folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Sunucu İçin Yardım Edebilecek



Sunucu İçin Yardım Edebilecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    ontedi bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    @ozgunlu Orjinal sürüm istediği için olabilir Benim DREAMSPARK üyeliğim var Ürün kodları var elimde bunları kullanabilirim sanırım öyle biliyorum ben . Php bilmiyorum hiç :( Onu ben biraz araştırayım ama Googlenin herhangi bir ücret almadığı kesin değil mi ? 3 ay boyunca yani 2.5 ay sonra sunucuyu kapatsam Dosyaları alsam içinden tekrar bi üyelik alsam ama 2-3 defa aynı Credit Card ile üyelik alırsam Google "Sen hayırdır gardaş Kesin türksün işi beleşe çevirmişsin hadi sana nah bi daha Sunucu" derse ? İşler gümler :/ 

    Hocam, dreamsparktan windows server 2012 indirip arkadaşımın bana tahsis ettiği sunucuya kurdum. Ayarları felan yaptım siteleri oradan yayına vereceğim.

     

    Dreamsparktan indir sunucuya kur. windows server 2012  + sql server 2014 kurdum rahatım. Hem de lisanslı. (Vultr yada digital ocean için de geçerli sanırım bu dediklerim.)

    Sizde Google mi kullanıyorsunuz yoksa dediklerinizi mi ? ( Hala bakmaya fırsatım olmadı okuldayım :( )


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı
    ontedi bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    @ozgunlu Orjinal sürüm istediği için olabilir Benim DREAMSPARK üyeliğim var Ürün kodları var elimde bunları kullanabilirim sanırım öyle biliyorum ben . Php bilmiyorum hiç :( Onu ben biraz araştırayım ama Googlenin herhangi bir ücret almadığı kesin değil mi ? 3 ay boyunca yani 2.5 ay sonra sunucuyu kapatsam Dosyaları alsam içinden tekrar bi üyelik alsam ama 2-3 defa aynı Credit Card ile üyelik alırsam Google "Sen hayırdır gardaş Kesin türksün işi beleşe çevirmişsin hadi sana nah bi daha Sunucu" derse ? İşler gümler :/ 

    Hocam, dreamsparktan windows server 2012 indirip arkadaşımın bana tahsis ettiği sunucuya kurdum. Ayarları felan yaptım siteleri oradan yayına vereceğim.

     

    Dreamsparktan indir sunucuya kur. windows server 2012  + sql server 2014 kurdum rahatım. Hem de lisanslı. (Vultr yada digital ocean için de geçerli sanırım bu dediklerim.)

    Sizde Google mi kullanıyorsunuz yoksa dediklerinizi mi ? ( Hala bakmaya fırsatım olmadı okuldayım :( )

    Hocam ben arkadaşın sunucusunda sanal sunucu kullanıyorum. Ama benzer adımları vultr'da da yapabilirsin.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    ontedi bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı
    ontedi bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    @ozgunlu Orjinal sürüm istediği için olabilir Benim DREAMSPARK üyeliğim var Ürün kodları var elimde bunları kullanabilirim sanırım öyle biliyorum ben . Php bilmiyorum hiç :( Onu ben biraz araştırayım ama Googlenin herhangi bir ücret almadığı kesin değil mi ? 3 ay boyunca yani 2.5 ay sonra sunucuyu kapatsam Dosyaları alsam içinden tekrar bi üyelik alsam ama 2-3 defa aynı Credit Card ile üyelik alırsam Google "Sen hayırdır gardaş Kesin türksün işi beleşe çevirmişsin hadi sana nah bi daha Sunucu" derse ? İşler gümler :/ 

    Hocam, dreamsparktan windows server 2012 indirip arkadaşımın bana tahsis ettiği sunucuya kurdum. Ayarları felan yaptım siteleri oradan yayına vereceğim.

     

    Dreamsparktan indir sunucuya kur. windows server 2012  + sql server 2014 kurdum rahatım. Hem de lisanslı. (Vultr yada digital ocean için de geçerli sanırım bu dediklerim.)

    Sizde Google mi kullanıyorsunuz yoksa dediklerinizi mi ? ( Hala bakmaya fırsatım olmadı okuldayım :( )

    Hocam ben arkadaşın sunucusunda sanal sunucu kullanıyorum. Ama benzer adımları vultr'da da yapabilirsin.

    Inşallah çalışır hocam :( Teşekkür ederim ilginiz için :)


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam senin öncelikle windows host veren bir yer bulman lazım, o yüzden linux ile ilgili şeyleri listeden çıkar, digitalocean da bildiğim kadarıyla windows yok.

    amazon aws ec2 ile windows kurabilirsin, ücretsiz deniyor (ilk şeyde 1 dolar tahsil ediyorlar) ama ekstradan bir şeylere kaydediyorlar gibi geliyor o yüzden ücretsiz olmuyor. O yüzden dikkatli olman lazım. Çok tartıştım adamlarla, ücretsiz diyorsunuz diyorum bana yazılımcı desteği eklemişsiniz diyorum ben seçmedim diyorum, yanlışlık olmuştur v.s. o zaman şu kadarını silelim v.s. diyorlar, bi sonraki ay yine bu sefer başka bir şeyden kitliyorlar, tabi bir kuruş bile ödemedim, hesabımı kapatın dedim (Allah tan sanal kart yüklemiştim sisteme de para da tahsil edemediler)

    google cloud hiç denemedim, fiyat konusunu bilmem ama windows kurabilirsin https://cloud.google.com/compute/docs/instances/windows

    yönergeleri dikkatli oku ve kredi kartı ile yapacaksan sanal kart oluştur bi tane ve limiti bir kaç tl lik yap öyle kayıt ol.

    dreamspark üyeliğin varsa azure var hocam ücretsiz veriyor ama bu kadar saçma bir kısıtlama görmedim, kendi denemelerimi orada yapacaktım ama 50 tane şeyin kısıtlaması vardı, ben de salladım gitti.

