Süperonline Fiber
-
Ccaglayan bunu yazdı
yaklaşık 4 aydır kullanıyorum olay şöyle aşağı sonlandırıcı koyuyorlar ve evine kadar fiber hattı çekiyorlar evde küçük bir fiberden cat6 ya dönüştürücü ve modem takılıyor. Ben odaya kadar çektirdim masaüstü pc olduğu için. 4.5g galiba yeni gelmiş benim modemde o yok :D 4.5g olayı yanlış hatırlamıyorsam hem yedek hemde ek bant için felan sağlanıyor ama ücreti cartı curtu bilmiyorum sormak lazım. Bu arada bende 50mbit 80gb akk ve gece kuşu paketi var gece 12 den sabah 6 ya kadar indirdiğim yüklediğim akk kotasına girmiyor ve upload 5mbit veriyor ttnet gibi 0.8mbit değil onuda belirteyim.
Kesilme durumu ne diyecek olursanız hiç rastlamadım misal ko da bıraktım charı 7/24 kasılıyor ko oynayan arkadaşlara sorabilirsin :DHocam benimde şubat ayında TTnetin 24 aylık taahütü doldu. Bende superonline'a geçmek istiyorum ama değil evde mahallede sokakta oturduğumuz ilçede fiber yok :D
Bende senn gibi gece kuşu paketini alsam süperonline'dan " Senin oturduğun yerde fiber yok bağlayamayız " derler mi ?
Biliyorum 50mbps göremeyebilirim altyapımdan dolayı ama şuanda TTnet ile 1.6mbps ile download yapıyorum. Yani Fiberden feragat etsem yine 2-3 mb ile download yapmak istesem benim evimede bağlarlar mı ?
-
GodKlaus bunu yazdıCcaglayan bunu yazdı
yaklaşık 4 aydır kullanıyorum olay şöyle aşağı sonlandırıcı koyuyorlar ve evine kadar fiber hattı çekiyorlar evde küçük bir fiberden cat6 ya dönüştürücü ve modem takılıyor. Ben odaya kadar çektirdim masaüstü pc olduğu için. 4.5g galiba yeni gelmiş benim modemde o yok :D 4.5g olayı yanlış hatırlamıyorsam hem yedek hemde ek bant için felan sağlanıyor ama ücreti cartı curtu bilmiyorum sormak lazım. Bu arada bende 50mbit 80gb akk ve gece kuşu paketi var gece 12 den sabah 6 ya kadar indirdiğim yüklediğim akk kotasına girmiyor ve upload 5mbit veriyor ttnet gibi 0.8mbit değil onuda belirteyim.
Kesilme durumu ne diyecek olursanız hiç rastlamadım misal ko da bıraktım charı 7/24 kasılıyor ko oynayan arkadaşlara sorabilirsin :DHocam benimde şubat ayında TTnetin 24 aylık taahütü doldu. Bende superonline'a geçmek istiyorum ama değil evde mahallede sokakta oturduğumuz ilçede fiber yok :D
Bende senn gibi gece kuşu paketini alsam süperonline'dan " Senin oturduğun yerde fiber yok bağlayamayız " derler mi ?
Biliyorum 50mbps göremeyebilirim altyapımdan dolayı ama şuanda TTnet ile 1.6mbps ile download yapıyorum. Yani Fiberden feragat etsem yine 2-3 mb ile download yapmak istesem benim evimede bağlarlar mı ?
sıraya alırlar seni gelince haber veririz derler önündeki seçenek şu yaptığımı söyleyim 2009 da başka bi yerde ailemle kalıyordum bulunduğumuz bölgede baya ilerlerde sol vardı fakat bizim sitede yoktu sitede 6 apartmanlık bir siteydi sitenin bebelerini gaza getirdim ailelerine sol almaları için toplu başvuru yaptık 1-2 ay içinde bi baktık bizim siteye altyapı getiriyorlar. Bu sebepden toplu bi şekilde mahalleyi felan gaza getirirseniz mahallenize gelme olasılığı yükseliyor çünkü fiber altyapı oluşturma biraz maliyetli adamlar kar amacı güdüyor ne kadar kullanıcı olursa o kadar hızlı kar edebilcek hale gelcekler o sebepden gazlayın milleti :D
Önemli not: bu 4.5g davası sebebiyle tüm operatörlerin fiber altyapısı seve seve genişlicek çünkü 4.5g destekleyen baz kurmaları için fiber bağlamaları gerekiyor kısaca yakın zamanda çoğu yerin fiber altyapısı olabilcek.
-
Evet beyler Bugün gelip hallettiler. şuanda 50mb hız alıyorum. 5 mb Upload. Huawei modem istediğim odayada bıraktılar.
Önceden: 12 M (Adsl) hız bazen 7-8 Mbe düşüyordu, 50 Gb kota: Ayda 58,50 TL ödüyordum.
şuanda 50 Mb (Fiber) hız 75 Gb kota Ayda 59.90 TL
6 ay sonra hız 25 e inecek. Şuanda gayet iyi oldu gibi.
siyahbereli tarafından 26/Mar/16 14:49 tarihinde düzenlenmiştir -
siyahbereli bunu yazdı
Evet beyler Bugün gelip hallettiler. şuanda 50mb hız alıyorum. 5 mb Upload. Huawei modem istediğim odayada bıraktılar.
Önceden: 12 M (Adsl) hız bazen 7-8 Mbe düşüyordu, 50 Gb kota: Ayda 58,50 TL ödüyordum.
şuanda 50 Mb (Fiber) hız 75 Gb kota Ayda 59.90 TL
6 ay sonra hız 25 e inecek. Şuanda gayet iyi oldu gibi.
Bu kampanyayı ben de kullandım, dehşet oluyor 50Mb alışıyorsun.Şu an bitti kampanya hız düşünce sudan çıkmış balık gibi oldum. :)
Hız güzel şey....
-
siyahbereli bunu yazdı
Evet beyler Bugün gelip hallettiler. şuanda 50mb hız alıyorum. 5 mb Upload. Huawei modem istediğim odayada bıraktılar.
Önceden: 12 M (Adsl) hız bazen 7-8 Mbe düşüyordu, 50 Gb kota: Ayda 58,50 TL ödüyordum.
şuanda 50 Mb (Fiber) hız 75 Gb kota Ayda 59.90 TL
6 ay sonra hız 25 e inecek. Şuanda gayet iyi oldu gibi.
akksız fiber http://www.superonline.net/kampanyalar/fiber-kampanyalari/gece-kusu-kampanyasi
almadıysan hocam yazık etmişsin...
