folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Şu "AYI"Lara Bakın :S



Şu "AYI"Lara Bakın :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PowerfuL
    PowerfuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Bizim insanımız bukadar mı cani oldu. Artık anlayamıyorum Türk insanını.

    http://video.haberturk.com/Video.aspx?v_ID=26255&k_A=haberturk


    Birde alttaki youtube linkine bakın. Adamlar tenis oynarken yanlışlıkla kuşa top çarpıyor adam istavroz çıkartıyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=KjOn_yGMdK8

    Nereye gidiyoruz. ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lepusmorris
    lepusmorris's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    ehuehuehuee tenis olayı komikti amk. kuşu havada vurdu.. ama o ayı ordan sıkarsa alayıının .......:D yani

    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    Fincan bunu yazdı:
    -----------------------------
    Egitimsiz cahil amina kodumunun insan kilikli hayvanlari..ayar ediyo bole orospu cocuklari insani..
    -----------------------------
    lafı ağzımdan aldın hoca.ayı yavru olmasına rağmen karaya bir çıksa hepsini dağıtır.öyle oluncada ayı insanlara saldırdı derlerdi ak.böylelerinin kafasını gövdesinden ayırıp ibreti alem için sokak lambalarına asmak gerek :@
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mipodrall
    mipodrall's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    Tam ayılar ya... Haberlerde görünce şok oldum, balkondaydım masadan kalktım içeri gittim :S Ulan bu kadar mı kazma kütük olunur be kardeşim ya... Neresinden tutayım da savunayım ben bu insanların?? Ne vicdan kalmış, ne de ahlak... Hiç mi için sızlamıyor?? Vay o.ç.ları ya... Elime geçseler paslı çivili sopalarla atıcam nehire zopalayacağım.

    Savaş herşeyin babasıdır...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    arada 777 tane fark var.. çünkü o bir ayı..

    o korta o ayı girseydi ne olurdu ? döverlerdi ayıyı :) 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    dua etsinler ayi ufakti yoksa karaya cikar o sopalari itina ile gotlerine sokardi o adamlarin:)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Destroyer
    Destroyer's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2003
    Erkek
    Abi beynime kan sıçradı.Sinirden her yerim yanmaya başladı.Spikerin de dediği gibi insan müsfettesi bunlar.Sadece dünyaya gelmiş canlı organizma bunlar.Başka hiçbir sıfatları yok.

    d.d.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek

    ya a.g orda insan denen canlı organizmasından eser yokki a.g, o ibnelere ayı demek bile ayılara hakaret amg!

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    bazı haber bültenlerinde ayının öldüğünü göstermiyorlar.gazetelerde ayıya vuran 3 adamın yakalandığı ve 281 milyar para cezasına çarptırıldığı yazıyor..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    ayılara saldıran bu saldırganlar.. koptum orda aq..: , bizim insanımız bazı konularda başlı başına bir ayı olduğu için misalen alışmamız lazım aq..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Analitik
    Analitik's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Dişi
    bunu yapanlar insan mı şimdi bence ayıdan daha hayvanlar ayının bi zararı olmadığı halde nasıl dövüyolar ya resmen gözümden yaş geldi izlerken :'|
Toplam Hit: 4241 Toplam Mesaj: 22