Sxe Kırma - Sürekli Disable Ettirme
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
anti hile engelleyici'mi puhaha : D
-----------------------------son bir kaç gündür her ciddi konuda gülme başarısını nasıl gösterebiliyorsun cağrı ben seni anlamış değilim ..
-
sxe o ise yaramiyor hoca, sxe hileye karsi yani antihile denebilir
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
sxe o ise yaramiyor hoca, sxe hileye karsi yani antihile denebilir
-----------------------------öylede denilebilir ..
ama sxe üzerinden geliştiriyorlar . adamlar
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
sxe o ise yaramiyor hoca, sxe hileye karsi yani antihile denebilir
-----------------------------öylede denilebilir ..
ama sxe üzerinden geliştiriyorlar . adamlar
-----------------------------hoca sxe yi hileyi çıkaran adamlar çıkarıyor sürekli güncel tutmak için .. program free kazançları olmadıgı halde bunu neden yapıyorlar bilmiyorum ama..
v27 pach eşliğinde sadece mga serverlarında çalışan 11.1 i aşan wall hack yayınlandı .. takipçisi olursan görürsün.. oyunyoneticisi v23 kullandıgı için hiç bir şekilde olmuyor wall falan.. ama bulursan banada dön..
