folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Stephen King‘S IT "O" (1990)



Stephen King‘S IT "O" (1990)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

     

     

     

     

    hlttp://www.youtube.com/watch?v=0ZGf2vnASHc

     

    1960′larda Maine’deki küçük bir kasabada, sadece uyumsuz bir grup çocuğun farkedip üzerine gittikleri ve tüm benlikleriyle yaşadıkları bir dehşet hükmeder. Şehrin çocuklarını, sokak mazgallarından dışarı uzanan, palyaço şekline bürünmüş, açıklanamaz bir dehşet tek tek avlamaktadır. 

    Pennywise ismini verdikleri bu yaratıkla yüzleşmiş ve bir şekilde hayatta kalmış altı oğlan ve bir kız çocuğu kendilerine Şanslı Yedili ismini takmışlardır. On yıllar sonra Pennywise hortladığında, şimdi 40 yaşlarında olan ve ABD’nin değişik yerlerine dağılmış yaşayan yedili, tekrar bir araya gelir. Dehşetle yüzleşip onu yenebilmeleri için kendi geçmişleriyle de yüzleşmeleri gerekecektir.

     

     

     

    http://hotfile.com/dl/94047317/58a50d1/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part1.rar.html
    http://hotfile.com/dl/94047466/403b900/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part2.rar.html
    http://hotfile.com/dl/94047582/5f359b2/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part3.rar.html
    http://hotfile.com/dl/94047694/ae3c3f8/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part4.rar.html
    http://hotfile.com/dl/94047823/258b9c6/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part5.rar.html
    http://hotfile.com/dl/94047960/a9d7327/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part6.rar.html
    http://hotfile.com/dl/94048034/42bacd6/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part7.rar.html
    http://hotfile.com/dl/94048047/3741c72/Stephen_King2527s_IT_1990_DVDRip_XViD_AC3-LEGi0N.part8.rar.html

     

     

     

    Tam Uyumlu Altyazı:

    http://divxplanet.com/sub/s/90063/It.html


    enjoy i'm vaccinated
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    iyi filme benziyo her nekadar korku gerilim izlemesem de gidip indirim izlim evde eyw

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    bende bu filmi arıyordum ama hotfile dışında yok mu? jdownloader'a premiumsuz koyunca başında durmak gerekiyor

    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Beş para etmez bir film uzun olmasıda cabası.Bende bi merakla oturup izledim zamanım heba oldu.


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetdiyebiri
    mehmetdiyebiri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2010
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beş para etmez bir film uzun olmasıda cabası.Bende bi merakla oturup izledim zamanım heba oldu.


    -----------------------------

     

    ağzına sağlık.


    PUHU Leather Goods - https://www.instagram.com/puhuleathergoods
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Buna nasıl kötü dersiniz hayret, tabii sizi ilgilendiren konu değil efektlerse onu bilmem, 1990 yapımı filmden avatar görüntüsü beklememek lazım.


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buna nasıl kötü dersiniz hayret, tabii sizi ilgilendiren konu değil efektlerse onu bilmem, 1990 yapımı filmden avatar görüntüsü beklememek lazım.


    -----------------------------

    görüntüler değil filmin sonuda tam bir hüsran.yoksa ondan daha eski the thing diye bi film var taş gibi film mesela.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buna nasıl kötü dersiniz hayret, tabii sizi ilgilendiren konu değil efektlerse onu bilmem, 1990 yapımı filmden avatar görüntüsü beklememek lazım.


    -----------------------------

     

    görüntüler değil filmin sonuda tam bir hüsran.yoksa ondan daha eski the thing diye bi film var taş gibi film mesela.


    -----------------------------

     

     

    Hocam thing'deki olay başka bundaki  bambaşka, ben seviyorum bu filmi, güzel bulmasam zaten paylaşmazdım.


    enjoy i'm vaccinated
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    saol hocam çekiweriimm ,)


    dewdim dewrildim geldim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    bu adamın filmleri hep uzun ve sıkıcı oluyo yav. mesela Rose Red Konağı var 5 saat korku-gerilim filmi :)

    yüzyılın fırtınası 1-2 var birbirinin devamı 1 film aslında oda bi 5 saat sürüyo heralde tam hatırlamıyom ama filmci kesin izle ikisinide dedi kaçırma dedi , meğersem filmleri kakalamak için söylemiş  bu adam yüzünden filmcimi değiştirdim :)


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yanak
    yanak's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    Ortaokulda bunun kitabını okumuştum,3 ay logar kapaklarına yaklaşamadım amk..


    Sene 2011 evliliğimin ilk ayları, pc başında Tahribat'da takılıyorum, açılış sayfa falan direk tahribat açılıyor. Bi gün hanım "beni mi daha çok seviyorsun Tahribatı mı?" dedi. "Hatun sen yokken Tahribat vardı." dedim, demez olaydım..
Toplam Hit: 2813 Toplam Mesaj: 16