Suç İşleyelim!
-
torrentten çekip oynamıştım.
güzel oyun atraksiyonlu falan grup olunca çok daha güzel oluyor lakin silahları bir türlü değiştirmeyi becerememiştim. hep aynı silahlarla oynamak sıkmıştı bir süre sonra
-
çömezde değil ki sövesin
-
adam ilgi çekmek için bi başlık bulmuş
amma uzatmışsınız
-
Ekerci bunu yazdı
çömezde değil ki sövesin
velev ki çömezim ?
Bunda abartılıcak bir durum yok , aldatıcı bir cümle de yok başlıkta.
Ne olmuş düz hadi şunu oynayalım demeyipte biraz zekamı kullandıysam?
-
beni suç işlemeye teşvik ettin şimdi, burayı çizeyim de kanıt diye bakarlar :D
agdsgsdgsdg
-
EnableTurk bunu yazdı
beni suç işlemeye teşvik ettin şimdi, burayı çizeyim de kanıt diye bakarlar :D
agdsgsdgsdg
Karakola molotof attım kaçarken de 3 kişiyi öldürdüm :D
-
Senin yüzünden FBI'a "Fuck you" diye e-posta attım. Guantanamo'da görüşürüz hocam.
-
Bana da hediye olarak geldi PayDay birkaç bölüm oynadım 6lvl oldum.. Helikopterle binanın içinden özel kasayı söküp kaçırdık en son.. Ekip olarak oynamak istersen PM atıver..
-
Haymatlos bunu yazdı
Alsam mı napsam 4 kopyalı oyun 5 dolarmış onu alsam napacam ki gerçi normalini alayım bari.
Ekleme: Şu para ekle muhabbeti nereye gitmiş 10 dolar ekleyim diyordum direk oyunu aldı :D
hocam sevabına yollarsın birilerine :D (ehem)
-
TR-SCOPJE bunu yazdı
Bana da hediye olarak geldi PayDay birkaç bölüm oynadım 6lvl oldum.. Helikopterle binanın içinden özel kasayı söküp kaçırdık en son.. Ekip olarak oynamak istersen PM atıver..
attım hocam
