folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tahribat"A Erişim Engellendi



Tahribat"A Erişim Engellendi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben böyle işin ag.im ama giren giriyo ag.

    ya bişe soracam

    youtubeye girmek için

    Çalıştır: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts  notepad ile açıyoz
    en alta:
    208.117.236.70 youtube.com
    208.117.236.70
    www.youtube.com

    ekliyoz. Sonra kaydet derken dosya buluamadı oluşturulsun mu felan diyo onu nasıl yapacaz ?


    -----------------------------

    bulunamayan dosya nasıl açılıomş soraydn windowsa


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EOF
    EOF's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2008
    Erkek
    hosts dosyasına sağ tıkla salt okunur olayını kaldır

    end of file.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sabiano
    sabiano's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    engelmi dayanır tbt muridlerine :D dns die bişi var

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stevie
    Stevie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    Aslında adminler tüm müridlerin maillerine nasıl girileceğini anlatan toplu bir mail çekse güzel olabilir.

    Bilen var bilmeyen var dns olayını.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    Stevie bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aslında adminler tüm müridlerin maillerine nasıl girileceğini anlatan toplu bir mail çekse güzel olabilir.

    Bilen var bilmeyen var dns olayını.


    -----------------------------

     

    dns nasıl ayarlanır bilmeyenler zaten gelmesin diyor adminler (deca)

    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    beyler ben giremiyorum :|

    ttnete giriyorum bu yüzden :| 


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    Siteye erişim kapalı konusunun hit i 5042 :D.Boşuna kapatmışlar

    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyKo
    HyKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hocam ben 4.2.2.4 .. le giriyorum da. youtube bunda açılmıyor 220. ile başlayan ip ile girsem açılıyor mu?

    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clogu
    clogu's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2008
    Erkek

    ya ben de bı kac gundur tatılde ıdım ınternetı bulmusken bı gırıyım dedım tbt ye bı baktım kırmızı yazılarrrrr.. nolcakmıs sımdı detayı bılen var mı kapanma sebebı nedır hangı mahkeme kararıyla kapatılmıs kapatılacakmıs rene  yada holy den bı ses varmı yoksa ıcerı falan mı almıslar:):)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Valira
    Valira's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Dişi
    kimsenin iceri alindigi falan yok

    The ability to destroy a planet is insignificant, next to the power of the force.
Toplam Hit: 24845 Toplam Mesaj: 198