Tahribat Hangi Dille Yazıldı?
-
Merhabalar. Bu konuda pek cahilim merak ettim de bu site hangi dil/dillerle yazıldı acaba?
-
Türkçe
-
El emeği göz nuru.
-
Eski site asp,yeni site şu anki yani asp.net hocam.
mssql de arkada db var. -
CenkSertoz bunu yazdı
Eski site asp,yeni site şu anki yani asp.net hocam.
mssql de arkada db var.Teşekkür ederim hocam.
Bazılarının soğuk espirileri yüzünden artık insanın konu açası gelmiyor. Söyleyincede sen suçlu oluyorsun işte.neyse..
-
KarakartaL bunu yazdıCenkSertoz bunu yazdı
Eski site asp,yeni site şu anki yani asp.net hocam.
mssql de arkada db var.Teşekkür ederim hocam.
Bazılarının soğuk espirileri yüzünden artık insanın konu açası gelmiyor. Söyleyincede sen suçlu oluyorsun işte.neyse..
Hatta merak edenler için desktop programlarının eskileri delphi ile yazıldı, yenileri CSharp ile yazılıyor.
Soğuk espiri yapanlar her zaman olur hocam sorun yok,takma kafana. -
KarakartaL bunu yazdıCenkSertoz bunu yazdı
Eski site asp,yeni site şu anki yani asp.net hocam.
mssql de arkada db var.Teşekkür ederim hocam.
Bazılarının soğuk espirileri yüzünden artık insanın konu açası gelmiyor. Söyleyincede sen suçlu oluyorsun işte.neyse..

-
marad10a bunu yazdı
Türkçe
Bunu yazmaya gelmiştim. +1
-
boş yapmak ne zamandan beri "soğuk espiri" diye adlandırılıyor ??
GodKlaus tarafından 02/Haz/17 23:29 tarihinde düzenlenmiştir -
1049 bunu yazdımarad10a bunu yazdı
Türkçe
Bunu yazmaya gelmiştim. +1
+1
-
Yukarıdaki URL yi değiştir olmayan bir yeri falan yaz. Çıkan hata mesajı fikir verecektir. :)
Bazı sitelerde işe yarar. :)
