Ssd Yi Pc Ye Bağlama Tanıtma
-
-
-
DarkSkull bunu yazdı
SSD'lerde normal harddisklerdeki gibi hareketli parça olmadığı için nereye koyduğun farketmez istersen kasanın tavanına yapıştır. Sürücü flaan yüklemene gerek yok windows 7 kuracaksan 1-2 ayar yapman lazım, windows 10 kurarsan ayara gerek yok.
Win7 icin nasil bi ayar gerekiyor hocam sp1le zaten trim otomatik acik geliyor baska bi ayar yapmakmi gerekiyor?
-
Trim tamamsa otomatik disk birleştirmeyi de kapatın.
-
şimdi o kadar çok abartmaya gerek yokmuş lakin taktığımda pc ye hdd takmışım gibi direk çıkmadı.
sürücülerden hard filan atadım bildiğim mr robot gibi görünmeyeni gördürdüm olm
:)
sıkıntısız ve cidden aldığıma değdi önceden nalet edip kalkıyordum pcnin yavaşlamasından. programları açarken biryandan açana kadar ev işleri yapıyordum tüm düzenim alt üst olacak şimdi
-
merhabalar. SSDyi taktım bügun kurulumu yaptım. temiz kurulum yaptım. tüm driver vs kurulu.
HDD ile de ben 30mb yi görüyordum zaten. acaba ek bi ayar yapmam lazım?
AHCI açık.Sistemde sadece SSD takılı.
Win10 64bit. 3gb ram P6100 2,00 ghz çift çekirdek işlemci.
USB 3 1tb harici HDD var. az önce 700mblik dosyayı atarkenki hızım.

bu da Benchmark testi.

edit: daha takalı 1 2 saat oldu ama şu an için hiç bir hızlanma göremedim. sadece dxdiag önceden 40saniyede açılıyordu. şimdi 5 saniyede.
pc Yönet 3 dkde açılıyordu şimdi 5 saniyede :)
önceden pc 15 saniyede açılıyordu şimdi 10 saniyede.
pek de bi fark göremedim. bakalım program yüklerken kullanırken ne değişecek..
joe_black tarafından 01/Kas/16 23:53 tarihinde düzenlenmiştir -
joe_black bunu yazdı
merhabalar. SSDyi taktım bügun kurulumu yaptım. temiz kurulum yaptım. tüm driver vs kurulu.
HDD ile de ben 30mb yi görüyordum zaten. acaba ek bi ayar yapmam lazım?
AHCI açık.Sistemde sadece SSD takılı.
Win10 64bit. 3gb ram P6100 2,00 ghz çift çekirdek işlemci.
USB 3 1tb harici HDD var. az önce 700mblik dosyayı atarkenki hızım.

bu da Benchmark testi.

edit: daha takalı 1 2 saat oldu ama şu an için hiç bir hızlanma göremedim. sadece dxdiag önceden 40saniyede açılıyordu. şimdi 5 saniyede.
pc Yönet 3 dkde açılıyordu şimdi 5 saniyede :)
önceden pc 15 saniyede açılıyordu şimdi 10 saniyede.
pek de bi fark göremedim. bakalım program yüklerken kullanırken ne değişecek..
Hocam coklu dosyalarda kopyalama hizinda farkliligi cok hizli gormeyebilirsin tek dosyayi kopyalarkenki hiz farkli olacaktir. Tavsiyem bir film dosyasini kopyala farki ozaman goreceksindir. Daha dogrusu hdd scan programi ile test yapman birde anakart sata 3 desteklimi o onemli
-
ayhun bunu yazdı
Hocam coklu dosyalarda kopyalama hizinda farkliligi cok hizli gormeyebilirsin tek dosyayi kopyalarkenki hiz farkli olacaktir. Tavsiyem bir film dosyasini kopyala farki ozaman goreceksindir. Daha dogrusu hdd scan programi ile test yapman birde anakart sata 3 desteklimi o onemli
intel hm55 hocam anakart. bi yerde sata II bi yerde sata III demişler.
sanırım sata II.
-
nurulmac11 bunu yazdı
valla burda bayağı fark var diye gösteriyor ama forumda sorduğumda daha önce pek fark yok aralarında demişlerdi.
@patates
hocam işlemci,ram nedir?
-
laptop a taktım hdd yi söktüm ssd yi taktım uefi mi ne var biosta onu açtım format attım kurdum bitti gitti.
şuan tek eksiğim laptop olduğu ve 2.hdd için kasada yer olmadıgı için dvdcaddy dedikleri şeyi alip cd rom içine eski hdd yi takmam gerek çünki bir bf zaten dlcleri ile birlikte nerdeyse 100gb a yakın yer tutuyor windows dur tarayıcılardır programlardır 240gb her ne kadar ssd için iyi bir kapasite olsada depolamaya ( hd filmlerim ) yer kalmıyor.
1TB harici disk var fakat onu sadece uzun süre az kullandıgım şeyleri depolamada kullanıyorum normal hdd yi aktif etmem lazım 70 tl ye kıyamıom gidip o parçayi alamiom iyimi :D

