folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Süper İnsan 20 Yıl İçinde Doğacak!



Süper İnsan 20 Yıl İçinde Doğacak!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosplay
    Cosplay's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    ömür uzatma olayı dünya sağlık örgütü kontrolü altında sadece dünyanın anketle belirleyeceği kişilere uygulanmalı. bi kere en başta efsane bilim adamları ve müzisyenler olmalı demek isterdim. yapmayın amk böyle mal mal haberler


    make total destroy
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    İlk 3 paragrafın "Dünyaca ünlü...", "Dünyanın önde gelen..." vb. şeklinde başlaması ne kadar itici değil mi?


    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rockes
    rockes's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    ölmeden 1 kere yapalım :)

    http://www.youtube.com/watch?v=WgdIE2t8QkM&feature=player_embedded


    -----------------------------

     

    dedeme bak be ben olsam elim ayağım titrer  zaten beni o yükseklie çıkarsalar bile titrer ama :D

    bide bu arkada çalan ilahi medir nedir lan uçuyoz bak hadi ilahi çalalım mı demişler :D


    askerden geldi işsiz . edit: artık işli
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    yalan m.q


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    bazı komplo teorisyenlerine göre cia zaten bunu başarmış durumda. tabi 200 300 yıl kadar yaşamasını.


    -----------------------------

     

    o teorileri nerden duydun ?


    🥒
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    iyi yapmışlar amk zaten dünyanın nüfusu azdı, şimdi 1000 yılda 900 (abarttım ama olmucak şey değil:D k.rtleri düşününce) çocuk doğurur bi karı, 1000 yılda da kazalar hariç bi insan ölür, dünyanın nüfusu nasıl bi artış gösterir artık bilmiyom:D


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Her canlı ölümü tadacaktır diye bişey vardı.

    Düşünsene bir bin yıl yaşadıgını birde en aşağı 100 tane çocugun oldugunu Allaaaah bir şehir kurar lan adam kendine torun torunun torunu.....nun torunuuuu... Olurmu olur valla.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    20 yıl mı 200 yılmı bilmem ama doğanın kanunu böyle işler daha güçlü bir şekilde ortaya çıkıp eskiyi yok eder hatta yer ve onun yerine geçer nasılki bizim türümüz dediğimi "alet yapabilen"  insanımsılar diğer hem cinslerini yediyse, nasıl ki daha üstün olduğunu iddia eden toplum ve devletler diğerlerini köleleştirip, sürüp, katledip diri diri gömüp varlıklarına son verdiyse ...

    insanın da yerine insandan türeyecek daha üstün birşey nasılsa geçecektir , bazıları diyor ben 30 yılda sıkıldım , eee geber ozaman o üstün yaratık senin gibi düşünmüyor snein gibi hissetmiyor ki yok olsun 

     


    herşeyin bir şeyi vardır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sLavee
    sLavee's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2011
    Erkek

    Ben olaya daha farklı bakıyorum eğer bir insan 1000 yıl yasıcaksa dünya nufusu 1000 yıl sonra kaç milyar olur sizce ?

    Varolan enerji kaynakları ,gıda vs vs herkese yetebilir mi?

    Allahın işine karışılmaz ..bence hiç gerek yok her insan doğsun büyüsün ölsün..1000 yıl yaşıyıp kim ne yapıcak.. dünya ort insan ömrü 69 yıl bence bir insanın en ekosisteme 69 yıl katkıda bulunması 1000 yıl zaRAra sokmasından iyidir..


    Coo_sLavee
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Bilim adami bu kadar salak olabilir, yobaz yobaz diye bagirismayin ama, bir insanin ne zaman yasayip olebilecegini ancak Allah bilir.Bu herseye kadir olan Allah o geni onlara buldurmazda buraya yaziyorum.


    https://t.me/pump_upp
Toplam Hit: 6261 Toplam Mesaj: 46