Tahribat - Torrent Severler Topluluğu
-
st_anger_turk bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaslar bana arena davetiyesi gonderebilecek biri var mi ?
-----------------------------ben göndereyim hacim,mail adresini pm'le bana..
-
isohunt.com
demonoid.com
rarbg.com -
torrentleech
Ftn
demonoid
hey.fux0r
torrent-damage
BakaBT
Awesome-hd
Bitturk
arena-tr
Demonoidde olası lazım şuan davetiye ama ara ara arena ile bittürkten de geliyor davetiye hakkı.Bide tabiki utorrent kullanıyorum ;)
-
torrentleech.org
zamunda.net -
bi siteye üye olmanın falan avntajı nedir? acaba ben bi film indiricem mesela googla yazıp sonuna torrent ekliyorum sonra isohuntdan falan uyeliksiz indiriyorum gayettde hızlı normal download gibi. her hangi bir siteye üye olmak ne kazandırıyo peki?
-
Arlong bunu yazdı:
-----------------------------
bi siteye üye olmanın falan avntajı nedir? acaba ben bi film indiricem mesela googla yazıp sonuna torrent ekliyorum sonra isohuntdan falan uyeliksiz indiriyorum gayettde hızlı normal download gibi. her hangi bir siteye üye olmak ne kazandırıyo peki?
-----------------------------öncelik kazandırıyor ayrıca özelt racker siteleri vardır bunlarda indirdiğin bir dosyayı bilmem kaç saat veya gün zorunlu açık bırakmak zorundasın yoksa ratio fb nedenlerden üyelik banlanabiliyor
böyle olunca daha fazla seed oluyor
normal public bir tracker dan indirdiğin dosyayı silersin çoğu kimse torrenti download bittikten sonra kapar indirdiği doyayı silebilir veya başka biryere taşıyabilir buda seed sayısında kayba neden oluyor
-
3ds max, after effects gibi programların veya programlama kaynakları çok olan torrent sitesi biliyor musunuz?
eskiden demonoid bu konuda baya beğeniyordum ama eskisi gibi tadı kalmadı. önerisi olan var mı?
-
torrentturk
bitturk
revolutiontt
thepiratebay (programlar için)
zamunda
çoğunlukla dizi film ve eğitim seti.utorrent
-
google.com filetype:torrent
-
bittürk
trackerturk
türk torrent sitelerine üye olmak istedim türkçe dublaj film bulmak istediğim için genelde. Yabancı torrent sitelerine üyeliğimin olmasinin gerekli olmadiğini düşündüm.
program olarak da utorrent kullanıyorum.Memnunum.
