Tablet Alacağım 350 Lira

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    reeder a7s var hocam simkart girişli 300-350 civarı. ona bi bak derim ama 7"


    punto cero
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wikwik
    wikwik's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2006
    Erkek

    8 inçten büyük demişsin ama markalı güzel bir şey bu.

    http://www.hepsiburada.com/liste/asus-memo-pad-hd-7-me173x-1b039a-16gb-7-ips-mavi-tablet/productDetails.aspx?productId=bd600442&categoryId=3008012

     

     

    Bir de bunu baya övdüler ama sen bilirsin.

    Artes Q812 16GB 8" IPS Siyah Tablet + 5 Adet Aksesuar Hediye 

    wikwik tarafından 23/Eyl/13 23:00 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilgi Güçtür.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    ürünleri inceliyorum teşekkürler tavsiye almaya devam edeyim.

Toplam Hit: 1808 Toplam Mesaj: 14