    Ama free trial olayı var, orada hepsi açık olması lazım 90 gün için. Ona bakabilirsin, özel olarak wcf host edebileceğin teknoloji bile var.

     


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    hocam senin öncelikle windows host veren bir yer bulman lazım, o yüzden linux ile ilgili şeyleri listeden çıkar, digitalocean da bildiğim kadarıyla windows yok.

    amazon aws ec2 ile windows kurabilirsin, ücretsiz deniyor (ilk şeyde 1 dolar tahsil ediyorlar) ama ekstradan bir şeylere kaydediyorlar gibi geliyor o yüzden ücretsiz olmuyor. O yüzden dikkatli olman lazım. Çok tartıştım adamlarla, ücretsiz diyorsunuz diyorum bana yazılımcı desteği eklemişsiniz diyorum ben seçmedim diyorum, yanlışlık olmuştur v.s. o zaman şu kadarını silelim v.s. diyorlar, bi sonraki ay yine bu sefer başka bir şeyden kitliyorlar, tabi bir kuruş bile ödemedim, hesabımı kapatın dedim (Allah tan sanal kart yüklemiştim sisteme de para da tahsil edemediler)

    google cloud hiç denemedim, fiyat konusunu bilmem ama windows kurabilirsin https://cloud.google.com/compute/docs/instances/windows

    yönergeleri dikkatli oku ve kredi kartı ile yapacaksan sanal kart oluştur bi tane ve limiti bir kaç tl lik yap öyle kayıt ol.

    dreamspark üyeliğin varsa azure var hocam ücretsiz veriyor ama bu kadar saçma bir kısıtlama görmedim, kendi denemelerimi orada yapacaktım ama 50 tane şeyin kısıtlaması vardı, ben de salladım gitti.

    Ama free trial olayı var, orada hepsi açık olması lazım 90 gün için. Ona bakabilirsin, özel olarak wcf host edebileceğin teknoloji bile var.

     

    Sanal kartsız böyle büyük firmalardan alışveriş yapmam zaten abim şu azureyi bir deneyeyim :) vultr'a da bakayım google de bakayım Bir sonuç elde edersem paylaşayım diğer arkadaşlarda faydalansın . Aslında 1$ ile başlıyor işler dediğin gibi çünkü daha önce bu hataya düştüm Adam bedava SİP Account veriyoruz 15 User'a kadar ondan sonrası ücretli dendi (Sip Clientim çalışıyor mu diye kontrol amaçlı aramıştım ) adam 40 $ para aldı bende mesaj attım paramı geri aldım ve üyeliği derhal kapattım daha sonra Bankayı arayıp bu firmadan herhangi bir kesintiyi engellemenizi istiyorum dedim şuan herhangi bir ücret gitmiyor ... vultr google gibi vs. vs. 1-2 tane daha firma bulmuştum Gene Credit Card istiyorlardı bende şüphelenip es geçmiştim 


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    @ontedi hocam vultr ücretli digital ocean da aynı şekilde ben mi yanlış yaptım acaba ?


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı

    @ontedi hocam vultr ücretli digital ocean da aynı şekilde ben mi yanlış yaptım acaba ?

    Vultr 60 gun boyunca kullanabilecegun 50 dolarlik hediye veriyordu. Kupon kodu: 50for60 Tabi once bi 5 dolarlik yukleme yapmalisin.

    onun haricinde universite ogrencisiysen .edu.tr uzantili e-posta adresini kullanarak education.github.com a kayit ol, digitalocean ogrencilere 50 dolarlik kredi veriyor, bunun bir kisitlamasi yok (en son 1 yil icinde kullanilmasi gerekli gibi bir seyler okudum ama ben yaklasik iki yildir digitalocean'i ucretsiz kullaniyorum).


    vatandaşa kafam girsin!..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek
    telekom bunu yazdı
    MhmdAlmz bunu yazdı

    @ontedi hocam vultr ücretli digital ocean da aynı şekilde ben mi yanlış yaptım acaba ?

    Vultr 60 gun boyunca kullanabilecegun 50 dolarlik hediye veriyordu. Kupon kodu: 50for60 Tabi once bi 5 dolarlik yukleme yapmalisin.

    onun haricinde universite ogrencisiysen .edu.tr uzantili e-posta adresini kullanarak education.github.com a kayit ol, digitalocean ogrencilere 50 dolarlik kredi veriyor, bunun bir kisitlamasi yok (en son 1 yil icinde kullanilmasi gerekli gibi bir seyler okudum ama ben yaklasik iki yildir digitalocean'i ucretsiz kullaniyorum).

    Abim o maili nasıl alabilirim? 


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    amazon benden de $ 10 çekmişti kafasına göre, google da böyle birşeyle karşılaşmadım.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    @Telekom hocam daire başkanlığından üyelik aldım edu.tr uzantılı dediğiniz github sa kayıt oldum şimdi ne yapmam gerekiyor 


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
Toplam Hit: 2488 Toplam Mesaj: 21
i̇nternet cloud sunucu sunucu