Tahribat Beta V10 Pre-Pre-Pre-Pre Beta Screen Shot Ları :)
-
tekrar koysanıza bea :) screen alan yok mu bak merak ettım sımdı
-
harbi ya bende merak ettim biri koysun bi şekilde haydeee
-
gerilim yaratmayın bilader :)) koyun şu screenshotları.
-
"ir2 screen shot'un oliyim domaininden sil beni" desem ayip olur mu ?
Toplam Hit: 3993 Toplam Mesaj: 25
