Tahribat Point Blank Turnuvası
-
hayatımda ilk defa online oyun oynamaya başladım :D
oynayanlar varsa başka bi turnuva düzenleyelim :D -
wolf team in aynisi kurtsuz hali :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
wolf team in aynisi kurtsuz hali :)
-----------------------------
yok hocam ben daha çok CS 'ye benzettim :D -
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
wolf team in aynisi kurtsuz hali :)
-----------------------------wolf team kadar dandik degil, bence piyasadaki en iyi mmofps...
-
ben varım. turnuva olursa gelmeyen en adidir :D
-
windows a gecersem gelirim bende :)
-
Yaz Yaz.
-
saat uygun olursa neden olmasın
-
tuncaxxz bunu yazdı:
-----------------------------
saat uygun olursa neden olmasın
-----------------------------bide simgeli klan açılsan süper olur
-
Eger turnuvaya katilacak olanlardan icimizde ng li eleman varsa ben yokum. Eger herkes normal oyuncuysa benide yazabilirsiniz
-
Bende varım Saat tabiki uyarsa.
Toplam Hit: 3017 Toplam Mesaj: 30
