Sponsor Arıyoruz [Bi Bakın]
-
Merhabalar...
Biz Ankara Haymana ilçesine bağlı Ataköy İlköğretim Okulunda görevli öğretmenleriz. "Toplam Kalite Yönetimi" çalışmaları kapsamında okulumuz için bir web sitesi tasarlamamız gerekiyor. Aslında Milli Eğitim Bakanlığı Okullara web sitesi açabilmeleri için 50 MB web alanı veriyor ancak ne PHP ne ASP desteği olmadığı için pek kullanışlı web sayfaları tasarlayamıyoruz.
Lafı uzatmadan ne istediğimizi söyleyeyim.
Biz maddi imkansızlıklardan dolayı (bir köy okuluyuz) host kiralayamıyoruz .. Kendi websitesi olan arkadaşlardan yada firmalardan web alanlarının cüzzi bir miktarını bize tahsis etmelerini istiyoruz. Tahsis edeceğiniz bu alan sadece Devlete ait resmi bir okulun tanıtımı amacıyla kullanılacaktır.
şu anda web sitemiz yapım aşamasında adresi aşağıdadır.
http://atakoyilkogretim.meb.k12.tr
Bize bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar için mail adresim
taylansoylu@gmail.com
Teşekkürler...
Taylan SOYLU
Ataköy İlköğretim Okulu
Okul Müdür YardımcısıArkadaşlar ilgli haber burdadır : http://cehennem.org/sponsor_ar_yoruz
eğer yardım etmek isteyen olursa diye yayınlıyorum.. teşekkürler..
-
illaki bulunur biraz beklein..
hadi millet...
-
pm den msn adresimi attım sana yardımcı olabilirim.
Kolay gelsin
-
RhiFaT bunu yazdı:
-----------------------------pm den msn adresimi attım sana yardımcı olabilirim.
Kolay gelsin
-----------------------------Bize bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar için mail adresim
taylansoylu@gmail.com
Teşekkürler...
Taylan SOYLU
Ataköy İlköğretim Okulu
Okul Müdür Yardımcısımail sahibiyle görüşsen daha iyi olur.. ama seni ekledim :)
-
aga bi freehost söyleyecem, gercekten işe yarar, 6 gb bandwith ve 300 mb alan, bi banner koyuyolar ama onuda küccük bi kodla hallediyoz, phpmyadmin den tut plesk panele kadar herşey var bi deneyin derim;
-
verin m.k makinası olan
okullara yardımcı olun
benim olsa makinayı verim.
-
yaw toplam kalite demişin aklıma geldi reklam yapiim iso 9000 vs belgesi almak isteyen bana başvurabilir :D
-
bende verebilirim php destekli ne lazimsa:) pm atsinlar msn felan filan
-
oxily bunu yazdı:
-----------------------------
bende verebilirim php destekli ne lazimsa:) pm atsinlar msn felan filan
-----------------------------arkadaşlar yazdıklarımı okursanız mail adresi duruyor sizin ulaşmanız lazım..
Bize bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar için mail adresim
taylansoylu@gmail.com
Teşekkürler...
Taylan SOYLU
Ataköy İlköğretim Okulu
Okul Müdür Yardımcısı -
Giriş bilgilerinizi yolladım.
dnsleri yönlendirmeniz yeterli. Hesabınızı açtım.Kolay gelsin.
-
ch.org da yazıyorsa kesin yalandır!2 gün sonra server ınızı rootlamaya fln kalkarlar
