Suç İşleyelim!
-
başlığın gazına geldim girdim konuya :D
-
bende neden 1.49 euro olarak görünüyor bilen varmı ?
-
manhyak bunu yazdı
bende neden 1.49 euro olarak görünüyor bilen varmı ?
bölge olarak nereyi seçtin hocam?
-
mRBerkay bunu yazdımanhyak bunu yazdı
bende neden 1.49 euro olarak görünüyor bilen varmı ?
bölge olarak nereyi seçtin hocam?
country bölümünü boş bırakmışım. Şuanda bosnadayım tr yaparsam hiçbi alışverişe izin vermiyor sanırım :/
manhyak tarafından 26/Haz/14 01:22 tarihinde düzenlenmiştir
edit: türkiye yaptım fakat hala euro -
Haymatlos bunu yazdıEnableTurk bunu yazdı
beni suç işlemeye teşvik ettin şimdi, burayı çizeyim de kanıt diye bakarlar :D
agdsgsdgsdg
Karakola molotof attım kaçarken de 3 kişiyi öldürdüm :D
Pardon aklıa geldi hocam :DD "Bu olayların hepsi 3 günde olmadı mı komiserim." "Olsun ben montaj atarım." :DD
-
Haymatlos bunu yazdı
Alsam mı napsam 4 kopyalı oyun 5 dolarmış onu alsam napacam ki gerçi normalini alayım bari.
Ekleme: Şu para ekle muhabbeti nereye gitmiş 10 dolar ekleyim diyordum direk oyunu aldı :D
Hocam sitede steam cüzdanındaki parayı yazan yere bas. Store sayfaında sağ üstte yazacak. Ordan gelen sayfada steam cüzdanına para ekle diye bir şey var.
-
Başlığa bakıp neden gizli değil dedim. Suç işlemek deyince akla gelene bak adamın kasıt ettiğine bak
-
Başlığa bakıp adamın oyundan bahsettiğini anlayan tek benim galiba :) Şu oyunlara konu açıp para harcatmayın millete :)
-
aldım bende la yarım saate iniyor kim varsa toplanalım
-
Payday diye cikan oyun mu bu ? Yoksa onun ek paketi veya farkli versiyonu mu ?
