Tahribat Sözlük Olsa
-
Foruma bir kategori eklense sözlük diye orada tbt müridleri bişeyler yazsa nasıl olur?
Yani kısacası Tahribat Sözlük yapılsa..?
-
-
Ciddi diyorum ekşiye rakip olabiliriz.
Uludağ sözlüğü falan geçeriz zaten :)
-
garga bunu yazdı:
-----------------------------var.
-----------------------------
o sözlükten değil hocamuludağ sözlük, ekşi sözlük vb...
-
Burda verilen cevaplara bitiyorum zaten.. çok hoş olur kanımca
-
esas bizimkisi sozluk valla.
-
diyelim ki yapıldı...bence orada da tartışma çıkarmayı beceririz.örnek konu başlıkları;
"..... ın sözlüğe yazdıkları silinsin."
".... nickli kişi fetullah güleni övüyor."
".... nickli kişi ....ya küfür etti silinsin"
hocam aslında güzel fikir ama ne bileyim(kimse üzerine alınmasın) ortalıkta bu kadar amatör bir diğer tabirle cömez varken herkes kendini tatmin etmek için birşeyler yazacak tahribat ruhunun dışına çıkılacak vs vs benim öngörülerim bu yönde.Tabi yazarlık için bir sistem olur her önüne gelen s*çmazsa güzel olur.
edit: istemeyerek bir arkadaşımızın nickini kullanmışım sildim.
-
Güzel olur ama yapılmaz,
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------diyelim ki yapıldı...bence orada da tartışma çıkarmayı beceririz.örnek konu başlıkları;
".... ın sözlüğe yazdıkları silinsin."
".... nickli kişi fetullah güleni övüyor."
".... nickli kişi ....ya küfür etti silinsin"
hocam aslında güzel fikir ama ne bileyim(kimse üzerine alınmasın) ortalıkta bu kadar amatör bir diğer tabirle cömez varken herkes kendini tatmin etmek için birşeyler yazacak tahribat ruhunun dışına çıkılacak vs vs benim öngörülerim bu yönde.Tabi yazarlık için bir sistem olur her önüne gelen s*çmazsa güzel olur.
-----------------------------
1000 post üzeri yazı yazabilir hocamda .... ne alaka.absürt nedir, kondansatör nedir, estarabim nedir gibi şeylerle ..... ne alaka?
herkes bilgisini yazar.
-
daha önce düşünüldü hatta yapıldı gibi de ama sözlük yüzünden forumla yeterince ilgilenilmediği için iptal edildi diye biliyorum,
-
Sözlük açılmaz.
Açılırsa 2 ay sonra kerhaneye döner.Kesin.
