Tahribat Sözlük Olsa
-
bakın ne buldum :D yönetimin düşüncesi;
http://tahribat.com/Forum-Tahribat-Sozluk-Olsa-37045/2/
edit: artı olarak
-
ben şahsen isterdim olmasını.
-
sözlük olursa çoook büyük geyikler göner orda kesn :D
-
siyaset karışmadığı sürece iyi geyik döner
-
sözlük forumu bitirir olmaz :D zaten açılan topicler ekşi sözlük gibi :D
-
he la 2 sene önce ben açmıştım aynı başlıkta :D
-
muhammedonur bunu yazdı:
-----------------------------
sözlük forumu bitirir olmaz :D zaten açılan topicler ekşi sözlük gibi :D
----------------------------- -
aslında sözlük açılırsa iyi olabilir geyik ve dandik konular sözlükte açılır, tbt forumun kalitesi yükselir. zaten sözlük potansiyelli elaman baya mevcut sitede, 2007den bu yana 3 sene geçmiş her şey değişiyor belki fikirde değişebilir :W edit: bu gidişle forum sözlük gibi olacak zaten iyi bişey olabilir
-
sözlük formatını bilmeyen onlarca üyeyle kısa vadede yürümeyecek işlemdir.
ancak düzgün moderasyonla uzun vadede kaliteli ortama imza da atılabilir.
-
o degılde bana sozluk scrıptı lazım calısan:)
