Tahribat Point Blank Turnuvası
-
Nickleri ben topluyorum
casey:Casino
omerelili:mohaxBolat:Bolat
tataryigit:tatar
CooLSTuFF:CooLSTuFF
NighT_JudGe: Pos3idon
-
benim ki de Bolat
-
Ben de katılırım oyundaki nick'im: tatar
-
up:D
-
CooLSTuFF bende varim..
-
up
-
Bende Varım unutmayın =Pos3idon
-
Yahu gençler oyun bende çat diye kapanıyor "PointBlank.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:\Program Files\NfinityGames\PointBlank\i3SceneDx.dll" at 0023:007EBFF8, i3SceneGraphContext::setCurrentPortalMask()+8 byte(s)" diye bir hata verip... Sorunu bilen var mıdır? win7 kullanıyorum ama oyunu xp uyumluluğunda ve yönetici izniyle çalıştırıyorum.. ayrıca bahsi geçen dll yi silip updatele tekrar yüklettirdim ama sonuç aynı...
-
sorunumun çözümünü bilen yokmudur? aynı problemi combat armsta da yaşıyorum?
Toplam Hit: 3015 Toplam Mesaj: 30
