Sunucu İçin Yardım Edebilecek
-
ontedi bunu yazdıMhmdAlmz bunu yazdı
@ozgunlu Orjinal sürüm istediği için olabilir Benim DREAMSPARK üyeliğim var Ürün kodları var elimde bunları kullanabilirim sanırım öyle biliyorum ben . Php bilmiyorum hiç :( Onu ben biraz araştırayım ama Googlenin herhangi bir ücret almadığı kesin değil mi ? 3 ay boyunca yani 2.5 ay sonra sunucuyu kapatsam Dosyaları alsam içinden tekrar bi üyelik alsam ama 2-3 defa aynı Credit Card ile üyelik alırsam Google "Sen hayırdır gardaş Kesin türksün işi beleşe çevirmişsin hadi sana nah bi daha Sunucu" derse ? İşler gümler :/
Hocam, dreamsparktan windows server 2012 indirip arkadaşımın bana tahsis ettiği sunucuya kurdum. Ayarları felan yaptım siteleri oradan yayına vereceğim.
Dreamsparktan indir sunucuya kur. windows server 2012 + sql server 2014 kurdum rahatım. Hem de lisanslı. (Vultr yada digital ocean için de geçerli sanırım bu dediklerim.)
Sizde Google mi kullanıyorsunuz yoksa dediklerinizi mi ? ( Hala bakmaya fırsatım olmadı okuldayım :( )
-
MhmdAlmz bunu yazdıontedi bunu yazdıMhmdAlmz bunu yazdı
@ozgunlu Orjinal sürüm istediği için olabilir Benim DREAMSPARK üyeliğim var Ürün kodları var elimde bunları kullanabilirim sanırım öyle biliyorum ben . Php bilmiyorum hiç :( Onu ben biraz araştırayım ama Googlenin herhangi bir ücret almadığı kesin değil mi ? 3 ay boyunca yani 2.5 ay sonra sunucuyu kapatsam Dosyaları alsam içinden tekrar bi üyelik alsam ama 2-3 defa aynı Credit Card ile üyelik alırsam Google "Sen hayırdır gardaş Kesin türksün işi beleşe çevirmişsin hadi sana nah bi daha Sunucu" derse ? İşler gümler :/
Hocam, dreamsparktan windows server 2012 indirip arkadaşımın bana tahsis ettiği sunucuya kurdum. Ayarları felan yaptım siteleri oradan yayına vereceğim.
Dreamsparktan indir sunucuya kur. windows server 2012 + sql server 2014 kurdum rahatım. Hem de lisanslı. (Vultr yada digital ocean için de geçerli sanırım bu dediklerim.)
Sizde Google mi kullanıyorsunuz yoksa dediklerinizi mi ? ( Hala bakmaya fırsatım olmadı okuldayım :( )
Hocam ben arkadaşın sunucusunda sanal sunucu kullanıyorum. Ama benzer adımları vultr'da da yapabilirsin.
-
ontedi bunu yazdıMhmdAlmz bunu yazdıontedi bunu yazdıMhmdAlmz bunu yazdı
@ozgunlu Orjinal sürüm istediği için olabilir Benim DREAMSPARK üyeliğim var Ürün kodları var elimde bunları kullanabilirim sanırım öyle biliyorum ben . Php bilmiyorum hiç :( Onu ben biraz araştırayım ama Googlenin herhangi bir ücret almadığı kesin değil mi ? 3 ay boyunca yani 2.5 ay sonra sunucuyu kapatsam Dosyaları alsam içinden tekrar bi üyelik alsam ama 2-3 defa aynı Credit Card ile üyelik alırsam Google "Sen hayırdır gardaş Kesin türksün işi beleşe çevirmişsin hadi sana nah bi daha Sunucu" derse ? İşler gümler :/
Hocam, dreamsparktan windows server 2012 indirip arkadaşımın bana tahsis ettiği sunucuya kurdum. Ayarları felan yaptım siteleri oradan yayına vereceğim.
Dreamsparktan indir sunucuya kur. windows server 2012 + sql server 2014 kurdum rahatım. Hem de lisanslı. (Vultr yada digital ocean için de geçerli sanırım bu dediklerim.)
Sizde Google mi kullanıyorsunuz yoksa dediklerinizi mi ? ( Hala bakmaya fırsatım olmadı okuldayım :( )
Hocam ben arkadaşın sunucusunda sanal sunucu kullanıyorum. Ama benzer adımları vultr'da da yapabilirsin.
Inşallah çalışır hocam :( Teşekkür ederim ilginiz için :)
-
hocam senin öncelikle windows host veren bir yer bulman lazım, o yüzden linux ile ilgili şeyleri listeden çıkar, digitalocean da bildiğim kadarıyla windows yok.
amazon aws ec2 ile windows kurabilirsin, ücretsiz deniyor (ilk şeyde 1 dolar tahsil ediyorlar) ama ekstradan bir şeylere kaydediyorlar gibi geliyor o yüzden ücretsiz olmuyor. O yüzden dikkatli olman lazım. Çok tartıştım adamlarla, ücretsiz diyorsunuz diyorum bana yazılımcı desteği eklemişsiniz diyorum ben seçmedim diyorum, yanlışlık olmuştur v.s. o zaman şu kadarını silelim v.s. diyorlar, bi sonraki ay yine bu sefer başka bir şeyden kitliyorlar, tabi bir kuruş bile ödemedim, hesabımı kapatın dedim (Allah tan sanal kart yüklemiştim sisteme de para da tahsil edemediler)
google cloud hiç denemedim, fiyat konusunu bilmem ama windows kurabilirsin https://cloud.google.com/compute/docs/instances/windows
yönergeleri dikkatli oku ve kredi kartı ile yapacaksan sanal kart oluştur bi tane ve limiti bir kaç tl lik yap öyle kayıt ol.
dreamspark üyeliğin varsa azure var hocam ücretsiz veriyor ama bu kadar saçma bir kısıtlama görmedim, kendi denemelerimi orada yapacaktım ama 50 tane şeyin kısıtlaması vardı, ben de salladım gitti.
