folder Tahribat.com Forumları
linefolder Database - Veritabanı
linefolder SQL Servere Uzaktan Baglanmak



SQL Servere Uzaktan Baglanmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    Mrb arkdaslar soyle bi sorunum var bi program yaziyorum ve program 3 degisik sehirde calisacak ama sadece bi sql serveri kulanacak simdi sorun su bu uc bilgisayarinda public ip si yok  hamachi yada ne biliyim benzeri bi programla yapabilirimiyim yada baska bi metod biliyormusunuz bunu yapmak icin ?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sql server hangi makinede olucak?


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    Cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------

    sql server hangi makinede olucak?


    -----------------------------

    o 3 makineden birinde

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    hangi makinaya kuracaksan o makinaya sabit ip yapmak zorundasın, daha sonra kablosuz modemi varsa port açıp(kablolularda bütün portlar açıktır) diğer makinalardan ip adresini girerek bağlanabilirsin


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek

    Ercab bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi makinaya kuracaksan o makinaya sabit ip yapmak zorundasın, daha sonra kablosuz modemi varsa port açıp(kablolularda bütün portlar açıktır) diğer makinalardan ip adresini girerek bağlanabilirsin


    -----------------------------

    hocam bilgisayalrar ayni agin icinde olmuyacak 3 bilgisayar 3 farkli sehir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    tamam hocam o yüzden sana sabit ip almanı söylüyorum zaten, modem kapatıldığı zaman bağlantı ip'si değişecektir.

    edit: kendi makinamda prt açıp bağlanmayı deniycem bakalım olacak mı


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    Aslında sabit IP almadan bilgisayar adı kullanarak da yapabileceğini düşünüyorum.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    78.181.2.192 ip adresim Bilgisayar adım ERCAN sql server 2008 kurulu 1433 portunu açtım(nette default olan bunun olduğunu söylediler) tcp/ip yi enable yaptım modemden de local ip me yönlendirdim.

    kullanıcı adi: tahribat şifre z1x2c3v4

     

    biri bağlanmayı denesin bakalım olucak mı


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    Error: I could not see your service on 78.181.2.192 on port (1433)

    portla ilgili birşeyleri yapamadım anlaşılan :) 


    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    SQL servisinin çalıştığına emin olduktan sonra makinenin güvenlik duvarından ilgili porta izin vermen gerekiyor.


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
Toplam Hit: 2912 Toplam Mesaj: 16