Tahribat Reklam Mı Alıyor?
-
banlayın nurkyi burası sözlük değil caps paylaşıyor...
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Abü bulusmayi atraksionlu yapmak istesek bulusmayi parali yapariz, reklam niye koyalimki?
Millet deliye hasret biz akilliya adamlar reklam istior siteye ya
yok size reklam =)
-----------------------------alın size şeyhten tokat gibi cevap :D :D ama şeyh reklamın konumu iyiymiş rahatsız etmez bencede kimseyi ama piyasada para bırakmaz sonra :D paranın kokusunu alan gelir
-
ille de reklam isterük diyenler http://tahribat.com/Forum-Ekle-Destekle-Sosyal-Sorumluluk-Projesi-156475/
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Abü bulusmayi atraksionlu yapmak istesek bulusmayi parali yapariz, reklam niye koyalimki?
Millet deliye hasret biz akilliya adamlar reklam istior siteye ya
yok size reklam =)
-----------------------------lan ne güldüm :))
harbi millet reklam olmasın der :)
şehy 1 yıl boyunca reklam gelirleri aktarılsa ufak reklamlar ayça 22 oturum açtı gibisinden değil :)
her yıl adam akıllı güzel bir organizasyon yapılsagüzel olur
ama yine olmaz diceksiniz :)
-----------------------------valla iyi teklif o paralarla da güzel bi etkinlik olsa belli başlı yerlerden otobüs kaldırılsa (ankaradan,adana..gibi ) istanbulda biryerde güzel bi etkinlik yapılsa ohh mis valla hergün tıklarım o sevmediğim reklamlara :D
-
hocam chrome daki eklentilerden biri yüzünden böyle oluyor bende yaşamıştım aynı sorunu..
bu linkleri kaydetmek için olan eklentilerden birisiydi. ComputerWolf paylaşmıştı yanılmıyorsam
-
zone bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Abü bulusmayi atraksionlu yapmak istesek bulusmayi parali yapariz, reklam niye koyalimki?
Millet deliye hasret biz akilliya adamlar reklam istior siteye ya
yok size reklam =)
-----------------------------lan ne güldüm :))
harbi millet reklam olmasın der :)
şehy 1 yıl boyunca reklam gelirleri aktarılsa ufak reklamlar ayça 22 oturum açtı gibisinden değil :)
her yıl adam akıllı güzel bir organizasyon yapılsagüzel olur
ama yine olmaz diceksiniz :)
-----------------------------valla iyi teklif o paralarla da güzel bi etkinlik olsa belli başlı yerlerden otobüs kaldırılsa (ankaradan,adana..gibi ) istanbulda biryerde güzel bi etkinlik yapılsa ohh mis valla hergün tıklarım o sevmediğim reklamlara :D
-----------------------------sabahtan akşama kadar tıklarım yemin ediyom :D
-
Barcelona formasına neden reklam almıyorsa, tahribatta ondan almıyor.
-
unicef reklamı falan alalım bizde :)
-
Abi reklam sayfası yapın ? :D Kısayol menüsünede link koyun. İsteyen girip tıklasın. Hem forumda reklam olmaz hem de isteyen yardımcı olmuş olur ki. Günde en az 200 hit gelir iyi de gelir getirir :D
-
karabudun bunu yazdı:
-----------------------------Barcelona formasına neden reklam almıyorsa, tahribatta ondan almıyor.
-----------------------------Emin misin almadığına? Öyle bir alıyor ki..
