Steam Bahar İndirimleri Başladı !
-
Hocalar steam bahar indirimleri başladı:
Gözümüze çarpan oyunlara şöyle bir bakarsak; http://store.steampowered.com/
Skyrim: $7.49 fiyatıyla çok büyük indirimde bence mutlaka alınmadıysa, oynanmadıysa oynanması lazım. Bu arada hazır skyrim indirimde skyrimin TR yamasıda sanırım tamamlandı trceviri tarafından. Skyrimi Türkçe oynayabileceksiniz. Hazır bu indirimde varken kesin alın derim.
Prison Architect: 2 boyutlu üstten bakışlı top down bir simülasyon oyunu.Bu oyunun indirimini uzun süredir bekliyordum çünkü fiyatı çok pahalıydı.$15 fiyatı bana yine pahalı geldi ama oyun acayip eğlenceli ve uzun süre başından kalkamazsınız tavsiye ediyorum paranız varsa.
The Walking Dead: Bu oyun öyle pat küt gitmiyor adventure oyunu Guybrush gibi. Bu türü sevenler için inanılmaz bir hikayesi var, içinize çok işliyor senaryosu.Aynı zamanda bu oyunda altyazı olarak TR yaması çıktı. Macera ve böyle senaryoya dayalı oyunları seviyorsanız kaçırmayın $6.24 fiyatıyla.. Alamıyosanız bile bence oyunu torrent indirin.
Sleeping Dogs: Mükemmel bir yapım. Benim çok hoşuma gidiyor. GTA ya benziyor ama Çinde geçiyor. Çinin o sokaklar trafik insanlar falan çok güzel ambiyans veriyor. Mutlaka oynanmalı $5 fiyatıylada çok ucuz sakın kaçırmayın.!
Terraria: Bu zamana kadar bu oyunu kesin duymuşsunuzdur, oynamışsınızdır. Ancak oyunu yaklaşık 2 ay önce bazı yenilikler geldi baya güzelleşti. $2.50 fiyatıylada bedava sayılır. Mutlaka alınmalı
Outlast: Elinizde bir kamera tımarhanenin içinde gizemleri keşfetmek istiyorsanız. Öyle çok çok gerilimli değil ama güzel bir korku oyunu.(Not :oyunun sonunu beğenmiyceksiniz biliyorum)
The Cave: En çok hoşuma giden platform oyunu nedense çok komiğime giden bir oyun.
-
bilgilendirme için teşekkürler.
-
abi sen nabiyon iş-güç okul filan yok heralde, 7-24 oyun oynuyosun sanırım :)
-
Outlast mükemmel gidiyo ama bir süre sonra tekrara sarıyo ulan tam kurtuldum diyon habire başa dönüyo.Almayın indirin yani:d
-
hsyN bunu yazdı
abi sen nabiyon iş-güç okul filan yok heralde, 7-24 oyun oynuyosun sanırım :)
lise sona gidiyorum :)
bu aralar ne yapıyosun dersen: okulda test çözüyoruz evde gta 5 i bitirmeye çalışıyorum :)
-
Cizik olsun, aksam bakayim eve gidince.
-
the walking dead'i siddetle öneriyorum oynamayan varsa.
karikatürize grafiklerle bile insanı kendine ceken bir atmosfer olusturmus adamlar, ben cok basarılı buldum.
-
Hocam bu skyrim türkçe yama bitmemiş galiba bitmişmi yoksa?
-
skyvalet bunu yazdı
Hocam bu skyrim türkçe yama bitmemiş galiba bitmişmi yoksa?
ben bu zamana bitmiştir diye tahmin etmiştim ama bitmemiş ama az kalmış;
-
Heves ettiydim ya.
-
mRBerkay bunu yazdıhsyN bunu yazdı
abi sen nabiyon iş-güç okul filan yok heralde, 7-24 oyun oynuyosun sanırım :)
lise sona gidiyorum :)
bu aralar ne yapıyosun dersen: okulda test çözüyoruz evde gta 5 i bitirmeye çalışıyorum :)
gta 5 ücretli mi aldın hocam
