Tahribat Cs V1.5 Clanı
-
gelicem bu sefer daha ii oynarım büyük konuşmak istemiorm ama dün 2 ay sora tekrardan ilk defa oynamıştım aslında şöle 1 hafta oynasam eski dururumuma gelsem havada kaparsınız beni :P nese ben gelirim oynarım :)
-
Beyler turnuva maclarını fln cs8.csoyunu.com da yapalim alıştırmaları fln admınım ben bişiler yaparıs ok.
-
Drawlord bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler turnuva maclarını fln cs8.csoyunu.com da yapalim alıştırmaları fln admınım ben bişiler yaparıs ok.
-----------------------------damam
sen o adminlik şifresini bana verde... sen piyasada olmuyon her zaman :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------mac ayarladım
hem en iyi tt macda calısılır :P
Kimler Gelebilir YAzsınlar Hemen
-----------------------------
dayı ben gelirim ama okadar iyi oynayamıyorum :) boşuna almayın beni :) ama takip eder izlerim Genki ibnesi niye gelmiyo korkuyomu daha iyisi çıkacak kendi karizması gidecek diye? ;) -
7/24 msn deyım olm ne olmıcam mac oldugunda soleyin her türlü gelirim.
-
Dj_Alper olsn çok komedi insan ya yeniyim tanımıyorum ama oyunda baya güldüm kendisine :D özellikle must1 yi talan etti :D takımı kurtardı :)))
-
Saat 4 te Mac Var Hazır Olun Bizim Team =)
-
La şimdi wc usame bin ladin gibi tipler seçer kantır'da. Sakallı hizbullahçı XD
-
bende girerim klanada 1.6 olsaydı..
-
3. maç nezaman ?
Toplam Hit: 4339 Toplam Mesaj: 34