Ama free trial olayı var, orada hepsi açık olması lazım 90 gün için. Ona bakabilirsin, özel olarak wcf host edebileceğin teknoloji bile var.
-
unbalanced bunu yazdı
hocam senin öncelikle windows host veren bir yer bulman lazım, o yüzden linux ile ilgili şeyleri listeden çıkar, digitalocean da bildiğim kadarıyla windows yok.
amazon aws ec2 ile windows kurabilirsin, ücretsiz deniyor (ilk şeyde 1 dolar tahsil ediyorlar) ama ekstradan bir şeylere kaydediyorlar gibi geliyor o yüzden ücretsiz olmuyor. O yüzden dikkatli olman lazım. Çok tartıştım adamlarla, ücretsiz diyorsunuz diyorum bana yazılımcı desteği eklemişsiniz diyorum ben seçmedim diyorum, yanlışlık olmuştur v.s. o zaman şu kadarını silelim v.s. diyorlar, bi sonraki ay yine bu sefer başka bir şeyden kitliyorlar, tabi bir kuruş bile ödemedim, hesabımı kapatın dedim (Allah tan sanal kart yüklemiştim sisteme de para da tahsil edemediler)
google cloud hiç denemedim, fiyat konusunu bilmem ama windows kurabilirsin https://cloud.google.com/compute/docs/instances/windows
yönergeleri dikkatli oku ve kredi kartı ile yapacaksan sanal kart oluştur bi tane ve limiti bir kaç tl lik yap öyle kayıt ol.
dreamspark üyeliğin varsa azure var hocam ücretsiz veriyor ama bu kadar saçma bir kısıtlama görmedim, kendi denemelerimi orada yapacaktım ama 50 tane şeyin kısıtlaması vardı, ben de salladım gitti.
Ama free trial olayı var, orada hepsi açık olması lazım 90 gün için. Ona bakabilirsin, özel olarak wcf host edebileceğin teknoloji bile var.
Sanal kartsız böyle büyük firmalardan alışveriş yapmam zaten abim şu azureyi bir deneyeyim :) vultr'a da bakayım google de bakayım Bir sonuç elde edersem paylaşayım diğer arkadaşlarda faydalansın . Aslında 1$ ile başlıyor işler dediğin gibi çünkü daha önce bu hataya düştüm Adam bedava SİP Account veriyoruz 15 User'a kadar ondan sonrası ücretli dendi (Sip Clientim çalışıyor mu diye kontrol amaçlı aramıştım ) adam 40 $ para aldı bende mesaj attım paramı geri aldım ve üyeliği derhal kapattım daha sonra Bankayı arayıp bu firmadan herhangi bir kesintiyi engellemenizi istiyorum dedim şuan herhangi bir ücret gitmiyor ... vultr google gibi vs. vs. 1-2 tane daha firma bulmuştum Gene Credit Card istiyorlardı bende şüphelenip es geçmiştim
-
@ontedi hocam vultr ücretli digital ocean da aynı şekilde ben mi yanlış yaptım acaba ?
-
MhmdAlmz bunu yazdı
@ontedi hocam vultr ücretli digital ocean da aynı şekilde ben mi yanlış yaptım acaba ?
Vultr 60 gun boyunca kullanabilecegun 50 dolarlik hediye veriyordu. Kupon kodu: 50for60 Tabi once bi 5 dolarlik yukleme yapmalisin.
onun haricinde universite ogrencisiysen .edu.tr uzantili e-posta adresini kullanarak education.github.com a kayit ol, digitalocean ogrencilere 50 dolarlik kredi veriyor, bunun bir kisitlamasi yok (en son 1 yil icinde kullanilmasi gerekli gibi bir seyler okudum ama ben yaklasik iki yildir digitalocean'i ucretsiz kullaniyorum).
-
telekom bunu yazdıMhmdAlmz bunu yazdı
@ontedi hocam vultr ücretli digital ocean da aynı şekilde ben mi yanlış yaptım acaba ?
Vultr 60 gun boyunca kullanabilecegun 50 dolarlik hediye veriyordu. Kupon kodu: 50for60 Tabi once bi 5 dolarlik yukleme yapmalisin.
onun haricinde universite ogrencisiysen .edu.tr uzantili e-posta adresini kullanarak education.github.com a kayit ol, digitalocean ogrencilere 50 dolarlik kredi veriyor, bunun bir kisitlamasi yok (en son 1 yil icinde kullanilmasi gerekli gibi bir seyler okudum ama ben yaklasik iki yildir digitalocean'i ucretsiz kullaniyorum).
Abim o maili nasıl alabilirim?
-
amazon benden de $ 10 çekmişti kafasına göre, google da böyle birşeyle karşılaşmadım.
-
@Telekom hocam daire başkanlığından üyelik aldım edu.tr uzantılı dediğiniz github sa kayıt oldum şimdi ne yapmam gerekiyor
