Süper İnsan 20 Yıl İçinde Doğacak!
-
ömür uzatma olayı dünya sağlık örgütü kontrolü altında sadece dünyanın anketle belirleyeceği kişilere uygulanmalı. bi kere en başta efsane bilim adamları ve müzisyenler olmalı demek isterdim. yapmayın amk böyle mal mal haberler
-
İlk 3 paragrafın "Dünyaca ünlü...", "Dünyanın önde gelen..." vb. şeklinde başlaması ne kadar itici değil mi?
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
ölmeden 1 kere yapalım :)
http://www.youtube.com/watch?v=WgdIE2t8QkM&feature=player_embedded
-----------------------------dedeme bak be ben olsam elim ayağım titrer zaten beni o yükseklie çıkarsalar bile titrer ama :D
bide bu arkada çalan ilahi medir nedir lan uçuyoz bak hadi ilahi çalalım mı demişler :D
-
yalan m.q
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------
bazı komplo teorisyenlerine göre cia zaten bunu başarmış durumda. tabi 200 300 yıl kadar yaşamasını.
-----------------------------o teorileri nerden duydun ?
-
iyi yapmışlar amk zaten dünyanın nüfusu azdı, şimdi 1000 yılda 900 (abarttım ama olmucak şey değil:D k.rtleri düşününce) çocuk doğurur bi karı, 1000 yılda da kazalar hariç bi insan ölür, dünyanın nüfusu nasıl bi artış gösterir artık bilmiyom:D
-
Her canlı ölümü tadacaktır diye bişey vardı.
Düşünsene bir bin yıl yaşadıgını birde en aşağı 100 tane çocugun oldugunu Allaaaah bir şehir kurar lan adam kendine torun torunun torunu.....nun torunuuuu... Olurmu olur valla.
-
20 yıl mı 200 yılmı bilmem ama doğanın kanunu böyle işler daha güçlü bir şekilde ortaya çıkıp eskiyi yok eder hatta yer ve onun yerine geçer nasılki bizim türümüz dediğimi "alet yapabilen" insanımsılar diğer hem cinslerini yediyse, nasıl ki daha üstün olduğunu iddia eden toplum ve devletler diğerlerini köleleştirip, sürüp, katledip diri diri gömüp varlıklarına son verdiyse ...
insanın da yerine insandan türeyecek daha üstün birşey nasılsa geçecektir , bazıları diyor ben 30 yılda sıkıldım , eee geber ozaman o üstün yaratık senin gibi düşünmüyor snein gibi hissetmiyor ki yok olsun
-
Ben olaya daha farklı bakıyorum eğer bir insan 1000 yıl yasıcaksa dünya nufusu 1000 yıl sonra kaç milyar olur sizce ?
Varolan enerji kaynakları ,gıda vs vs herkese yetebilir mi?
Allahın işine karışılmaz ..bence hiç gerek yok her insan doğsun büyüsün ölsün..1000 yıl yaşıyıp kim ne yapıcak.. dünya ort insan ömrü 69 yıl bence bir insanın en ekosisteme 69 yıl katkıda bulunması 1000 yıl zaRAra sokmasından iyidir..
-
Bilim adami bu kadar salak olabilir, yobaz yobaz diye bagirismayin ama, bir insanin ne zaman yasayip olebilecegini ancak Allah bilir.Bu herseye kadir olan Allah o geni onlara buldurmazda buraya yaziyorum.
