folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Tahribat Point Blank Turnuvası



Tahribat Point Blank Turnuvası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Nickleri ben topluyorum
    casey:Casino
    omerelili:mohax

    Bolat:Bolat

    tataryigit:tatar

    CooLSTuFF:CooLSTuFF

    NighT_JudGe: Pos3idon


    Zamanı durduramazsın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolat
    Bolat's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek

    benim ki de Bolat


    İnancı doğrultusunda yaşamayan : Zamanla yaşadıklarının doğru olduğuna İnanır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yigit
    Yigit's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Ben de katılırım oyundaki nick'im: tatar

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolat
    Bolat's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2008
    Erkek

    up:D


    İnancı doğrultusunda yaşamayan : Zamanla yaşadıklarının doğru olduğuna İnanır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CooLSTuFF
    CooLSTuFF's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2010
    Erkek

    CooLSTuFF bende varim..


    bir kere veren orospu olur.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    up

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gececi
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    Bende  Varım unutmayın =Pos3idon


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Yahu gençler oyun bende çat diye kapanıyor "PointBlank.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files\NfinityGames\PointBlank\i3SceneDx.dll" at 0023:007EBFF8, i3SceneGraphContext::setCurrentPortalMask()+8 byte(s)" diye bir hata verip... Sorunu bilen var mıdır? win7 kullanıyorum ama oyunu xp uyumluluğunda ve yönetici izniyle çalıştırıyorum.. ayrıca bahsi geçen dll yi silip updatele tekrar yüklettirdim ama sonuç aynı...


    Çok sıkılıyom
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    sorunumun çözümünü bilen yokmudur? aynı problemi combat armsta da yaşıyorum?


    Çok sıkılıyom
Toplam Hit: 3015 Toplam Mesaj: 30