Şu Pc Sizce Nasıl
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
alma. pc siz kal genede alma derim.
hele hele casper hiiç alma..
bi masaüstü casper aldim, bin pismanim..
bir daha casperdan mause bile almam.
anca bedava verirlerse alirim.
-----------------------------hocam birde evkura bakyım ozaman güzel pc ler vardır...
-
evkur söğüşlemeye adam arıyor.dikkat et
-
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
alma. pc siz kal genede alma derim.
hele hele casper hiiç alma..
bi masaüstü casper aldim, bin pismanim..
bir daha casperdan mause bile almam.
anca bedava verirlerse alirim.
-----------------------------hocam birde evkura bakyım ozaman güzel pc ler vardır...
-----------------------------hocam pc düzmeye calissan ? bir de büyük yerlerden sorma..
kıyıda köşedeki kücük esnaf her zaman daha ucuza verir. akıllıca davranirsan..
büyük yerlerin maliyeti de büyük :)
-
fazla.
-
casper alma hoca dahada demem.
-
hocam casper sakına alma ileride format dilan atmaya kalkarsın driverları zor bulunuyor bulduklarında zaten calışmıyor... git aynı özellikte asus yada toshiba al derim sana....
-
şu pc nasıl arkadaşlar

-
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
şu pc nasıl arkadaşlar

-----------------------------herşey tamamda. Psu' o ne la öyle dalga geçer gibi.
450 w psu işini çok iyi görür.
fiyat kaç para biçtiler ? anakartın iyi' denilecek yapıda. kullanmaktayım hocam sorun çıkarmadı daha.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
flybatwin bunu yazdı:
-----------------------------
şu pc nasıl arkadaşlar

-----------------------------herşey tamamda. Psu' o ne la öyle dalga geçer gibi.
450 w psu işini çok iyi görür.
fiyat kaç para biçtiler ? anakartın iyi' denilecek yapıda. kullanmaktayım hocam sorun çıkarmadı daha.
-----------------------------750 tl hocam fiyatı uygun mu ?
-
işlemci : 192.36 TL
anakart:76.78 TL
ram 70.87 TL ( 2 tane demişsin dual 4 gb ise ) 140
ekran kartı 188.99 TL
hdd 69.18 TL
yine o fiyata yakın. ıvır zıvır var ideal hocam
EDİT: yüksek PSU ! al sora sorun çekersin mutlaka 400 ve üstü olsun hocam. ekran kartında var böyle komedi psu' ile kağanı gibi takılırsın
