folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Suv / 4X4 Arac Tavsiyesi



Suv / 4X4 Arac Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    sıfır alacağım . 80 bin liraya kadar bütçem var .

    önceliğim güvenlik.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    ikinci el x5


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    my4
    my4's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2013
    Erkek

    volvo v40 cross country (dizel) nasıldır . bilgisi olan var mı.


    daha iyi bir dünya için ne yapıyorsun?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    piyasada sunulan sıfır 4x4 lerin hiç biri dağa taşa ne yazık ki gelmiyor Land Rover hariç. Eğer düşüncende dağa taşa gezi, offroad gibi extreme sporlar varsa sıfır araç tavsiye etmiyorum ama şehir içi bizim tabirimizle AVM 4x4'ü arıyorum dersen KIA Sportage bakabilirsin, bütçeyi biraz zorlarım diyorsan Land Rover Discovery 3 şukeladır ancak yiğidi öldür Amerikanın hakkını yeme 80 bin civarında Jeep Compass alabilirsin. 200binin olsa keşke Jeep Grand Cherooke binebilsen bir daha inesin gelmez. AVM 4x4' ü ikinci el 40bine kadar Lincoln Navigator' de alternatifler dahilinde olmalı.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam tıcarı mı bınek mı ? Ben vw amorak ı cok begenırım mesela http://ticariarac.vw.com.tr/modeller/amarok/yeni-amarok.aspx . Tam ıstedıgın butceye uygun 4x4 modelı var.


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Lada Niva dan ötesini tanımam :)


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşım navara aldı. feci makina tavsiye ederim 


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    Bende jeep liberty var. suv 4x4. Gayet memnunum, daga, tasa, bayira, ovaya, nehire, gole vuruyom, bana misin demiyor. Tavsiye ederim. Bir bucuk senedir fari patladi, ondan baska masrafi yok.

    uzun yola kesinlikle gitmiyor, bunu bastan bil.


    All I need is a possibility.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    ndmylmz bunu yazdı

    Hocam tıcarı mı bınek mı ? Ben vw amorak ı cok begenırım mesela http://ticariarac.vw.com.tr/modeller/amarok/yeni-amarok.aspx . Tam ıstedıgın butceye uygun 4x4 modelı var.

    o arabada görüntü var sadece genelde isuzu d-max alınır pickup olarak diğerleri tutulmaz

    bu arada neden sıfır 80 bine 0 land rover fln alamazsın zaten

    2. el ama fabrikadan çıkmış gibi görünen birşey bak, 0 alırsan satmaya kalktığında çok zarar edersin

    onun dışında 4x4 suv olarak land rover dışındakiler süs arabasından başka birşey değil...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    hafif yada agir off road tarzi birsey istiyorsan suzuki grand vitara almani oneririm , hem fiyati uygun hem skintisiz araba ben 10 yildir kullaniyorum

    bir kere skinti yasamadim , tek skintisi bendeki 2.0l benzinli cok yakiyor , onun disinda hic bir problem yasamadim ve canavar gibi yagini suyunu

    koy yeterli , gidemiycegin yer yok , 

     

     

     

    benim yavru buda 


    yan cizdim
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    4x4 konusunda cok tecrubeli değilim daha, 4 aydır grand vitara 2008 kullanıyorum 3kapılı.. Tek sıkıntım 2.0 motorlu arabadan sonra buna bindiğim için hızlanamıyomuş gibi oluyorum.. Onun dışında kamp vs yaparken çok işime yaradı saçma sapan yerlere önceki arabamla giremezdim :) şahsen 45-50 bin tl ye 5kapılı grand vitara almayı planlıyorum , olurda alırsam onun yorumlarını dayazarım :)

    MaviGozluDev tarafından 21/Eyl/13 15:08 tarihinde düzenlenmiştir

    .
Toplam Hit: 4333 Toplam Mesaj: 21