Tahribat Beta V10 Pre-Pre-Pre-Pre Beta Screen Shot Ları :)
-
http://ir2.org/pub/tbtsoon2.jpg
http://ir2.org/pub/tbtsoon1.jpg
daha bişey yok altyapı bitti sayılır anca bunları gösterebiliyorum gerisi yeni siteyle birlikte görceksiniz bomba olucak :) -
Pek birsey anlasilmasada ikinci resimden anladigim kadariyla site guzel olacak...Yalniz birseyi merak ettim ustteki resimde manzara resmimi var :) ... hadi iyi calismalar kolay gelsin .
-
güzele benziyor amatam cıkınca anlarız şimdi gercekten bişey yok
-
Hımm wallahi söze gerek yok : )
-
Güzel hadi bakalım bekliyoruz
-
vaLLa bencede sade ve güzeL duruyo.Diğer hack tabanLı siteLer gibi siyahLar üzerine kuruLu oLmaması daha bi ayrıcaLık.Hadi bakaLım aiLecek bekLiyoruz:)
-
La ir, hacı Aytek"in iki yıl önce yaptığı iskelet adamlı yan menülü bir design vardı,
onu da koysanıza.
Mesela üyeler Tahribat designlarını kendileri seçebilseler daha iyi mi olurdu ne?!?!
:) -
manzara resmi iyi olmuş artık kurumsallaşma havasına girelim :)
-
çok sexi duruyor insanın iştahını kabartıyor :D
-
ir yaparda kotu olurmu hic :)
-
putperest hea :D:D:D:
güsel olcak gibi ama manzara resmi ne alaka:D
Toplam Hit: 3994 Toplam Mesaj: 25
