Tahribat Olmasaydı!
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
başka bi sitede takılırdım
----------------------------- -
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
forum kültürü çok olmayan biri olduğum için sanırım forumlara küserdim orda bi sekmede tbt nin olmaması bende eksikliğe sebep oluo
-----------------------------sonradan giderse evet baştan beri olmasaydı dersek daha sosyal olurdum :)
-
çok oyun oynardım.
-
Çokgazete dergi kitap.vs. şeleri okumayısevmem bana birşeyler okuta bilen yeganevarlık TBT oldu. TBT Olmasaydı tahminen şuanda bildiğimbirçok şeyi bilmiyor olurdum.
-
Tahribat için değil 1 kişi için burda olduğum için pek bir şey farketmezdi.
-
sende olmazdın bizde olmazdık. Öyle aval aval dolaşırdık nette :D
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
çok oyun oynardım.
----------------------------- -
bu konuda olmazdı.
edit: millette tahribat niye yok sormazdı.
dahada derine inek sen olmasaydın napardın.
-
telekom bunu yazdı:
-----------------------------
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
başka bi sitede takılırdım
-----------------------------
----------------------------- -
sen olmasaydın benim için bir şey değişmiyordu agha:D
