Ssd Yi Pc Ye Bağlama Tanıtma
-
arada apart gerekiyormuş kasam eski olduğu için apartatım yok. ama köşede güzel biryer var oraya yatırsam sanırım sorun olmaz?
birde cd sürücüm olmadığı için yanında verilen cd deki driveri kuramıyorum internetten arayacağım.
bu gece pc ye format atıp ssd ye geçmek istiyorum
fakat aldım taktım şeklinde bir durum değil sanırım ne yapmam gerekiyor?
samsung 850 250 gb aldım
-
Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :)) win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi.
Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır .
-
-
Yeri gelmişken sorayım 750 evo ile 850 pro arasında çok performans farkı var mı?
-
-
baristbt bunu yazdı
Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :)) win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi.
Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır .
kitapçığında warning şeklinde baya step stem anlatırken önce cd demiş sonra carr curt göstermiş .
birde teknoseyirde filan uyarmışlar disk bölümü filan oluşturmanız lazım sonra başınız yanar filan demiş o yüzden
:)
birde aldın videladın gibi bir durum yok vidalancak yerim yok kasam eski olduğu için ssd küçük kalıyor işte
-
patates bunu yazdıbaristbt bunu yazdı
Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :)) win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi.
Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır .
kitapçığında warning şeklinde baya step stem anlatırken önce cd demiş sonra carr curt göstermiş .
birde teknoseyirde filan uyarmışlar disk bölümü filan oluşturmanız lazım sonra başınız yanar filan demiş o yüzden
:)
birde aldın videladın gibi bir durum yok vidalancak yerim yok kasam eski olduğu için ssd küçük kalıyor işte
Hocam disket sürücü yerine sığdırabilirsin eski kasana. Yeni kasalarda da illa oturmasına gerek yok sağ sola yapıtır diski yerine vida delikleri denk gelecek şekilde sonra vidala asılı kalsın iki taraftan da vidalamana gerek yok 1 taraf yeter sana.
-
patates bunu yazdıbaristbt bunu yazdı
Tamamen aldin taktin şeklinde . Ne cok büyütüldü su disk ülkemizde emenike :)) win 7 üstü bi işletim sistemi kur kafi.
Kasaya koyucaksan kutuya filanda gerek yok tek taraflı iki vida at tamamdır .
kitapçığında warning şeklinde baya step stem anlatırken önce cd demiş sonra carr curt göstermiş .
birde teknoseyirde filan uyarmışlar disk bölümü filan oluşturmanız lazım sonra başınız yanar filan demiş o yüzden
:)
birde aldın videladın gibi bir durum yok vidalancak yerim yok kasam eski olduğu için ssd küçük kalıyor işte
Abi işletim sistemini kurarken illaki disk bölümü oluşturuyorsun. Hafiza kartina kursanda oluşturuyorsun . Hiç bi farkı yok hdd ile kurulumda murulumdaa
-
Hacı öyle kasayı saga sola taşımıyorsan koy kasanın içinde bir yere sorun olmaz içinde donan bi donanım olmadıgı için sallansa filan sorun olmaz, cd ye gerek yok fw güncellemek istersen toolu var indir o yapar.
-
SSD'lerde normal harddisklerdeki gibi hareketli parça olmadığı için nereye koyduğun farketmez istersen kasanın tavanına yapıştır. Sürücü flaan yüklemene gerek yok windows 7 kuracaksan 1-2 ayar yapman lazım, windows 10 kurarsan ayara gerek yok.
-
eski hdd yi kullanmayacaksan sök eskisini tak ssd yi oturt bir yere pek sallanmasın. istersen amuda kalkık bir şekilde tak problem olmaz. ardından ona temiz bir format at.
üstüne hdd ni tak formatla ve keyffine bak hocam. 850 evonun içinden çikan cd de klon programı var samsung un. sistemi klonlamak için onu kur diyor.
sıfırdan format atacaksan hiç gerek yok. ,
kolay gelsin .
