Şubat Ayı Askere Gidenler.
-
Gözünün korkutmak istemem ama , benim koğuşumda kalan arkadaşlar kıbrısta. Diyor ki burası cehennem. Su sıkıntısı aşırı derecede büyük. depodan kola alıp kolayla traş oluyoruz , kantinden oda bulabilirsek küçük pet şişeler alıp ancak banyo yapabiliyoruz diyorlar :D Ama hangi bölük , hangi birlik bilgim yok. Yer yer değişiyordur. 1-2 gezinti yaptımda internette harbiden öyleymiş kıbrıs
Tariqat_Sapiii tarafından 23/Oca/15 22:43 tarihinde düzenlenmiştir -
Tariqat_Sapiii bunu yazdı
Gözünün korkutmak istemem ama , benim koğuşumda kalan arkadaşlar kıbrısta. Diyor ki burası cehennem. Su sıkıntısı aşırı derecede büyük. depodan kola alıp kolayla traş oluyoruz , kantinden oda bulabilirsek küçük pet şişeler alıp ancak banyo yapabiliyoruz diyorlar :D Ama hangi bölük , hangi birlik bilgim yok. Yer yer değişiyordur. 1-2 gezinti yaptımda internette harbiden öyleymiş kıbrıs
Benim kıbrısa giden arkadaş da dediğin gibi su kıtlığından bahsetmişti. Tüm koğuş bitlendik elbiselerimizi yaktırdı komutanımız demişti.
-
Kıbrıs 28. Tümene gidenler çeker sıkıntıyı. 39. Tümen batıda daha rahat sulak yeşillik
-
Gelin de Dünya kaç bucakmış görün.
-
hallederi_55 bunu yazdıBandito bunu yazdı
subatta gelenler comezim mayista gelenlerde torunum gelin hadiii.
manisa piyadeye dusen arkDas yazin gitsen cok boktan bir sicagi bar derdim kisi nasil bilmiyom vallaha
Komutanlar filan nasıl hacı bir bilgin var mı?Açıkçası çok sikilir miyiz?
kisa donemsen ustune gelmezler ben kirkagacta yaptim ve hayatimda oyle sikis gormedim dedim geldigim yerde daha buyuk sikis gordum kisacasi askerlik sikis yeridir -
hallederi_55 bunu yazdıBandito bunu yazdısubatta gelenler comezim mayista gelenlerde torunum gelin hadiii.
manisa piyadeye dusen arkDas yazin gitsen cok boktan bir sicagi bar derdim kisi nasil bilmiyom vallahaKomutanlar filan nasıl hacı bir bilgin var mı?Açıkçası çok sikilir miyiz?
25 yaşında adamım ve hiç bir şekilde devrecilik yok denen yerde bile tutanakların ardı arkası kesilmiyor.
Eğer boyun eğersen korktuğun başına gelir.
Gelgelelim boyun eğmezsen de korktuğun başına gelir.
Askerlik; önceden yaşıyor olduğun hayatını bir terk ediştir. Yeniden doğuş. Aynaya baktığında, gece uyuduğunda veya sivil hayata geri döndüğünde sanki birşeylerin eksik olduğunu hissedersin. Anlam veremezsin.
Neyse, sen gel de bunları konuşuruz. -
NaZi_ bunu yazdıhallederi_55 bunu yazdıBandito bunu yazdısubatta gelenler comezim mayista gelenlerde torunum gelin hadiii.
manisa piyadeye dusen arkDas yazin gitsen cok boktan bir sicagi bar derdim kisi nasil bilmiyom vallahaKomutanlar filan nasıl hacı bir bilgin var mı?Açıkçası çok sikilir miyiz?
25 yaşında adamım ve hiç bir şekilde devrecilik yok denen yerde bile tutanakların ardı arkası kesilmiyor.
Eğer boyun eğersen korktuğun başına gelir.
Gelgelelim boyun eğmezsen de korktuğun başına gelir.
Askerlik; önceden yaşıyor olduğun hayatını bir terk ediştir. Yeniden doğuş. Aynaya baktığında, gece uyuduğunda veya sivil hayata geri döndüğünde sanki birşeylerin eksik olduğunu hissedersin. Anlam veremezsin.
Neyse, sen gel de bunları konuşuruz. -
mataramasuko bunu yazdı
Hay amk bugün açıklandı 28-30 arası teslim olun diyo, ne ara evi kapayacam, hangi ara milletle vedalaşacam şaşırdım. Bi de acemilik 1 ay gözüküyor, meslek kurası mı acaba, askerlikle ilgili master yapmış arkadaşlar bi cevap lütfen
meslekcisin. karamurselbey egitim merkezi degil mi? -
356 KD'den selamlar... Ankara GenelKurmay Başkanlığı.
Atarsa "4" :)
Herkese şimdiden hayırlı teskereler...
streetw1se tarafından 24/Oca/15 14:58 tarihinde düzenlenmiştir -
Catapat bunu yazdımataramasuko bunu yazdı
Hay amk bugün açıklandı 28-30 arası teslim olun diyo, ne ara evi kapayacam, hangi ara milletle vedalaşacam şaşırdım. Bi de acemilik 1 ay gözüküyor, meslek kurası mı acaba, askerlikle ilgili master yapmış arkadaşlar bi cevap lütfen
meslekcisin. karamurselbey egitim merkezi degil mi?Evet hocam Karamürsel. Var mı bilgin orası ile ilgili?
