Tahribata Normal Olarak Giremiyorum
-
Arkadaşlar tahribata girmryr çalıştığıma sayfa yükleniyor sonra bembeyaz kalıyo girmiyor
şu an www1.tahribat.com dan giriyorum ayrıca bazen hotmaile ve herzaman girdiğim sitelerede girerken sayfa görüntülenemiyor diyo
avea jet mobil modem kullanıyorum ayrıca dns de değiştiremiyorum
ne yapmalıyım
şimdiden teşekkür ederim
-
tarayıcını değiştirmeyi denedinmi
-
mozillada da ie de de aynı
-
opera chrome dene birde hosts dosyanı kontrol et
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
opera chrome dene birde hosts dosyanı kontrol et
-----------------------------yok hocam onlarla alakası yok tek çözümü var arkadaşın dns değiştirmesi
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------
opera chrome dene birde hosts dosyanı kontrol et
-----------------------------yok hocam onlarla alakası yok tek çözümü var arkadaşın dns değiştirmesi
-----------------------------dns de değişmiyorki daha doğrusu ben değiştiremiyor olabilirim
-
vpn kullanmayı dene birde
https://www.intovpn.com/en/index/
-
dün aynı sorun bendede vardı sadece tahribat degil youtube da aynıydı bugün düzeldi
-
aynen dün bende tahribata girerken beyaz olup kalıyodu dedim yinemi hacklendi aq.bugun düzeldi
-
Normal girince bendede bembeyaz sayfa çıkıyordu. Anormal girince giriyordu ama :D
-
Şöyle yapabilirsin, 3g modemler çevirmeli bağlanıyor ya, modemi operatörün yardımcı yazılımını kullanmadan bağlarsın nete, dnsi de rahatça değiştirebilirsin. ha tabi kota takibi yapılamaz. Sallıyo demeyin, yaklaşık 3 yıldır bu şekilde kullanıyorum.
