Stephen King‘S IT "O" (1990)
-


hlttp://www.youtube.com/watch?v=0ZGf2vnASHc
1960′larda Maine’deki küçük bir kasabada, sadece uyumsuz bir grup çocuğun farkedip üzerine gittikleri ve tüm benlikleriyle yaşadıkları bir dehşet hükmeder. Şehrin çocuklarını, sokak mazgallarından dışarı uzanan, palyaço şekline bürünmüş, açıklanamaz bir dehşet tek tek avlamaktadır.
Pennywise ismini verdikleri bu yaratıkla yüzleşmiş ve bir şekilde hayatta kalmış altı oğlan ve bir kız çocuğu kendilerine Şanslı Yedili ismini takmışlardır. On yıllar sonra Pennywise hortladığında, şimdi 40 yaşlarında olan ve ABD’nin değişik yerlerine dağılmış yaşayan yedili, tekrar bir araya gelir. Dehşetle yüzleşip onu yenebilmeleri için kendi geçmişleriyle de yüzleşmeleri gerekecektir.
http://hotfile.com/dl/94047317/58a50d1/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/94047466/403b900/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/94047582/5f359b2/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/94047694/ae3c3f8/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/94047823/258b9c6/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part5.rar.html
http://hotfile.com/dl/94047960/a9d7327/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part6.rar.html
http://hotfile.com/dl/94048034/42bacd6/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part7.rar.html
http://hotfile.com/dl/94048047/3741c72/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part8.rar.htmlTam Uyumlu Altyazı:
-
iyi filme benziyo her nekadar korku gerilim izlemesem de gidip indirim izlim evde eyw
-
bende bu filmi arıyordum ama hotfile dışında yok mu? jdownloader'a premiumsuz koyunca başında durmak gerekiyor
-
Beş para etmez bir film uzun olmasıda cabası.Bende bi merakla oturup izledim zamanım heba oldu.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Beş para etmez bir film uzun olmasıda cabası.Bende bi merakla oturup izledim zamanım heba oldu.
-----------------------------ağzına sağlık.
-
Buna nasıl kötü dersiniz hayret, tabii sizi ilgilendiren konu değil efektlerse onu bilmem, 1990 yapımı filmden avatar görüntüsü beklememek lazım.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
Buna nasıl kötü dersiniz hayret, tabii sizi ilgilendiren konu değil efektlerse onu bilmem, 1990 yapımı filmden avatar görüntüsü beklememek lazım.
-----------------------------görüntüler değil filmin sonuda tam bir hüsran.yoksa ondan daha eski the thing diye bi film var taş gibi film mesela.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------
Buna nasıl kötü dersiniz hayret, tabii sizi ilgilendiren konu değil efektlerse onu bilmem, 1990 yapımı filmden avatar görüntüsü beklememek lazım.
-----------------------------görüntüler değil filmin sonuda tam bir hüsran.yoksa ondan daha eski the thing diye bi film var taş gibi film mesela.
-----------------------------Hocam thing'deki olay başka bundaki bambaşka, ben seviyorum bu filmi, güzel bulmasam zaten paylaşmazdım.
-
saol hocam çekiweriimm ,)
-
bu adamın filmleri hep uzun ve sıkıcı oluyo yav. mesela Rose Red Konağı var 5 saat korku-gerilim filmi :)
yüzyılın fırtınası 1-2 var birbirinin devamı 1 film aslında oda bi 5 saat sürüyo heralde tam hatırlamıyom ama filmci kesin izle ikisinide dedi kaçırma dedi , meğersem filmleri kakalamak için söylemiş bu adam yüzünden filmcimi değiştirdim :)
-
Ortaokulda bunun kitabını okumuştum,3 ay logar kapaklarına yaklaşamadım amk..
