win makinada idye baksın güzelse hoşsa dosyayı versin.adam direk linki bulsa bile windeki script indiremesin.
down.aspx?filepath=xxx/zzz/aaa.part1.zip&key=3123127371892371892 gibi bişi işte anladın sen onu.olay hoşuma gitti canımda sıkılıyo 1 hafta içinde böyle bişey yazarım ben ama java olur benim yazıcağım ...
-----------------------------hah o tarz bişi lazım bu link işi olmadan proje bi boka yaramaz benim linkler bütün sitelerde dolaşır
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------lalada bunu yazdı:
-----------------------------
php hostun ipsi sabitse iis de erişimi o ip ile kısıtlayabilirsin kanımca vpsde.sonra scriptle php hosta çekip isteyene indirttirirsin ama boşver arada bi daha gelgit olucak hızın düşücek falan.
olay şöyle olsun.php hosttan kullanıcı istesin php her kullanıcıya benzersiz bi id versin id si ile birlikte win makinaya yönlendirsin.win makinada idye baksın güzelse hoşsa dosyayı versin.adam direk linki bulsa bile windeki script indiremesin.
down.aspx?filepath=xxx/zzz/aaa.part1.zip&key=3123127371892371892 gibi bişi işte anladın sen onu.olay hoşuma gitti canımda sıkılıyo 1 hafta içinde böyle bişey yazarım ben ama java olur benim yazıcağım ...
-----------------------------hah o tarz bişi lazım bu link işi olmadan proje bi boka yaramaz benim linkler bütün sitelerde dolaşır
-----------------------------
hoca biraz bekle ben yazıcam bu aralar taşınıyorum burslar murslar vaktim yok ama 1 aya yazarım sende kullan referansım olsun. -
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
lalada bunu yazdı:
-----------------------------
php hostun ipsi sabitse iis de erişimi o ip ile kısıtlayabilirsin kanımca vpsde.sonra scriptle php hosta çekip isteyene indirttirirsin ama boşver arada bi daha gelgit olucak hızın düşücek falan.
olay şöyle olsun.php hosttan kullanıcı istesin php her kullanıcıya benzersiz bi id versin id si ile birlikte win makinaya yönlendirsin.win makinada idye baksın güzelse hoşsa dosyayı versin.adam direk linki bulsa bile windeki script indiremesin.
down.aspx?filepath=xxx/zzz/aaa.part1.zip&key=3123127371892371892 gibi bişi işte anladın sen onu.olay hoşuma gitti canımda sıkılıyo 1 hafta içinde böyle bişey yazarım ben ama java olur benim yazıcağım ...
-----------------------------hah o tarz bişi lazım bu link işi olmadan proje bi boka yaramaz benim linkler bütün sitelerde dolaşır
-----------------------------
hoca biraz bekle ben yazıcam bu aralar taşınıyorum burslar murslar vaktim yok ama 1 aya yazarım sende kullan referansım olsun.
-----------------------------vallaha yazarsan süper olur :) bekleyim ozaman ama bak kesin 1 aya kadar çıkarırsın dime ben şimdiden vps i alıp içine arşiv yapmaya başlayım :)
-
şöyle bişide olabilir win serverde dizine şifre koyarsın kendi sitenden dosyayı çekerken login oldurabilirsin
