folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Tahribat İçin Bilişim Üzerine Bir Konuda Makale Yazmak İstiyorum



Tahribat İçin Bilişim Üzerine Bir Konuda Makale Yazmak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam güzel olur on numara olur ihtiyacı olan için tabi herkes için değil.

    ama bence ilgili ve bilgili arkadaşlar şu konuda yazsalar daha yararlı olur:

    - proglamlama mantığı nedir?

    - algoritma nedir ne işe yarar ?

     

    ben mesela bu konularda hiç bi anlatan olmadığı için ilk başta çok zorlandım. millet direkt kod şudur derleyici şudur bu kodlama çok iyidir falan filan diyor hep. kimse de oturup aga bu işin mantığı budur dememiş.

    bence yeni başlayan/başlamak isteyenler için en yararlı döküman MANTIĞINI anlatmadır.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    design pattern istekleri daha önde gidiyor :)

    -----

    c# ile ios ve android ile ilgili de yazabilirim bir şeyler, gerçi android i tam anlamıyla deneme şansım olmadı çünkü deneme lisansım vardı sadece.. ama ios da uzmanlaştım gibi bir şey diyeceğim ama yarın başka bir sorun yine saatlerce uğraştırcağı için artık büyük konuşamıyorum :)

    şimdi egovernment projesinde fb ile login olma olayını yapıyorum :) zevkli aslında.. daha önce tecrübem olmasaydı baya bir sıkıntılı işler bunlar

     

    -----

    yeni başlayanlar için de aslında güzel bir makale hazırlayabilirim, bir çok kişiye yol gösterir nitelikte olur.. ve de uzun tutabilirim ama joe_black den hariç kimse istemedi :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda. Tek Cözüm; Zafer Partisi!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Beyler makale yazmak isteyenler yazsın ama ufak bir güncelleme yapacağım siteye.

    O zamana kadar destege göndermeyin. Ondan sonra kendiniz makale girebilirsiniz. scriptlerin birçoğu güncelleniyor.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    zaten pdf olarak yayınlamak istiyorum tahribat watermarkı ile birlikte.. Dökümanlar kısmına da ekleyebilirim.. Ama oradan okumak pek hoşuma gitmiyor şahsen, pdf formatındaki zevk daha farklı :)


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda. Tek Cözüm; Zafer Partisi!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    unbalanced bunu yazdı

    zaten pdf olarak yayınlamak istiyorum tahribat watermarkı ile birlikte.. Dökümanlar kısmına da ekleyebilirim.. Ama oradan okumak pek hoşuma gitmiyor şahsen, pdf formatındaki zevk daha farklı :)

    Hocam konuya karar verdin mi? En iyisi https://www.google.com/intl/tr_tr/forms/about/ adresinden bir anket oluştur da demokratik bir karar verelim.


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yok daha karar vermedim hocam .. 

    şimdi aslında çoğunluğa yarayacak şey bir programlamaya başlama rehberidir. Piyasada yığınla boş adam var ve bu boş adamlar saçma sapan bilgiler üreterek insanları zehirliyorlar, bunun sonucunda da yazılımdan soğumuş bir kitle kalıyor.. :) Bunların aşılmasını, herkesin üretime katkıda bulunmasını isterim o yüzden bu konuyu önemsiyorum

    Ama bir yandan da insanların zorlandığı şeyler hakkında yazmak istiyorum.. Mesela ingilizce seviyesi yeterli değil diyelim ya da tecrübe eksikliği var, o konularla ilgili yazmak isterim. forumlarda insanlara yardım ettiğim için kodlarını çok görüyorum, hepsi gui arkası kod yazıyorlar, her hangi bir yazılım disiplini öğrenmemişler, n-tier nedir duymamışlar ama kendilerini "profesyonel" olarak nitelendirebiliyorlar. Bazen bunları belrttiğimde de suçlu olabiliyorum :) 

    Dediğin anket olayına bakayım yarın.. 3 saatlik uykuyla duruyorum hala 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda. Tek Cözüm; Zafer Partisi!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    kendim için söylemem gerekirse artık design patterlarla yazılım geliştirmek istiyorum ancak bu konuda yeterince verimli bir türkçe kaynak bulamadım tamda senin soyledıgın gıbı hocam repository ve Dependency Injection ioc container vb seyleri temelden anlatan birşey olursa harika olur. Biliyorum bu işler türkçe kaynaklardan öğrenilmesi zor ingilizcemi geliştirmek için de aynı zamanda çaba sarf ediyorum ancak şuan durmaktansa böyle bir makaleyi okumak harika olur. Ayrıca geçen hafta şöyle http://www.idefix.com/kitap/c-ile-tasarim-desenleri-ve-mimarileri-ali-kaya/tanim.asp?sid=KI40OK9FMT5TJTFD7TWL bir kitap buldum türkçe olarak bulduğum bir tek bu vardı bununda yazarlarının önceki kitaplarına baktım alakasız şeyler güvenemedim.

     Özetle eger tasarım desenleri üzerine yazarsan keyifle okur - uygularım :)

     

     

    LuCiFeR tarafından 14/May/15 17:17 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    ben de şu an uğraştığım projede mümkün olduğunca SOLID prensiplerini uygulama konusunda hassas davranıyorum, çok iyi olur bu konuda bir makale


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

     C# ile ios/android uygulama geliştirme


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeybekustasi
    zeybekustasi's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Gerçekten yazı mı olmalı yoksa video mu ?

    Video yada power point tarzı bir sunum dinamik ve öğretici olur kanaatindeyim.

     


    https://www.youtube.com/watch?v=WC3-71NKwPw
Toplam Hit: 2649 Toplam Mesaj: 33