Şu Pc Sizce Nasıl

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    fiyatı ve özellikleri uygunmu sizce

    casper neo

    intel pentium dual core işlemci e6600

    işlemci hızı 3.06 ghz 2 mb l2 cache 1066 mhz fsb

    windows 7

    2 gb ddr3 bellek

    320 gb sata hardisk

    19 wide casper lcd monitor

    1 gb ati hd4550 ekran kartı (512 mb ayrılmış bellek )dvd rw dual 20-in-1 card reader

    casper klavye optik mouse

    dahili ses kartı ethernet

     

    hediye paketleri

     

    masa...

    renkli yazıcı , kulaklık , cd çantası 2+1 ses sistemi

    antvirüs programı, webcam

     

     

    fiyatı 1.200 tl... 12 taksit

     

     

     

     

     


    www.sohhbet.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    içeriğine bakmadım casper  gördüm alma :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    içeriğine bakmadım casper  gördüm alma :)


    -----------------------------

    alma diyorsun da peşin paramı var. 

    ozaman ev kurdan bir pc bakayım burası ilçe ... fazla pc seçeneğim yok... adapazarından alayım ozaman nasıl pc alayım


    www.sohhbet.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ulutoyun
    Ulutoyun's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    kasa donanımlarından ekran kartını çıkart sadece 2 hafta önce aynı sistemi 330 liraya aldım.sadece kasa.2 yıl garantili bütün donanım


    Ayağın topal olsun yüreğin olmasın lenk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    Ulutoyun bunu yazdı:
    -----------------------------

    kasa donanımlarından ekran kartını çıkart sadece 2 hafta önce aynı sistemi 330 liraya aldım.sadece kasa.2 yıl garantili bütün donanım


    -----------------------------

    sakaryanın neresinden aldın la :P


    www.sohhbet.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ulutoyun
    Ulutoyun's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    atatürk bulvarı.ada prizma bilgisayar.400 lira biçti dedim evde bir kasa var onuda verdim 330 liraya aldım 12 ye kadar kredi kartına taksitte yapıyodu yaptırmadım


    Ayağın topal olsun yüreğin olmasın lenk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ulutoyun
    Ulutoyun's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    kavaklar caddesi erman iş hanı no:9

    www.adaprizma.com


    Ayağın topal olsun yüreğin olmasın lenk
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    Ulutoyun bunu yazdı:
    -----------------------------

    atatürk bulvarı.ada prizma bilgisayar.400 lira biçti dedim evde bir kasa var onuda verdim 330 liraya aldım 12 ye kadar kredi kartına taksitte yapıyodu yaptırmadım


    -----------------------------

    peşin para yok işte...  sigorta var. evkurdan alıcam mecbur ... orada da pahalıdır.. yapacak bişi yok


    www.sohhbet.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    o pc'ye bu para cok fazla


    la liberte ne meurt jamais.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ulutoyun
    Ulutoyun's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    söylediğin fiyata değecek bir makina değil gibi gerçi donanımdan pek anlamam.


    Ayağın topal olsun yüreğin olmasın lenk
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    alma. pc siz kal genede alma derim.

    hele hele casper hiiç alma..

    bi masaüstü casper aldim, bin pismanim..

    bir daha casperdan mause bile almam.

    anca bedava verirlerse alirim.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
Toplam Hit: 3054 Toplam Mesaj: 22