folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Şubat Ayı Askere Gidenler.



Şubat Ayı Askere Gidenler.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek

    Gözünün korkutmak istemem ama , benim koğuşumda kalan arkadaşlar kıbrısta. Diyor ki burası cehennem. Su sıkıntısı aşırı derecede büyük. depodan kola alıp kolayla traş oluyoruz , kantinden oda bulabilirsek küçük pet şişeler alıp ancak banyo yapabiliyoruz diyorlar :D Ama hangi bölük , hangi birlik bilgim yok. Yer yer değişiyordur. 1-2 gezinti yaptımda internette harbiden öyleymiş kıbrıs 

    Tariqat_Sapiii tarafından 23/Oca/15 22:43 tarihinde düzenlenmiştir

    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek
    Tariqat_Sapiii bunu yazdı

    Gözünün korkutmak istemem ama , benim koğuşumda kalan arkadaşlar kıbrısta. Diyor ki burası cehennem. Su sıkıntısı aşırı derecede büyük. depodan kola alıp kolayla traş oluyoruz , kantinden oda bulabilirsek küçük pet şişeler alıp ancak banyo yapabiliyoruz diyorlar :D Ama hangi bölük , hangi birlik bilgim yok. Yer yer değişiyordur. 1-2 gezinti yaptımda internette harbiden öyleymiş kıbrıs 

    Benim kıbrısa giden arkadaş da dediğin gibi su kıtlığından bahsetmişti. Tüm koğuş bitlendik elbiselerimizi yaktırdı komutanımız demişti.


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    overbite
    overbite's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2011
    Erkek

    Kıbrıs 28. Tümene gidenler çeker sıkıntıyı. 39. Tümen batıda daha rahat sulak yeşillik


    ulan bir susar mısın?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    Gelin de Dünya kaç bucakmış görün. 



    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    hallederi_55 bunu yazdı
    Bandito bunu yazdı
    subatta gelenler comezim mayista gelenlerde torunum gelin hadiii.
    manisa piyadeye dusen arkDas yazin gitsen cok boktan bir sicagi bar derdim kisi nasil bilmiyom vallaha


    Komutanlar filan nasıl hacı bir bilgin var mı?Açıkçası çok sikilir miyiz?



    kisa donemsen ustune gelmezler ben kirkagacta yaptim ve hayatimda oyle sikis gormedim dedim geldigim yerde daha buyuk sikis gordum kisacasi askerlik sikis yeridir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek
    hallederi_55 bunu yazdı
    Bandito bunu yazdı
    subatta gelenler comezim mayista gelenlerde torunum gelin hadiii.
    manisa piyadeye dusen arkDas yazin gitsen cok boktan bir sicagi bar derdim kisi nasil bilmiyom vallaha

    Komutanlar filan nasıl hacı bir bilgin var mı?Açıkçası çok sikilir miyiz?

    25 yaşında adamım ve hiç bir şekilde devrecilik yok denen yerde bile tutanakların ardı arkası kesilmiyor.

    Eğer boyun eğersen korktuğun başına gelir.

    Gelgelelim boyun eğmezsen de korktuğun başına gelir.

    Askerlik; önceden yaşıyor olduğun hayatını bir terk ediştir. Yeniden doğuş. Aynaya baktığında, gece uyuduğunda veya sivil hayata geri döndüğünde sanki birşeylerin eksik olduğunu hissedersin. Anlam veremezsin. 

    Neyse, sen gel de bunları konuşuruz.


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı
    hallederi_55 bunu yazdı
    Bandito bunu yazdı
    subatta gelenler comezim mayista gelenlerde torunum gelin hadiii.
    manisa piyadeye dusen arkDas yazin gitsen cok boktan bir sicagi bar derdim kisi nasil bilmiyom vallaha

    Komutanlar filan nasıl hacı bir bilgin var mı?Açıkçası çok sikilir miyiz?

    25 yaşında adamım ve hiç bir şekilde devrecilik yok denen yerde bile tutanakların ardı arkası kesilmiyor.

    Eğer boyun eğersen korktuğun başına gelir.

    Gelgelelim boyun eğmezsen de korktuğun başına gelir.

    Askerlik; önceden yaşıyor olduğun hayatını bir terk ediştir. Yeniden doğuş. Aynaya baktığında, gece uyuduğunda veya sivil hayata geri döndüğünde sanki birşeylerin eksik olduğunu hissedersin. Anlam veremezsin. 

    Neyse, sen gel de bunları konuşuruz.

     


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Catapat
    Catapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    mataramasuko bunu yazdı

    Hay amk bugün açıklandı 28-30 arası teslim olun diyo, ne ara evi kapayacam, hangi ara milletle vedalaşacam şaşırdım. Bi de acemilik 1 ay gözüküyor, meslek kurası mı acaba, askerlikle ilgili master yapmış arkadaşlar bi cevap lütfen



    meslekcisin. karamurselbey egitim merkezi degil mi?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    356 KD'den selamlar... Ankara GenelKurmay Başkanlığı.

    Atarsa "4" :)

    Herkese şimdiden hayırlı teskereler...

    streetw1se tarafından 24/Oca/15 14:58 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    Catapat bunu yazdı
    mataramasuko bunu yazdı

    Hay amk bugün açıklandı 28-30 arası teslim olun diyo, ne ara evi kapayacam, hangi ara milletle vedalaşacam şaşırdım. Bi de acemilik 1 ay gözüküyor, meslek kurası mı acaba, askerlikle ilgili master yapmış arkadaşlar bi cevap lütfen



    meslekcisin. karamurselbey egitim merkezi degil mi?

    Evet hocam Karamürsel. Var mı bilgin orası ile ilgili?

Toplam Hit: 5094 Toplam Mesaj: 35