folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Steam Cs Kasan Müridler ?



Steam Cs Kasan Müridler ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    steam cs kasan müridler varsa nicklerini paylaşsınlarda ortak bişeler yaparız bi ara 20-25 lira 10+2 server sm'de alırız ortak bi server alman bulur atarız maclarımızı =) nicklerinizi paylasında arkadas listesine ekleyelim kaybolmayalım =) , irc'de steam gather atan arkadaşlarda varsa ayrıca belirtsinler :)


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    insidae bunu yazdı:
    -----------------------------

    steam cs kasan müridler varsa nicklerini paylaşsınlarda ortak bişeler yaparız bi ara 20-25 lira 10+2 server sm'de alırız ortak bi server alman bulur atarız maclarımızı =) nicklerinizi paylasında arkadas listesine ekleyelim kaybolmayalım =) , irc'de steam gather atan arkadaşlarda varsa ayrıca belirtsinler :)


    -----------------------------

    ben steam üzerinden takılıyorum. Nick Holyzone(Gather,SteamNick(holyz0ne)), fakat teamım var. Server alacaksanız Genki isimli müridden alın. www.csduragi.com oldukça iyidir ^^

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    HoLyZone bunu yazdı:
    -----------------------------

    insidae bunu yazdı:
    -----------------------------

    steam cs kasan müridler varsa nicklerini paylaşsınlarda ortak bişeler yaparız bi ara 20-25 lira 10+2 server sm'de alırız ortak bi server alman bulur atarız maclarımızı =) nicklerinizi paylasında arkadas listesine ekleyelim kaybolmayalım =) , irc'de steam gather atan arkadaşlarda varsa ayrıca belirtsinler :)


    -----------------------------

    ben steam üzerinden takılıyorum. Nick Holyzone(Gather,SteamNick(holyz0ne)), fakat teamım var. Server alacaksanız Genki isimli müridden alın. www.csduragi.com oldukça iyidir ^^


    -----------------------------

    anladım hocam csdurağını tanıyorum en son clanzone.tr ye sponsorlardı bende #cs.gather.tr'de adminlik yapıyorum sponsorumuz mga şuanda 3 server mevcut ben tahribat adına sağlamlardan oluşan bir clan kurmak için açtım konuyu serverı sonraya bırakırız önerin için saol :)


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Steam varsa eğer direh gather sistemini bi incele zamanında csturka bizimkene sponsor olmuştuk gather sistemine olay karma maç sistemi tüm dünyta çapında.


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    rushOut bunu yazdı:
    -----------------------------

    Steam varsa eğer direh gather sistemini bi incele zamanında csturka bizimkene sponsor olmuştuk gather sistemine olay karma maç sistemi tüm dünyta çapında.


    -----------------------------

    hocam şuanda 2 tane yürüten kaldı steamde gather sistemini eplay.tr ve cs.gather.tr diğerleri fos oldu sponsor olayları yüzünden.


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Hmm csyi bırakalı 2 sene oldu doğrudur şuan public server kaldımı onda bile şüpheliyim :)


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    up. yokmu baska steamden kasan beyler ?


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek
    kafeden giriorum arada steam ama steamdan pek tanıdıgım olmadıgı ıcın sureklı nonsteam kasıyorum. nonsteamda mac atanlarda cok bebe oluor ya :/

    =)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    x3uqm4 bunu yazdı:
    -----------------------------
    kafeden giriorum arada steam ama steamdan pek tanıdıgım olmadıgı ıcın sureklı nonsteam kasıyorum. nonsteamda mac atanlarda cok bebe oluor ya :/
    -----------------------------

    aynen hacı irc kur steami hallet pm at takılırız


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    http://steamcommunity.com/id/burak

    4 yıldır normal cs oynamıyorum. 2004 den beri cs source oynarım. CS:S bile bitti. L4D veya TF2 alacam. Ama oyunlarla aramı bozmaya çalışıyorum 6 aydır steam açmıyorum oyunlarını oynamıyorum.


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OCEANUS
    OCEANUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Bende kullanıyorum steam ama adam gibi server yok TR de herkez alışmış bedavaya öyle gidiyo "gather network" haricinde bir server da yok sanırım çok

    araştırdım ama bulamadım hileli serverlarda oynamaktan bıktım resmen yaa yabancı serverlarda oynasan bağlantı yavaş ne olacak bu ülkenin hali " 9$ " verip

    orjinal oyun almaya üşeniyoruz üşenmekten öte cimrilik mi desem ne desem diğer oyunları alsam orjinal oynayacak server bulamayınca bir boka yaramayacak hiç

    bir sik yapılmıyor şu ülkede adam gibi

    gather network da sistem hoşuma gitmiyor mirc üzerinden şifre veriyorlar felan maç yapılıyor iyi bir sistem değil admin gelicek de maç açıcak diye bekle sürekli

    saçma bir sistem bence istediğin zaman oyuna giremiyorsun

    gather network harici Türkiye de " steam " server varsa yazarmısınız lütfen


    KNOWLEDGE IS POWER!
Toplam Hit: 2113 Toplam Mesaj: 12