Steam Cs Kasan Müridler ?
-
steam cs kasan müridler varsa nicklerini paylaşsınlarda ortak bişeler yaparız bi ara 20-25 lira 10+2 server sm'de alırız ortak bi server alman bulur atarız maclarımızı =) nicklerinizi paylasında arkadas listesine ekleyelim kaybolmayalım =) , irc'de steam gather atan arkadaşlarda varsa ayrıca belirtsinler :)
-
insidae bunu yazdı:
-----------------------------
steam cs kasan müridler varsa nicklerini paylaşsınlarda ortak bişeler yaparız bi ara 20-25 lira 10+2 server sm'de alırız ortak bi server alman bulur atarız maclarımızı =) nicklerinizi paylasında arkadas listesine ekleyelim kaybolmayalım =) , irc'de steam gather atan arkadaşlarda varsa ayrıca belirtsinler :)
-----------------------------ben steam üzerinden takılıyorum. Nick Holyzone(Gather,SteamNick(holyz0ne)), fakat teamım var. Server alacaksanız Genki isimli müridden alın. www.csduragi.com oldukça iyidir ^^
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
insidae bunu yazdı:
-----------------------------
steam cs kasan müridler varsa nicklerini paylaşsınlarda ortak bişeler yaparız bi ara 20-25 lira 10+2 server sm'de alırız ortak bi server alman bulur atarız maclarımızı =) nicklerinizi paylasında arkadas listesine ekleyelim kaybolmayalım =) , irc'de steam gather atan arkadaşlarda varsa ayrıca belirtsinler :)
-----------------------------ben steam üzerinden takılıyorum. Nick Holyzone(Gather,SteamNick(holyz0ne)), fakat teamım var. Server alacaksanız Genki isimli müridden alın. www.csduragi.com oldukça iyidir ^^
-----------------------------anladım hocam csdurağını tanıyorum en son clanzone.tr ye sponsorlardı bende #cs.gather.tr'de adminlik yapıyorum sponsorumuz mga şuanda 3 server mevcut ben tahribat adına sağlamlardan oluşan bir clan kurmak için açtım konuyu serverı sonraya bırakırız önerin için saol :)
-
Steam varsa eğer direh gather sistemini bi incele zamanında csturka bizimkene sponsor olmuştuk gather sistemine olay karma maç sistemi tüm dünyta çapında.
-
rushOut bunu yazdı:
-----------------------------Steam varsa eğer direh gather sistemini bi incele zamanında csturka bizimkene sponsor olmuştuk gather sistemine olay karma maç sistemi tüm dünyta çapında.
-----------------------------hocam şuanda 2 tane yürüten kaldı steamde gather sistemini eplay.tr ve cs.gather.tr diğerleri fos oldu sponsor olayları yüzünden.
-
Hmm csyi bırakalı 2 sene oldu doğrudur şuan public server kaldımı onda bile şüpheliyim :)
-
up. yokmu baska steamden kasan beyler ?
-
kafeden giriorum arada steam ama steamdan pek tanıdıgım olmadıgı ıcın sureklı nonsteam kasıyorum. nonsteamda mac atanlarda cok bebe oluor ya :/
-
x3uqm4 bunu yazdı:
-----------------------------
kafeden giriorum arada steam ama steamdan pek tanıdıgım olmadıgı ıcın sureklı nonsteam kasıyorum. nonsteamda mac atanlarda cok bebe oluor ya :/
-----------------------------aynen hacı irc kur steami hallet pm at takılırız
-
http://steamcommunity.com/id/burak
4 yıldır normal cs oynamıyorum. 2004 den beri cs source oynarım. CS:S bile bitti. L4D veya TF2 alacam. Ama oyunlarla aramı bozmaya çalışıyorum 6 aydır steam açmıyorum oyunlarını oynamıyorum.
-
Bende kullanıyorum steam ama adam gibi server yok TR de herkez alışmış bedavaya öyle gidiyo "gather network" haricinde bir server da yok sanırım çok
araştırdım ama bulamadım hileli serverlarda oynamaktan bıktım resmen yaa yabancı serverlarda oynasan bağlantı yavaş ne olacak bu ülkenin hali " 9$ " verip
orjinal oyun almaya üşeniyoruz üşenmekten öte cimrilik mi desem ne desem diğer oyunları alsam orjinal oynayacak server bulamayınca bir boka yaramayacak hiç
bir sik yapılmıyor şu ülkede adam gibi
gather network da sistem hoşuma gitmiyor mirc üzerinden şifre veriyorlar felan maç yapılıyor iyi bir sistem değil admin gelicek de maç açıcak diye bekle sürekli
saçma bir sistem bence istediğin zaman oyuna giremiyorsun
gather network harici Türkiye de " steam " server varsa yazarmısınız lütfen
