folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Steam Bahar İndirimleri Başladı !



Steam Bahar İndirimleri Başladı !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    Hocalar steam bahar indirimleri başladı: 

    Gözümüze çarpan oyunlara şöyle bir bakarsak; http://store.steampowered.com/

    Skyrim: $7.49 fiyatıyla çok büyük indirimde bence mutlaka alınmadıysa, oynanmadıysa oynanması lazım. Bu arada hazır skyrim indirimde skyrimin TR yamasıda sanırım tamamlandı trceviri tarafından. Skyrimi Türkçe oynayabileceksiniz. Hazır bu indirimde varken kesin alın derim.

    Prison Architect: 2 boyutlu üstten bakışlı top down bir simülasyon oyunu.Bu oyunun indirimini uzun süredir bekliyordum çünkü fiyatı çok pahalıydı.$15 fiyatı bana yine pahalı geldi ama oyun acayip eğlenceli ve uzun süre başından kalkamazsınız tavsiye ediyorum paranız varsa.

    The Walking Dead: Bu oyun öyle pat küt gitmiyor adventure oyunu Guybrush gibi. Bu türü sevenler için inanılmaz bir hikayesi var, içinize çok işliyor senaryosu.Aynı zamanda bu oyunda altyazı olarak TR yaması çıktı. Macera ve böyle senaryoya dayalı oyunları seviyorsanız kaçırmayın $6.24 fiyatıyla.. Alamıyosanız bile bence oyunu torrent indirin.

    Sleeping Dogs: Mükemmel bir yapım. Benim çok hoşuma gidiyor. GTA ya benziyor ama Çinde geçiyor. Çinin o sokaklar trafik insanlar falan çok güzel ambiyans veriyor. Mutlaka oynanmalı $5 fiyatıylada çok ucuz sakın kaçırmayın.!

    Terraria: Bu zamana kadar bu oyunu kesin duymuşsunuzdur, oynamışsınızdır. Ancak oyunu yaklaşık 2 ay önce bazı yenilikler geldi baya güzelleşti. $2.50 fiyatıylada bedava sayılır. Mutlaka alınmalı

    Outlast: Elinizde bir kamera tımarhanenin içinde gizemleri keşfetmek istiyorsanız. Öyle çok çok gerilimli değil ama güzel bir korku oyunu.(Not :oyunun sonunu beğenmiyceksiniz biliyorum)

    The Cave: En çok hoşuma giden platform oyunu nedense çok komiğime giden bir oyun.


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    bilgilendirme için teşekkürler.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    abi sen nabiyon iş-güç okul filan yok heralde, 7-24 oyun oynuyosun sanırım :)


    test 1 2
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Outlast mükemmel gidiyo ama bir süre sonra tekrara sarıyo ulan tam kurtuldum diyon habire başa dönüyo.Almayın indirin yani:d

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    hsyN bunu yazdı

    abi sen nabiyon iş-güç okul filan yok heralde, 7-24 oyun oynuyosun sanırım :)

    lise sona gidiyorum :)

    bu aralar ne yapıyosun dersen: okulda test çözüyoruz evde gta 5 i bitirmeye çalışıyorum :)


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Cizik olsun, aksam bakayim eve gidince.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    the walking dead'i siddetle öneriyorum oynamayan varsa.

    karikatürize grafiklerle bile insanı kendine ceken bir atmosfer olusturmus adamlar, ben cok basarılı buldum.


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam bu skyrim türkçe yama bitmemiş galiba bitmişmi yoksa?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    skyvalet bunu yazdı

    Hocam bu skyrim türkçe yama bitmemiş galiba bitmişmi yoksa?

    ben bu zamana bitmiştir diye tahmin etmiştim ama bitmemiş ama az kalmış;

    http://forum.oyunceviri.com/showthread.php?t=488


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    Heves ettiydim ya.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertacgs
    sertacgs's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2011
    Erkek
    mRBerkay bunu yazdı
    hsyN bunu yazdı

    abi sen nabiyon iş-güç okul filan yok heralde, 7-24 oyun oynuyosun sanırım :)

    lise sona gidiyorum :)

    bu aralar ne yapıyosun dersen: okulda test çözüyoruz evde gta 5 i bitirmeye çalışıyorum :)

    gta 5 ücretli mi aldın hocam 

Toplam Hit: 4177 Toplam Mesaj: 32