Stephen King‘S IT "O" (1990)
-
yanak bunu yazdı:
-----------------------------
Ortaokulda bunun kitabını okumuştum,3 ay logar kapaklarına yaklaşamadım amk..
-----------------------------ayrıca palyaço korkusunun da başlıca sebebi.
ve filmi beğenmeyen insanlara kitabı okumalarını tavsiye ediyorum bi zahmet. hatta kitabı okumadıysanız filmi izlemeyin bile.
-
Güzel Filmdir. Bende Palyaçoları sevmezdim. İticidir.
-
ortaokuldayken izlemistim sanırım, epey oldu. palyaco fobisi olanlar izlemesin =]
hosuma gitmisti, geriyordu filmin sonuna kadar ama final gercekten hüsrandı..
izlemeye deger diyorum ben.
-
önce kitabını okumak zevki katlar:)
-
çocukluğumda izlediğim fredyden sonra korktuğum ikinci karakter :9
Toplam Hit: 2815 Toplam Mesaj: 16
