folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Ssd Yi Pc Ye Bağlama Tanıtma



Ssd Yi Pc Ye Bağlama Tanıtma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arada apart gerekiyormuş kasam eski olduğu için apartatım yok. ama köşede güzel biryer var oraya yatırsam sanırım sorun olmaz?

     

    birde cd sürücüm olmadığı için yanında verilen cd deki driveri kuramıyorum internetten arayacağım.

    bu gece pc ye format atıp ssd ye geçmek istiyorum 

    fakat aldım taktım şeklinde bir durum değil sanırım ne yapmam gerekiyor?

     

    samsung 850 250 gb aldım

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :))  win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi. 

    Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır . 


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    ssd için ne driveri abi :D

    tak çalışsın

    bilgisayarın hdd ve ssd arasındaki farkı anlamaz zaten


    black implies white, self implies other, life implies death.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Yeri gelmişken sorayım 750 evo ile 850 pro arasında çok performans farkı var mı?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Yeri gelmişken sorayım 750 evo ile 850 pro arasında çok performans farkı var mı?

    http://ssd.userbenchmark.com/Compare/Samsung-850-Evo-250GB-vs-Samsung-750-EVO-250GB/2977vsm71929

     


    black implies white, self implies other, life implies death.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    baristbt bunu yazdı

    Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :))  win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi. 

    Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır . 

    kitapçığında warning şeklinde baya step stem anlatırken önce cd demiş sonra carr curt göstermiş .

     

    birde teknoseyirde filan uyarmışlar disk bölümü filan oluşturmanız lazım sonra başınız yanar filan demiş o yüzden

     

    :)

     

    birde aldın videladın gibi bir durum yok vidalancak yerim yok kasam eski olduğu için ssd küçük kalıyor işte

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    patates bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı

    Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :))  win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi. 

    Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır . 

    kitapçığında warning şeklinde baya step stem anlatırken önce cd demiş sonra carr curt göstermiş .

     

    birde teknoseyirde filan uyarmışlar disk bölümü filan oluşturmanız lazım sonra başınız yanar filan demiş o yüzden

     

    :)

     

    birde aldın videladın gibi bir durum yok vidalancak yerim yok kasam eski olduğu için ssd küçük kalıyor işte

    Hocam disket sürücü yerine sığdırabilirsin eski kasana. Yeni kasalarda da illa oturmasına gerek yok sağ sola yapıtır diski yerine vida delikleri denk gelecek şekilde sonra vidala asılı kalsın iki taraftan da vidalamana gerek yok 1 taraf yeter sana.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    patates bunu yazdı
    baristbt bunu yazdı

    Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :))  win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi. 

    Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır . 

    kitapçığında warning şeklinde baya step stem anlatırken önce cd demiş sonra carr curt göstermiş .

     

    birde teknoseyirde filan uyarmışlar disk bölümü filan oluşturmanız lazım sonra başınız yanar filan demiş o yüzden

     

    :)

     

    birde aldın videladın gibi bir durum yok vidalancak yerim yok kasam eski olduğu için ssd küçük kalıyor işte

    Abi işletim sistemini kurarken illaki disk bölümü oluşturuyorsun. Hafiza kartina kursanda oluşturuyorsun . Hiç bi farkı yok hdd ile kurulumda murulumdaa


    http://www.leyladansonra.com/
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Hacı  öyle  kasayı saga sola taşımıyorsan koy  kasanın içinde bir yere sorun olmaz  içinde donan bi donanım olmadıgı için sallansa filan sorun olmaz,  cd ye gerek yok fw güncellemek  istersen toolu var indir  o yapar. 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    SSD'lerde normal harddisklerdeki gibi hareketli parça olmadığı için nereye koyduğun farketmez istersen kasanın tavanına yapıştır. Sürücü flaan yüklemene gerek yok windows 7 kuracaksan 1-2 ayar yapman lazım, windows 10 kurarsan ayara gerek yok.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

     eski hdd yi kullanmayacaksan sök eskisini tak ssd yi oturt bir yere pek sallanmasın. istersen amuda kalkık bir şekilde tak problem olmaz. ardından ona temiz bir format at. 

    üstüne hdd ni tak formatla ve keyffine bak hocam. 850 evonun içinden çikan cd de klon programı var samsung un. sistemi klonlamak için onu kur diyor.

    sıfırdan format atacaksan hiç gerek yok. ,

    kolay gelsin . 

Toplam Hit: 3493 Toplam Mesaj: 24
ssd